McDonald’s napada Starbucks: Upravo su otvorili vlastiti kafić – Stiže li u Europu?
McDonald’s napada Starbucks: Upravo su otvorili vlastiti kafić – