Nova Chanel kolekcija stigla je u trgovine, a snimljena je u bajkovitoj vili na jugu Francuske
Nova Chanel kolekcija stigla je u trgovine, a snimljena je u bajkovitoj vili na jugu Francuske

Nova Chanel kolekcija stigla je u trgovine, a snimljena je u bajkovitoj vili na jugu Francuske

Već stoljeće priče CHANELA i vile Noailles na jugu Francuske su isprepletene i učvršćene kroz prijateljstvo i zajedničku ljubav prema umjetnosti i zanatu. Prigodno je, stoga, da je nova CHANEL kampanja fotografirana upravo tamo, a potpisuju je Inez & Vinoodh. U fokusu su vrt i ružičasta soba u vili, a na slikama vila postaje Chanelov drugi dom, mjesto za opuštanje i slavlje.

„Slike prikazuju arhitekturu vile, igraju se kontrastima interijera i eksterijera, kao i s idejom ekscentrične žene koja je nekada tamo provodila vrijeme. Vila i vrt činili su se kao savršeno mjesto za ženu kakvu zamišlja Virginie Viard. Ona je ponekad ćudljiva i misteriozna, a u drugim trenucima okupana je sunčevim zrakama“, objašnjavaju Inez & Vinoodh.

Chanel kolekcija

Dvije kuće: CHANEL i vila Noailles

Vilu Noailles projektirao je 1923. godine Robert Mallet-Stevens za Charlesa i Marie-Laure de Noailles. Vila se smatra simbolom modernističke arhitekture, a u njoj se održavaju i mnoge kulturne i mode manifestacije.

Veza Chanela i vile datira sa samih početaka obje kuće. Dinamički kolekcionari umjetnina Charles i Marie-Laure prikupili su djela raznih umjetnika iz različitih umjetničkih grana, a od 20-ih godina prošlog stoljeća Marie-Laure redovito se pojavljivala u Haute Couture kreacijama Gabrielle Chanel. Taj trio dijelio je isti ukus za moderno, kao i radoznalost, a oko sebe su okupili krug ljudi koji je uključivao Picassa, Alberta Giacomettija, Igora Stravinskog i mnogih drugih.

Virginie Viard i CHANEL ovom kampanjom su još učvrstili odnose modne kuće i vile. Ne samo da su odali počast arhitekturi i samom imanju nego i posebnom duhu koji okružuje ovu vilu.

Chanel kolekcija

A Family: Rianne Van Rompaey i Riley Keough

Nastale u ovom veličanstvenom domu, fotografije kampanje slave obitelj, prijateljstvo i kreativnu razmjenu, a glavne zvijezde su Rianne Van Rompaey koja je se pojavila u nebrojeno puno kampanja za CHANEL te glumica, producentica i režiserka – Riley Keough, koja je i nova ambasadorica modne kuće CHANEL.

„Obožavam CHANEL od malena. Privlačnost Chanela u mom domu oduvijek je bila prisutna. Čast mi je sada predstavljati ovu modnu kuću. Za mene Chanel žena predstavlja sofisticiranost, eleganciju, umjetnost i integritet“, rekla je Riley Keough.

Ona je posljednjih deset godina vjerna ovoj modnoj kući, a njihove kreacije nosila je na raznim eventima, uključujući i Zlatne globuse 2017. godine. Keough ima nominaciju za Emmy za ulogu u seriji Daisy Jones and The Six, a hvaljene su i njezine uloge u seriji The Girlfriend Experience, te u filmovima Zola i American Honey.

Rianne Van Rompaey, pak, kaže: „Čast je na ovaj način biti dio Chanel obitelji. Radimo u industriji koja se mijenja jako brzo i to što sada imam priliku ispričati priču koja je veća od samo jedne sezone me jako veseli“.

Chanel kolekcija

Vila na slikama

Fotografije na kojoj je vila okupana suncem i mjesečinom naglašavaju jedinstvenu ljepotu vile koju krase terasni vrtovi. Fotografije prikazuju cijeli dan, od jutra do večeri. Autori su se poigrali svjetlom i bojama, geometrijom i asimetrijom što svemu daje baš onakav ritam kakav ima i Ready-to-Wear kolekcija za proljeće i ljeto 2024. godine.

„Jako me inspirira Virginie i umjetnička zajednica okupljena oko Chanela. Vila je bila avangardno mjesto na kojem su se sastajali umjetnici, oslobođeni strukture i okova društva. Vjerujem da jednaka atmosfera postoji i unutar Chanela. Činilo se, stoga, jako prikladno kampanju snimiti ovdje“, rekla je Riley Keough.

Chanel kolekcija

Vila u kampanji

Snimanje kampanje u ovoj vili označava kulminaciju kolekcije koja je duboko inspirirana tim prostorom. Utjecaj vile vidljiv je kroz cijelu kampanju. U ružičastoj sobi Rianne Van Rompaey nosi komplet – jaknu od neoprena i hlače u jarkim bojama – narančastoj, ružičastoj, crvenoj i plavoj. Uz uzorke na odjeći vidljiv je i legendarni Chanel logo. U vrtu, pak, nosi tri kombinacije. Čipkasti kaput sa šarenim cvjetnim uzorkom s istim takvim hlačama, zatim odijelo sa suknjom i na kraju pastelni kardigan i crne bermude.

U vili, Riley Keough nosi razne blještave modne dodatke poput prstenja i manžeta, a vani je u haljini s cvjetnim uzorkom i matching plaštom. Tu je i kombiacija jakne i suknje od čipke koje nosi preko kupaćeg kostima.

Svaki look, svaka fotografija, komunicira eleganciju, nonšalantnost i slobodu. Nova Chanel Ready-to-Wear kolekcija u buticima je od 14. ožujka.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori