Upoznajte hrvatski dizajnerski brend Loré

Debitantica ovosezonskog Cro A Portera predstavlja se kampanjom za svoju prvu kolekciju. Loreta Gudelj rođena je u dizajnerskoj obitelji koja više od četrdeset godina tradicije proizvodi odjevne predmete, te je od malena bila orijentirana prema dizajnu. Novi brend Loré je priča o ljepoti hispanske tradicije i načina na koji se ona može održati.

Hispanska je Amerika specifična po autogenom stanovništvu koje običaje predaka prenosi s koljena na koljeno. Sastavni su dio tih običaja i različite vrste rukotvorina. Inspiraciju ovogodišnje zimske kolekcije dizajnerica nalazi u Guatemali i tradicionalnim materijalima majanske zajednice.

lore3

Materijale korištene u Loré kolekciji radio je višestruko nagrađivani tkalac na području Srednje Europe – Željko Pušić, stoga je kolekcija svojevrsni hommage njegovom radu kao i tradiciji ručno izrađenih odjevnih predmeta. Odjevne predmete proizveo je studio Grete Gudelj, a uz ranije spomenutog Željka Pušića, na kolekciji su radile i vrsne tkalje Miroslava Margetić te Ivna Matičec.

Nakit za Loré kolekciju radila je poznata umjetnica Marina Marinski. Kombinirajući na teracotti nijanse boja u skladu s tkanicama, napravila je nakit koji podsjeća na autohtoni nakit domorodačkog stanovništva. Nakit će se, također, prodavati uz kolekciju odjeće.

lore1

Kampanju prve kolekcije je snimio Franjo Matković te je u montaži koristio crteže koje je za Loré nacrtala akademska slikarica Mateja Babić. Šminku potpisuje Karen Begić-Jukčić, a frizuru Vanessa Žigić. Styling je radila Petra Terešak za što je koristila cipele Mass. Zaštitna lica kampanje su Bianca i Franka B.

lore2

Učitati još
Zatvori