Ovaj hotel s razlogom nosi titulu oaze Crikveničke rivijere – pogledajte i zašto
Ovaj hotel s razlogom nosi titulu oaze Crikveničke rivijere – pogledajte i zašto

Ovaj hotel s razlogom nosi titulu oaze Crikveničke rivijere – pogledajte i zašto

Najvažnija hotelska kompanija na Crikveničkoj rivijeri i jedna od većih u hrvatskom turizmu, Jadran Hoteli & Kampovi, povodom svoje 60. obljetnice poslovanja, predstavila je 10. travnja 2024. svoju ponudu slovenskim i hrvatskim medijima, fokusirajući se na Boutique Hotel Esplanade, koji s razlogom nosi titulu oaze Crikveničke rivijere.

Crikvenička rivijera jedno od najstarijih odmarališta na Mediteranu, a ime je dobila po šarmantnom gradiću Crikvenici. Smješteni uz obalu, ali ipak blizu centra, hoteli i kampovi Jadran d.d. grupacije predstavljaju povijesno bogatstvo među najstarijima na Jadranu, sada pretvoreni u hotele s bogatom ponudom.

Boutique Hotel Esplanade, Crikvenica, PR (24)
Boutique Hotel Esplanade, Crikvenica, PR (32)
Boutique Hotel Esplanade, Crikvenica, PR (7)

Boutique Hotel Esplanade – oaza Crikveničke rivijere

Ukorijenjenom u povijest, zadržavajući izvornu vanjsku arhitekturu, a istovremeno preoblikujući unutrašnjost u skladu s modernim trendovima, današnji hoteli predstavljaju izazov svim suvremenim gostima željnima doživljaja s bogatom tradicijom, pričama, okusima i mirisima.

Boutique Hotel Esplanade, s poviješću koja seže od 1930. godine, prošao je kroz obnovu investicijama Jadrana u posljednjim godinama. Time je hotel ponovno zasjao u svom nekadašnjem sjaju, uz dodatak suvremenog dizajna. Gostima nudi sve što očekuju. Od personaliziranih usluga, interneta, parkirališta, udobnih soba, wellness i spa tretmana, s posebnim naglaskom na izvanredna gastro iskustva. Gastronomska ponuda hotela, obogaćena tradicionalnim i lokalnim okusima, obuhvaća širok spektar internacionalnih kulinarskih delicija s tendencijom fine-dinning restoranske ponude. Posebno treba istaknuti specijalnu rakijarnicu “Hall of Fame” u Boutique Hotel Esplanade, koja nudi impresivan izbor od 101 craft rakije iz cijele Hrvatske.

Boutique Hotel Esplanade, Crikvenica, PR (2)
Boutique Hotel Esplanade, Crikvenica, PR (3)
Boutique Hotel Esplanade, Crikvenica, PR (4)
Boutique Hotel Esplanade, Crikvenica, PR (9)
Boutique Hotel Esplanade, Crikvenica, PR (30)
Boutique Hotel Esplanade, Crikvenica, PR (10)
Boutique Hotel Esplanade, Crikvenica, PR (25)

Na odličnoj lokaciji

Velika prednost portfelja Jadranovih hotela i kampova je njihova blizina prometnicama i dostupnost svim vrstama prijevoza te blizina većim gradovima poput Rijeke i Zagreba, ali i sama blizina mora s prekrasnim šetnicama za opuštanje i uživanje u pogledu.

Osim uživanja u Jadranovim Hotelima i Kampovima, gostima Crikvenice pruža se mnoštvo raznolikih aktivnosti, od kulturnih do sportskih, te različite manifestacije tijekom cijele godine. Posjetitelji mogu istražiti Muzej grada Crikvenice, uživati u kvalitetnim vinima u vinarijama poput Grand Estate Village Winery ili Vinarije Pavlomir u poznatoj vinskoj regiji Vinodolskoj dolini.

Boutique Hotel Esplanade, Crikvenica, PR (12)
Boutique Hotel Esplanade, Crikvenica, PR (18)

Izjava predsjednice uprave Jadran Hotela i Kampova Irine Tomić:

Bez obzira na sve velike i divne projekte koje sam do sada odradila, doživljavam ovo kao svoj glavni životni i poslovni izazov, i ustvari sam jako ponosna zbog toga, ali i oprezna jer su očekivanja i potrebe zaista velike. Crikvenička rivijera itekako ima snagu omiljene turističke destinacije po svim aspektima i sigurna sam da je možemo ponovo izdignuti na mjesto koje joj pripada.

Boutique Hotel Esplanade, Crikvenica, PR (20)

Naša vrata ka Europi, auto destinacija nadohvat ruke, prepoznata kao oaza wellbeinga, s divnim prirodnim okruženjem, zdravstvenim obilježjima, logistikom za sportski turizam, odmorišni turizam, obiteljski i onaj poslovni turizam, sve je to sažeto u ovoj pomalo zaboravljenoj destinaciji.

Velika mi je želja posvetiti se rebrandingu i repozicioniranju kompanije Jadran, samim time i grada, te konceptualizirati naše hotele uz sinergiju s glavnim prodajnim značajkama same lokacije, a kako bismo konačno postali tržišno pozicionirani i prepoznati kroz svoje produkte, uslugu, cjelokupnu ponudu.

Jadran je spreman za cjelovitu transformaciju i jako me veseli nesebična podrška samih vlasnika, ali i lokalne samouprave i uprave, turističke zajednice, lokalne zajednice i svih naših partnera, zaključila je Tomić.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori