Uskoro veliko finale kampanje koja je u samo dva mjeseca pomogla udomiti 61 napuštenog psa
Uskoro veliko finale kampanje koja je u samo dva mjeseca pomogla udomiti 61 napuštenog psa

Uskoro veliko finale kampanje koja je u samo dva mjeseca pomogla udomiti 61 napuštenog psa

Skloništa su danas prepuna napuštenih životinja koje čekaju svoj savršeni dom i obitelj. Unatoč toj tužnoj činjenici, ipak postoji i pozitivan trend koji ukazuje na promjenu percepcije društva te da ljudi sve češće odlaze u skloništa i kontaktiraju brojne udruge kako bi pronašli svog najboljeg četveronožnog prijatelja i pružili mu ljubav kakvu zaslužuje. Kako bi dodatno podignuli svijest o ovoj temi, tvrtka Samsung je u suradnji s hrvatskim, slovenskim i srpskim udrugama za napuštene životinje pokrenula kampanju Vidi više od boje. Riječ je o inicijativi čiji cilj je istaknuti važnost udomljavanja, promicati odgovorno vlasništvo i pomoći skloništima da pronađu domove za napuštene kućne ljubimce koji su središnji dio ove kampanje.

Kućni ljubimci će vam pružati neopisivo veliku dozu ljubavi i veselja, bez obzira na njihovu tužnu prošlost. Danas, nažalost, sve je veći broj napuštenih životinja i zato se u Udruzi trudimo pronaći savršeni dom za sve naše štićenike jer želimo da im se ta ljubav uzvrati nazad – oni to zaslužuju. Bit će vam neizmjerno zahvalni na svakom trenutku i pažnji, a zajedno ćete graditi prekrasne uspomene, rekla je Gloria Malin, predsjednica udruge S-PAS.

Raznolikost emocija i boja

Ključna poruka koja stoji iza kampanje Vidi više od boje je da svaka napuštena životinja zaslužuje dom, bez obzira na svoju vrstu, boju ili posebnu zdravstvenu njegu koju zahtijeva od svog vlasnika. Poznato je i kako crni psi imaju manje šansi za udomljavanje pa je glavna ideja bila prikazati kako su napušteni kućni ljubimci puno više od same boje – oni donose nevjerojatne emocije, ljubav i sreću.

Snimanje kampanje bilo je posebno emotivno jer svaki napušteni pas sa sobom nosi svoju priču, ali njihova ljepota i jedinstvena osobnost uhvaćena je uz pomoć Galaxy S23 Ultra pametnog telefona koji se pokazao kao savršeni alat za snimanje svih detalja, kao što je zaigrani pogled ili nestašni sjaj u očima, zahvaljujući 200MP leći kamere.

Ulažemo velike napore kako bi razvili vrhunsku tehnologiju, ali jednako tako nastojimo iskoristiti tu istu tehnologiju kako bi učinili nešto dobro za društvo u kojem živimo. Želja nam je da ova kampanja ‘Vidi više od boje’ posluži kao nada za lokalne Udruge, omogućujući da se još bolje povežemo unutar zajednice, ističemo važnost udomljavanja te da zajedničkim snagama pronađemo domove za što veći broj napuštenih životinja, rekao je Pavle Zobundžija, direktor odjela mobilnih komunikacija, Samsung Electronics Adriatic.

Tako su psi iz lokalnih udruga postali svojevrsna ‘zaštitna lica’ kampanje i osvanuli na brojnim vizualima poput Vidi više od boje i razveseli Sama, a potpuna kolekcija fotografija snimljenih s Galaxy S23 Ultra, kao i više informacija o napuštenim životinjama, nalaze se na lokalnim Samsung web stranicama zemalja sudionica. Tako je u samo dva mjeseca trajanja kampanje udomljen je 61 pas, i ono najvažnije, skrenuta je pažnja na skloništa i lokalne udruge što će zasigurno doprinijeti njihovom daljnjem radu, ali i pozitivnom trendu.

Osim toga, platforma se pokazala i kao idealno mjesto za već aktualne vlasnike pasa jer nudi super ideje za stvaranje unikatnog sadržaja i uspomena s kućnim ljubimcima. Tako vlasnici kućnih ljubimaca ili oni koji će to tek postati mogu vidjeti razne video tutoriale na temu kako snimiti 8K videozapis ili obilježiti posebne trenutke uz Super Slow-Motion opciju, kako iskoristiti Space Zoom značajki i 200MP kameru za stvaranje živopisnih fotografija ljubimaca te kako uz korištenje Smart Cut opcije mogu napraviti cijeli set novih naljepnica sa svojim najboljim prijateljem.

Osnaživanje zajednice i kreativni natječaj

Studije pokazuju kako vlasnici kućnih ljubimaca diljem svijeta koriste svoje pametne telefone za snimanje fotografija i videozapisa svojih četveronožnih prijatelja te da se svakodnevno trude stvoriti nezaboravne uspomene koje dijele na društvenim mrežama. Upravo zato je i pokrenut kreativni natječaj Samsung Love #BeyondEpic na Instagramu u sklopu kojeg su brojni vlasnici kućnih ljubimaca slali svoj kreativni foto i video sadržaj te doprinijeli širenju poruke o ljepoti suživota sa svojim krznenim prijateljima.

Samsung će, zajedno s predstavnicima udruga za zaštitu životinja, u utorak, 20. lipnja od 16.30 sati, održati finale i predstaviti pobjednike ovog natječaja u Samsung STUDIO 23 mobilnom paviljonu u sklopu Asia Street Food festivala na Strossmayerovom trgu. Dok će vlasnici uživati u osvježavajućim napicima i ukusnim delicijama, psi će se moći rashladiti u prigodnom bazenu i dog baru, a nezaboravne trenutke sa svojim kućnim ljubimcima moći ćete ovjekovječiti u kutku za fotografiranje, gdje će biti izložene i neke od najupečatljivijih fotografija nastalih u sklopu kampanje.

Pozivamo sve vlasnike pasa i one koji to tek žele postati da nam se pridruže u Samsung kutku na Asia Street Food festivalu sve do 20.00 sati.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori