Upravo kako je Loewe to radio do sada – sirovo, ogoljeno, bez puno otkrivanja i s puno mikro detalja. Kampanje su više bile pitanje lifestylea, nego odjeće. Tu nišu su objeručke prihvatili novi kreativni direktori kuće, Jack McCollough i Lazaro Hernandez. Između ostaloga, zato su i izabrani. Osnivači i bivši kreativni direktori kuće Proenza Schouler su predstavili prvu kampanju za Loewe Spring 2026. kojom najavljuju debitantsku kolekciju na Tjednu mode u Parizu.
“Ovo je početak novog dijaloga”
Tako je svoju eru najavio američki dizajnerski dvojac, dodajući da “kampanja počinje definirati ton, duh i početke jedne ere”. Ništa drugačije od svega što inače novi kreativni direktori govore za svoje debitantske kolekcije ili kampanje. Očito je da kreće nova era, novi dijalog. Sada, kreće li bolja era – to ćemo još vidjeti. Gora sigurno ne s obzirom na to da dečki imaju ogroman talent i iskustvo, a i pričamo o luksuznoj modnoj kući za koju sumnjamo da bi napravila propust. I vjerujemo da su pripreme bile temeljite.
Loewe Spring 2026. u fokus stavlja nova mlada lica (neka mokra, neka suha) i nekoliko ručnika, kupaćih gaća i puno mrtve prirode. Za potrebe kampanje su namjerno izabrana mlada, nerazvikana glumačka imena koja označavaju početak i svježinu. Upravo ta energija daje kampanji poseban vizualni pečat.
Među licima koje je u kampanji ovjekovječila fotografkinja Talia Chetrit nalaze se dva uzbudljiva imena koja ćemo uskoro sve češće viđati na velikim ekranima. Jedna od njih je glumica Isla Johnston, koja ima glavnu ulogu u nadolazećem biografskom filmu o Ivani Orleanskoj. Uz nju se u kampanji pojavljuje Lewis Gribben, glumac koji ima ulogu u seriji Blade Runner 2099 Ridleyja Scotta. I Eva Victor, hvaljena režiserka koja je na festivalu Sundance osvojila nagradu za najbolji scenarij za film Sorry, baby (2025.) U svakom slučaju – Loewe je okupio ekipu koja sigurno neće proći nezapaženo.
Demna Gvasalia za Gucci je imao potpuno drugačiji pristup, on je prikazao total lookove kroz arhetipove Gucci “kupca”. Loewe ne bi odjeću stavio u prvi plan, pa čak ni da im život ovisi o tome. Tako da o kolekciji nemamo puno saznanja, osim da će biti vruće i mokro? Pool & coctail party, ali na Loewe način? Ne sumnjamo da će kolekcija biti prepuna luksuznih komada, a jedino što smo za sada mogli naslutiti – novi dizajn Flamenco torbe? Od kultnih komada kuće, samo se ta torba pojavljuje u natruhama.
Foto: Instagram (@loewe)