Zašto su ljudi nostalgični za beauty trendovima?
• Makeup trendovi često su povezani s određenim vremenom ili erom, pa se mogu povezati s posebnim trenucima ili sjećanjima iz prošlosti. Neki trendovi mogu se povezati s određenim događajima u životu, poput mature ili vjenčanja, što izaziva osjećaj ugode i sreće.
• Makeup trendovi mogu predstavljati određenu zajednicu ili kulturu, pa se mogu povezati s osjećajem pripadnosti i identiteta. Ljudi koji su bili dio određene subkulture u prošlosti, poput punka ili grungea, mogu se osjećati nostalgično kada se ti stilovi ponovno pojave u modi.
• Povratak određenih trendova može biti i izazov za kreativnost i eksperimentiranje s novim stilovima, nadahnutim prošlim vremenima i predstavljenim u modernom i nosivom ruhu.
• Povratak određenim trendovima može biti i odbijanje prečesto pojavljivanih trendova danas i želja za jednostavnijim i autentičnijim načinom života.
Što je nostalgia makeup trend?
Nostalgia je nazivnik za povratak beauty trendova iz, predominantno, 90-ih i 2000-ih, a odnosi se na povratak kozmetičkih proizvoda, koliko i tehnika i stilova popularnih u spomenutim erama. Ovdje pripadaju i frizure, ukrasi za kosu, specifični lakovi za nokte, ukrasi za tijelo jer nostalgia trend obuhvaća sve potrebno za kreiranje cjelokupnog looka.
Jedini trend koji vučemo iz 80-ih je korištenje rumenila na obrazima, klasično ili u draping tehnici. Ovo rumenilo obično ima jarke boje, poput ružičaste, narančaste ili crvene, i nanosi se na jagodice kako bi se lice istaknulo – ili kako bi se konture naglasile. Za razliku od prije, sada se najradije koristi u kremastim ili tekućim teksturama.
Pričamo li o 90-ima, na tron staje uporaba sjajila za usne. Obično, prozirno sjajilo za usne svojevrsno je obilježilo spomenuto desetljeće, kada su se nosile i šljokice te prozirna sjajila u bojama s naglašenim voćnim okusima. Ovakva sjajila danas se nose uz olovke za usne za svakodnevan, ali sjajan i sočan izgled usana. A nose se i uz kontrastne olovke za usne, koje u maniri 90-ih dodatno naglašavaju usnice.
U modu su se vratila neutralna sjenila za oči u hladnim zemljanim tonovima te boje metala, kao i crna olovka u vodenoj liniji, za više grunge izgled. Neutralne usnice u mat finišu su jednako tako zakoračile na pistu i više ćemo ih viđati tijekom zime…
A povratak Y2K-a zapravo vraća više boja na lice – bilo u sjajilima, maskarama, sjenilima bisernog sjaja ili ruževima satenskog finiša. Ipak, moramo li izvući samo jednu boju koja čini razliku i već se neko vrijeme pojavljuje na pistama, rekli bismo da je to plava. U makeupu, posebice se cijene električna, mornarska i tirkizna plava boja.
Električno dobra nijansa
Electric blue je nijansa plave boje koja je vrlo živahna i jaka, a opisuje se kao svijetla, vibrantna i snažna, što je čini vrlo privlačnom i zanimljivom za eksperimentiranje.
Ovo je vrlo popularna boja za odjeću, a također se koristi i u makeupu i modnim dodacima. Kada govorimo o makeupu, electric blue se može koristiti za stvaranje različitih lookova na očima, poput klasičnog plavog tuša ili dramatičnog plavog smokey eyeja. Dašak odvažnosti pogledu može dati već i malo plave maskare na trepavicama…
Kada je riječ o dizajnu interijera, electric blue može biti korištena za naglašavanje određenih elemenata u prostoru poput namještaja, jastuka, prekrivača i dekorativnih predmeta. Ova boja također može biti korištena za osvježavanje prostora i dodavanje živosti i energije. Electric blue se smatra modernom i trendi bojom koja može dodati dozu stilskog otkrića i drskosti svakom looku.
Koja je simbolika jarke plave boje?
Jarka plava boja se često povezuje sa simbolikom pouzdanosti, mira, istine, vjernosti, čistoće, snage, povjerenja, stabilnosti, harmonije i umirujuće energije. Smatra se i bojom koja potiče jasnoću uma, koncentraciju i komunikaciju.
U mnogim kulturama i religijama, ova boja ima posebno značenje. Primjerice, u kršćanstvu se često koristi u kontekstu Marijine haljine ili neba. U hinduizmu, božanstva se često prikazuju u jarko plavim haljinama, poput Krišne. U kineskoj tradiciji, jarka plava boja povezuje se s elementom vode i zimom.
Također, plava boja ima tendenciju izazvati različite emocije kod ljudi, ovisno o nijansi plave, kontekstu i kulturi. Generalno, plava se povezuje s osjećajima kao što su mir, spokoj, povjerenje, vjernost, stabilnost, pouzdanost i umirujuća energija.
Svjetlije nijanse plave, poput nebeskoplave i akvamarinske, često se povezuju sa svježinom, prozračnošću i vedrinom. Tamnije nijanse plave, poput mornarske ili indigo plave, mogu imati ozbiljniji ton i povezivati se s moći, snom i elegancijom. Plava boja također može izazvati osjećaje hladnoće, distanciranosti i melankolije, posebno u tamnijim tonovima. Međutim, svjetlije nijanse plave mogu izazvati osjećaj svježine, nježnosti i romantike.
Kako napraviti nostalgia makeup look?
Nostalgia makeup trend obično uključuje jarke boje, sjajila za usne i dodatak metalnog sjaja. Želite li upadljiv makeup look, odaberite upravo plavo sjenilo za oči te ga zasjajite u unutarnjem kapku oka sa sjenilom metalnog sjaja u srebrnoj, zlatnoj, brončanoj ili bakrenoj boji. Trepavice naglasite maskarom u crnoj boji kako biste dobili još naglašeniji plavi kapak.
Obraze naglasite bronzerom, kojim ćete istovremeno malo iskonturirati lice, ali i dodati mu topline. Rumenilo je trenutno vrlo popularno, no želite li ostati u 90-ima i Y2K trendovima – predlažemo samo bronzer.
Usne zasjajite kvalitetnim sjajilom za usne u boji mesa, ispod kojega će ići olovka istoga tona, ali tamnija od nijanse sjajila. Ovakav makeup look tipičan je za spomenute ere, a pritom je i idealan za izlaske. No nostalgia makeup trend pruža i pregršt opcija za svaki dan – primjerice, ružičasto sjajilo i smeđa maskara, satenski ružičasti ruž i crna olovka na očima itd.
Plave pogodnosti u dm-u
U suradnji s dm-om koji ovoga tjedna ususret proljeću slavi upravo boju Electric blue, pripremili smo vam pregled artikala koji će vam pomoći kreirati Nostalgia makeup look. Za kupnju odabrane dekorativne kozmetike u dm-u kupci do 30. travnja dobivaju 15 x puta više bodova na svojoj dm active beauty kartici, a ako u istom razdoblju kupe te proizvode u dm prodavaonici u vrijednosti većoj od 15 eur/113,02 kn, na dar će dobiti spužvicu za nanošenje makeupa.
Foto: Unsplash, Pexels, Imax, dm