Fenomen domaće beauty scene: Kako je hrvatski skincare brend postao svjetski hit?
Fenomen domaće beauty scene: Kako je hrvatski skincare brend postao svjetski hit?

Fenomen domaće beauty scene: Kako je hrvatski skincare brend postao svjetski hit?

O Skintegri smo već mnogo puta pisali. Njihove inovativne proizvode volimo i koristimo i ne prestaju nas oduševljavati svojom društvenom odgovornošću, inovativnošću koja prelazi granice proizvoda i formulacijama. Time pokazuju da su lider među cijelom beauty scenom u Hrvatskoj.

Otvaranje vlastitog proizvodnog pogona kao prekretnica za cijelu industriju

Njihov zadnji poslovni pothvat to i dokazuje – 2023. otvorili su vlastiti proizvodi pogon ukupne vrijednosti više od 3 milijuna eura.

Iza tvrtke Creaticon, koju su 2017. osnovali supružnici Jelena Skendžić Ratkajec i Vjekoslav Ratkajec, stoje brendovi Skintegra i Skinlick koji su već etablirani na hrvatskom skincare tržištu.

Skintegra je nastala iz želje da se s jednostavnim kozmetičkim proizvodima pruža pomoć ljudima s problematičnom kožom te da rezultati doista budu vidljivi. A rezultati njihovog rada definitivno su vidljivi, što pokazuje i činjenica da su se našli na radaru nekih od najvećih svjetskih lifestale portala i časopisa.

Skintegra
Jelena Skendžić Ratkajec i Vjekoslav Ratkajec
Skintegra

Sve je počelo s tri Skintegra proizvoda

Ono što je započelo sa samo 3 proizvoda brzo je razvijeno u asortiman od 25 proizvoda. Oni se sada prodaju u čak 17 zemalja Europske unije, od Portugala i Španjolske, preko Njemačke i Poljske pa sve do Grčke. Rast poslovanja prati i rast tima, pa tako danas Creaticon okuplja preko 30 zaposlenika. Osim što su posvećeni stvaranju kvalitete na van, puno resursa se ulaže i interno kako bi tvrtka bila što kvalitetnije mjesto za rad.

Otvaranjem novog pogona Creaticon povećava vlastite proizvodne kapacitete, kako bi udovoljili sve većim zahtjevima tržišta, a pritom pridonose i razvoju lokalne gospodarske scene.

Sve se odvija u Hrvatskoj

Proizvodni pogon opremljen je najnovijom tehnologijom na tržištu u domeni kozmetičke djelatnosti. To značajno utječe na konačnu kvalitetu proizvoda. Novi pogon sagrađen je i funkcionira prema pravilima GMP-a (dobre proizvođačke prakse), a ulaganje u ovaj proizvodni pogon nije obuhvatilo samo građevinske radove i opremu već su otvorili i nova radna mjesta.

Od samih početaka tvrtke laboratorijski razvoj, dizajn proizvoda, industrijska proizvodnja se odvija u Hrvatskoj, a otvaranjem vlastitog pogona podići će kvalitetu proizvodnje i kapacitete na novu razinu.

Skintegra
Skintegra
Skintegra
Skintegra
Skintegra

Snaga brenda – zajednica

Kada ih pitamo za tajnu svojeg uspjeha ističu svoju zajednicu – koju su izgradili tijekom posljednjih 7 godina.

Skintegrine su društvene mreže i web prepoznatljivi po tome što odskaču od klasičnih skincare brendova. One nisu samo mjesto za kupnju proizvoda, već služe kao platforme za edukaciju i znanstveni pristup proizvodima i njezi kože. Time su stvorili svoju zajednicu koja zajedno s njima raste. Kroz online savjetovanje u direktnom su i svakodnevnom kontaktu s kupcima, koji im daju svoje povjerenje zbog konzistentnog pristupa i kvalitete.

Upravo toj istoj zajednici svake godine vraćaju. Njihova podrška i donacije sigurnim ženskim kućama, azilima i skloništima za napuštene životinje, kao i ekološki osviještena praksa, dodatno pridonose pozitivnom društvenom utjecaju. Skintegra i Skinlick proizvodi prepoznatljivi su po svojim veganskim, cruelty-free formulama, te reciklabilnoj ambalaži, a o kvaliteti dovoljno govore brojne nagrade stručnjaka za njegu kože.

Ponosni smo na ovaj hrvatski beauty brend koji je od početaka ostao dosljedan sebi – transparentan, edukativan i ne pristaje na kompromise kada su kvaliteta proizvoda i njihovi kupci u pitanju.

Foto: PR, Instagram (@skintegrabeauty)

Učitati još
Zatvori