Provele smo jedan cijeli dan s električnim Citroënom ë-C4

Provele smo jedan cijeli dan s
električnim Citroënom ë-C4

Veliki dio svibnja provele smo na putu. Nakon zime provedene u zatvorenom, jedva smo dočekale da prve tople dane dočekamo na nekim novim destinacijama i obilježimo ih novim iskustvima. Iako nas proljeće nije baš počastilo vremenskom prognozom, pomno planiranje dovelo nas je do nekih od najljepših lokacija u Hrvatskoj koje vrijedi obići i više nego jednom.

Već smo si prošlog ljeta potvrdile da Hrvatska čuva toliko bisera i, kao i mnogi inače svjetski putnici, naumile da ih posjetimo barem pola, ako ne i sve. Prelazak granica uvijek je zvučao znatno egzotičnije, a zapravo je potpuno suvišan kad je riječ o vrhunskoj gastronomiji, najfinijim vinima i pogledima koji oduzimaju dah.

Prvi road trip u 100% električnom automobilu

Vrijedni suputnik na Kvarneru i Istri bio nam je Citroën SUV C5Aircross, na jedan kraći izlet u zagorske brege vodio nas je novi Citroën C4, dok smo u posljednju avanturu u plešivičko gorje krenule 100% električnim Citroënom ë-C4. Nakon 40-tak minuta vožnje od Zagreba stigle smo na destinaciju koju ćemo još dugo pamtiti – Vinariju Korak. Isprobale smo proljetni degustacijski menu i na licu mjesta odlučile – ovdje se vraćamo i prije nego chef Bernard Korak lansira ljetni.

A kakav je osjećaj na road trip krenuti u električnom automobilu u kojem se svi putnici voze po prvi put doznajte u nastavku…

100% električni Citroën ë-C4

Izgledom sličan Citroënu C4 koji je istovremeno lansiran zapravo donosi kompaktnu limuzinu koja svojim linijama prati SUV modele. Radi se o prostranom i moćnom automobilu koji s karakterom i samouvjereno vozi cestom, a kako smo isprobale 100% električnu varijantu mogle bismo reći i da bešumno plovi. Sama pojavnost 100% električnih automobila na ulicama nije ni blizu dosegla svoj puni potencijal, mnogi nikad nisu imali prilike uživo vidjeti i osjetiti sve što takvi automobili nude, pa smo se tako i mi prvi puta povezle na cjelodnevni izlet s električnim automobilom te putem proučavale sve razlike između automobila na benzinski ili dizel pogon.

U samoj vožnji razlika je u bešumnosti i načinu na koji Citroën ë-C4 klizi čak i po terenu koji nije asfaltiran. To je naglašeno i njegovom udobnošću u unutrašnjosti koja se izvana naslućuje kroz aerodinamične linije. No nježnost u tom pogledu se ne kosi s moćnim vanjskim izgledom koji podupiru veliki kotači i 100% LED svjetlosni potpis na prednjem dijelu u obliku slova V.

Jednako privlačan izvana i iznutra

Iznutra svoju udobnost, praktičnost i opremu može zahvaliti Citroën Advanced Comfort® programu. Osjećale smo se kao da smo u “dnevnom boravku na kotačima”, na prednjem i na stražnjem sjedištu, a uske zavojite ceste plešivičkog gorja kao da smo preletjele. Automobil ima mnoštvo predviđenih pretinaca za pohranu stvari, što uvijek dobro dođe kada je riječ o ženskom timu koji se njime vozi i uvijek ima hrpu sitnica koje treba negdje skloniti. S mogućnošću od čak 20 sustava pomoći u vožnji, svako će putovanje biti znatno bezbrižnije, bilo da je riječ o vožnji autocestom ili parkiranju.

Doseg i punjenje

Što se tiče praktičnih informacija, trebale smo se upoznati i s punionicama te s dosegom ë-C4 kako bi sretno stigle na destinaciju. Njegov je doseg službenih 350 km sa 100% napunjenom baterijom, no kod električnih automobila uvijek budite spremni na rekalkulaciju i dobro provjerite na kojim benzinskim postajama imate punionice kako ne bi ostali s praznom baterijom. Nama velike računice nisu bile potrebne s obzirom da je destinacija 48 kilometara udaljena od Zagreba, no svejedno smo pratile kako se doseg mijenjao ovisno o brzini i tipu ceste po kojima smo vozile.

Punionicu smo posjetile s povratkom u Zagreb te uz malo čekanja (i istovremeno besplatnog parkiranja) potvrdile da baterija može biti do 80% puna za 30 minuta

A sve nedoumice oko baterije i punjenja dodatno rješava aplikacija My Citroën koja omogućava upravljanje vozilom na daljinu, točnije pregled stanja napunjenosti pogonske baterije, projekciju dometa, daje opciju programiranja punjenja, ali i praktično programiranje unaprijed zadane temperature vozila.

Sve ostale specifikacije novog 100% električnog Citroëna ë-C4 koje bi vas mogle zanimati, kao i informacije o posebnim ponudama pronađite na službenoj stranici.

Foto: Sanja Jagatić

Preporuka

Zatvori