Torbe francuskog brenda koje vrijede svakog uloženog centa
Torbe francuskog brenda koje vrijede svakog uloženog centa

Torbe francuskog brenda koje vrijede
svakog uloženog centa

U eri kada su na tržištu postojali luksuzni brendovi odličnog dizajna i street style brendovi koji su bili jeftinija interpretacija high end brendova, francuski brend Polène napravio je pravu malu modnu revoluciju i istupio na tržište s minimalističkim, prepoznatljivim dizajnom ženskih torbi. Tako se Polène, sa središtem u Parizu, za kratko vrijeme etablirao kao brend visokokvalitetne izrade. Svojom estetikom i politikom poslovanja, brend je prvo dostigao popularnost u Europi i Parizu, gdje je i otvorena njihova prva trgovina, nakon čega je validacija njihovog rada uslijedila i na drugim kontinentima. U Americi, New Yorku, a od 1. rujna 2023. i u Aziji, Tokiju.

Polène privlači pažnju žena sa stilom širom svijeta, a među najpoznatijima koje su nosile Polène modele torbi je i Kate Middleton, princeza od Walesa. Ono što Polène izdvaja od ostalih brendovima jest činjenica da u njihovoj proizvodnji cijena nije ekvivalentna kvaliteti. Po načinu izrade i visokoj kvaliteti upotrijebljenih materijala, Polène se može karakterizirati kao luksuzni brend pristupačnih cijena. Ovaj podatak potvrdio je i Tanner Leatherstein (Volkan Yilmaz), preispitavši odnos cijene i kvalitete Polène torbi.

S predstavnicima brenda Polène razgovarali smo o procesu nastanka torbi, pozicioniranju i kreativnom identitetu brenda, osvrnuli se na najpopularniji model Numéro Un, ali i kako je došlo do suradnje i pojavljivanja njihovih modela u seriji Emily in Paris te eksluzivno saznali koji noviteti su u planu za 2024. godinu.

  • U modnim krugovima sve češće se pokreće pitanje je li Polène luxury brend?

Ako se gleda iz ugla klijenta i njihove percepcije, a uzimajući u obzir pažnju koju polažemo na detalje, vrhunsku izradu i kvalitetu upotrebljenih materijala, možemo reći da je u pitanju luksuzni brend. Jer u Polèneu je proizvod u središtu svega. S druge strane, naše cijene ostaju pristupačne i nisu toliko podijeljene kao cijene velikih luksuznih brendova.

  • Kako ste jednom prilikom izjavili, brend je osnovan u trenutku nedostatka kreativnosti i kvalitete na tržištu i upravo to jest nešto što je brend u kratkom roku izdvojilo u odnosu na druge. Ipak, postavlja se pitanje – koliko je izazovno održati kvalitetu, kreativnost i inovativnost na duže staze i kako vi to postižete?

Od svog početka brend je odlučio internalizirati svoje talente. Između Pariza, našeg korporativnog sjedišta, i naše radionice u Ubrikueu, svi naši profesionalci rade zajedno – dizajneri, kupci, prototipisti, kožari, grafički dizajneri, postprodajna usluga, menadžeri, distribucija. Sve faze Polène torbe su integrirane u procesu – od prve skice do prodaje naših proizvoda. Ovakav način poslovanja omogućava svim našim zaposlenima da imaju potpunu kontrolu nad DNK-om Polènea i da imaju izgrađen sjajan timski duh. Pored toga, odbili smo prodavati naše torbe u multibrend prodavaonicama kako bismo kontrolirali imidž našeg brenda do najsitnijih detalja uključujući i detalje strategije distribucije. Izbor ekskluzivnosti nam je važan, jer nas on razlikuje od ostalih.

Od samog početka, naš tim internih dizajnera je radio direktno s mikrovlaknom (microfiber) na stvaranju dizajna, umjesto korištenja skice. To je veoma rijedak pristup dizajnu, jer većina brendova svoje modele prvo nacrta prije nego što ih kreira. Koristimo 3D prototipove od mikrovlakana kojima se lako može manipulirati da pripreme oblik kože, omogućavajući nam da kreiramo detalje koji nas karakteriziraju. Naš cilj je istaknuti visokokvalitetni materijal stvarajući praktične i izdržljive torbe za svakodnevnu upotrebu. Pored toga, koristimo samo teleću kožu koja je poznata po svojoj vrhunskoj ljepoti, a dolazi od najprestižnijih talijanskih i španjolskih kožara i certificirana je od strane Leather Working Group.

  • Počeli ste s minimalističkim dizajnom još u vrijeme kada quiet luxury nije bio trend. Da li je po vašem mišljenju minimalizam zapravo klasika, a ne trend?

Naši klijenti favoriziraju autentičnost, povratak stabilnijem, održivijem, vanvremenskom luksuzu, ali prije svega kvalitetnijem. Koncept quiet luxury je namijenjen ljudima koji žele kupiti proizvode vrhunske kvalitete, a istovremeno brinuti o planeti. Pojava ovog modnog pokreta je osvježavajuća u odnosu na fast fashion i nedostupnost određenog luksuza. Fokus na kvalitetu, izdržljivosti i potcijenjenoj eleganciji je uzbudljiv pravac za modnu industriju. Mi smo ponosni što smo dio ovog trajnog pokreta. Za nas to nije trend, nego smišljen i održiv izbor.

