Vodimo vas na dva fantastična filma koji se prikazuju na omiljenom filmskom festivalu ZagrebDox

Nedavno smo vam pisali o filmu DIDA koji je na nas ostavio utisak kakav rijeko koji film ostavlja. Topla priču koja skreće pogled na česte obiteljske situacije pogledali smo u sklopu ZagrebDoxa. Omiljeni Festival međunarodnog dokumentarnog filma vratio se punom snagom u Kaptol Boutique Cinema i iznjedrio jedinstveni međunarodni i regionalni program, uz pregršt tematskih ciklusa i popratnih događanja. U grad se nakon nekoliko mjeseci vratio šušur filmskih festivala koji toliko volimo, a ZagrebDox već je godinama ultimativno događanje za sve ljubitelje filmske umjetnosti, dokumentarnih filmova i kino iskustva.

Vodimo vas na ZagrebDox

U ovoj smo godini pokrenuli novi niz priča kojima vas vodimo na najzanimljivija kulturna događanja, predstave, premijere, izložbe, a tako i festivale. ZagrebDox pritom se nameće kao događanje koje ne želimo da propustite – vodimo vas na dva obećavajuća filma, a kako do ulaznica i što vas sve očekuje otkrijte u nastavku!

Filmovi koje možete pogledati na festivalu

Tragači

• petak, 8. travnja u 22.00

U petak nas očekuje dokumentarac Pacha Veleza, režisera čiji su filmovi prikazani diljem svijeta pa tako i na Filmskom festivalu u Berlinu. U želji da bolje shvati online spojeve redatelj Velez tijekom covid-ljeta potražio je Njujorčane koji su se istinski trudili pronaći partnera preko interneta. Tragači prolaze kroz 75 susreta s ljudima različitih rasa, rodova, dobi i seksualnih preferencija dok listaju aplikacije za upoznavanje u potrazi za nekim posebnim. Film se odvija online. Likovi, uključujući i samog redatelja, prelistavaju aplikacije i dešifriraju profile dok prepričavaju svoj proces donošenja odluka. Naizmjence duhoviti i dirljivi, ovi portreti prikazuju raznolikost seksualnih i romantičnih iskustava dostupnih na internetu, kao i raznorodnu zajednicu ljudi koji ih traže.

Grozna djeca

• subota, 9. travnja u 19.00

Drugi film na koji vas vodimo nosi potpis Ahmeta Necdet Çupura, redatelja kojem je film Grozna djeca ujedno i dugometražni dokumentarni prvijenac i to izuzetno osobnog karaktera. Radnja je smještena u jednom selu na jugoistoku Turske u kojem se Mahmut želi razvesti od svoje novopečene supruge. Istodobno se njegova sestra Zeynep upisuje u srednju školu i počinje raditi u tvornici. Protivno očevim željama smjera napustiti selo i otići na fakultet. Prohtjevi brata i sestre postaju središte sukoba u njihovoj konzervativnoj obitelji i zajednici koja nije navikla na ono čemu Mahmut i Zeynep teže. Intimističkim snimateljskim rukopisom njihova starijeg brata Ahmeta Necdeta Çupura, koji je sam prije dvadeset godina napustio selo i otišao na studij, nastao je filma Grozna djeca, priča o sukobima generacija, prošlosti i sadašnjosti.

Kako osvojiti ulaznice za ZagrebDox?

U suradnji sa ZagrebDoxom, pripremili smo za vas po dvije ulaznice za svaki film (dobitnik + pratnja). Sve što morate učiniti kako bi osvojili ulaznice za ove intrigantne filmove i tako doživjeli jedinstveno iskustvo filmskog festivala je sljedeće:

1. Pratiti Facebook stranicu Journal.hr-a
  2. U komentaru ispod ove objave označiti osobu za koju znate da bi voljela pogledati jedan od filmova

Igramo se do petka 8. travnja u 12 sati, a dobitnike ćemo proglasiti nakon toga!

Sretne dobitnice su Ivana Črnelč (film Tragači, petak, 8. travnja u 22.00) i Gabrijela Bogojević (film Grozna djeca, subota, 9. travnja u 19.00). Molimo sretne dobitnice da se jave u Facebook inbox Journal.hr-a s podacima (ime, prezime i broj mobitela te ime i prezime pratnje). Čestitamo!

Molimo da se prije preuzimanja karata informirate o epidemiološkim mjerama na Međunarodnom festivalu dokumentarnog filma u Kaptol Boutique Cinema!