Stigao je Spotify Wrapped: Evo što smo slušali i koje nam pjesme nisu izlazile iz glave
Stigao je Spotify Wrapped: Evo što smo slušali i koje nam pjesme nisu izlazile iz glave

Stigao je Spotify Wrapped: Evo što smo slušali i koje nam pjesme nisu izlazile iz glave

Ljubitelji glazbe, posebice oni koji ju konzumiraju putem platforme Spotify znaju da kraj godine donosi Spotify Wrapped, sumirane rezultate pojedinačnog i globalnog korištenja aplikacije. Sjajan je to način da saznamo koji su trendovi vladali u svijetu glazbe.

A kada je riječ o najslušanijim glazbenicima iznenađenja nema, prvo mjesto zauzela je Taylor Swift, s više od 26,1 milijardi globalnih streamova od 1. siječnja. Drugo mjesto zauzela je reggaeton superzvijezda Bad Bunny, dok je treće mjesto pripalo The Weekndu.

Na popis najboljih deset našli su se i Drake, Peso Pluma, Feid, Travis Scott, SZA, KAROL G i Lana Del Rey.

Taylor Swift

Pjesma koja nam ne izlazi iz glave

Ljestvicu najslušanijih pjesama predvodi Flowers Miley Cyrus, koji sada broji više od 1,6 milijardi streamova širom svijeta. Na drugom mjestu našla se pjesma Kill Bill koju izvodi SZA, ujedno i izvođačica s najviše nominacija na nadolazećoj dodjeli nagrada Grammy. Treće mjesto pripalo je pjesmi As it Was Harryja Stylesa.

Zanimljivo, prvi pet mjesta u kategoriji najslušanijih albuma zauzimaju oni koji su izdani prije 2023. godine, a predvodi ih Bad Bunny s albumom  Un Verano Sin Ti . Drugo pripalo je Taylor Swift i albumu Midnights, dok treće mjesto zauzima SZA s albumom SOS.

Najslušaniji novi album, odnosno album objavljen 2023. godine našao se na šestom mjestu, a riječ je o albumu One Thing at a Time country pjevača Morgana Wallena.

Miley Cyrus

Koji novi trendovi su uočeni?

Generacija Z nastavlja prihvaćati nežanrovski, odnosno žanrovski hibridni trend, odbijajući se definirati samo jednim žanrom. Skloni su pjesme tražiti prema raspoloženju i/ili trenutku u kojem se nalaze.

Primjetno je i kako dalje traje trend latino glazbe (latam), a afrobeat je jedan od najbrže rastućih žanrova na Spotifyu. Zanimljivo je kako iz godine u godinu sve više poklonika ima i indijska klasične instrumentalna glazba, a njezini slušatelji su prvenstveno osobe mlađe od  25 godina.

Sasvim je jasno i kako je Eurovizija nadišla europski kontinent o čemu svjedoči i uspjeh ovogodišnjih pjesama, poput Tattoo i Cha Cha Cha koje su po završetku natjecanja stigle na vrhove ljestvica diljem svijeta.

PS: Nedavno je provedeno i istraživanje što zapravo slušaju Hrvati, a prisjetiti ga se možete ovdje.

Foto: Profimedia

Učitati još
Zatvori