  • Kako biste definirali estetiku svog brenda?

Polèneov kreativni identitet može se definirati kao ženstven, jedinstven i organski, s linijama koje omogućavaju stvaranje skulpturalnih djela. Uvijek implementiramo unikatne komade, potpise koje ćete odmah zapaziti i prepoznati kao dio Polène univerzuma. Kada je u pitanju estetika našeg brenda, želimo dočarati neku vrstu poezije. Organske obline naših modela su direktno inspirirane prirodom koja nas okružuje. Volimo kontraste. U estetici naših kreacija prenosimo sliku jednostavnosti i lakoće. Istovremeno, gradimo ambiciozne strukture i koristimo razrađene tehnike u njihovoj proizvodnji. Polène torba je dizajnirana kao dragocjeni predmet dizajna. Naši dizajneri odvajaju vrijeme da je vizualiziraju u 3D dizajnu, kako bi napravili arhitektonske i složene forme.

  • Od samog osnivanja brenda minimalizam je bio prisutan i kada je riječ o bojama, a s poslednjim kolekcijama zapažamo izlet u raznovrsniju paletu. Planirate li da proširivati paletu dalje i drugim bojama ili možda uzorcima?

Polèneova brend paleta više se odnosi na boju devine dlake, smeđu, nude nijanse – svevremenske boje koje se nalaze u prirodi. Ponekad volimo ponuditi varijacije boja u zavisnosti od sezone – pastelne nijanse za ljeto ili ljubičaste, crvene, bordo za zimu. Ovi monokromi ostaju elegantni i u skladu s DNK brenda. Za sada ne razmišljamo da radimo na ideji printova. S druge strane, volimo se igrati s kožom nudeći nove teksture. Već smo probali utiskivanje (kroko), razradu različitih tekstura na glatkoj koži, pa čak i somotu. Naši noviteti bi više bili orijentirani u ovom pravcu.

  • Brend Manolo Blahnik proslavio se pojavljivanjem u seriji Sex and the City, zanima nas što je vašem brendu donijelo pojavljivanje u seriji Emily in Paris?

Pojava naših torbi u dosadašnje tri sezone serije Emily in Paris je sigurno ojačala naš kredibilitet na međunarodnom nivou. Brend Polène je povezan s kultnim imidžem Parižanina u SAD, Aziji i ostatku svijeta. Ova serija je bila nevjerovatna prilika za nas i to se desilo potpuno slučajno, zahvaljujući Camille Razat koja je nosila naše torbe u svakodnevnom životu, kao i Marylin Fitoussi, kostimografkinji koja je izabrala naše torbe za sve tri sezone serije. Uvek nam je zadovoljstvo kada klijent zatraži da vidi torbe koje su se pojavile u spomenutoj seriji.

  • U modnim krugovima spekuliše se da je Numéro Un vaša najprodavanija torba. Da li je zaista tako?

Naš prvi model, torba Numéro Un je doživela ogroman uspjeh, još od kada je 2016. postala dostupna u prodaji. To je i dalje naš najpopularniji model, toliko, da smo izabacili mini, nano i mikro torbe. Obline i nabori modela su postali karakteristični detalji brenda i mogu se naći u svim našim kolekcijama. Među ostalim komadima iz naše kolekcije izdvaja se i torba Numéro Dix. Ova torba je u obliku polumesjeca, a često nije dostupna zbog potražnje. Model Numéro Dix je nedavno predstavljen na Vogueovoj listi torbi s najvećom vrijednošću preprodaje.

  • Prvu trgovinu ste otvorili u Parizu, drugu u New Yorku, a od 1. rujna i u Tokiju. Kakvi su vam planovi za 2024. godinu?

Ponosni smo što smo našu treću prodavaonicu otvorili 1. rujna 2023. u Tokiju. Nakon Pariza i New Yorka, naša nova radnja otvorena je u srcu Ginze, ultra premium distrikta koji sadrži sve nabolje japanske i međunarodne modne brendove. Tu se nalazi naša monobrend prodavaonica jer još uvijek odbijamo da se naši proizvodi prodaju u multi-brend radnjama ili robnim kućama. Nadamo se da ćemo otvoriti još prodavaonica u svjetskim prijestolnicama u 2024. godini.

/ Polène Lokacija #1: Pariz /
/ Polène Lokacija #1: Pariz /
/ Polène Lokacija #1: Pariz /
/ Polène Lokacija #2: New York /
/ Polène Lokacija #2: New York /
/ Polène Lokacija #2: New York /
/ Polène Lokacija #2: Njujork /
/ Polène Lokacija #3: Tokio /
/ Polène Lokacija #3: Tokio /
/ Polène Lokacija #3: Tokio /
/ Polène Lokacija #3: Tokio /
/ Polène Lokacija #3: Tokio /
/ Polène Lokacija #3: Tokio /

Journal choice: Polène must-have (master)pieces

/ polène numéro un /
/ Polène Numéro Dix /
/ Polène Cyme /
/ polène nodde /
/ polène numéro un /
/ polène numéro huit /
/ Polène Numéro neuf Mini /
/ polène béri /
/ polène numéro un mini /

Članak je preuzet sa Journal.rs.

Foto: Polène
Prevod: Jelena Ružić

Učitati još
Zatvori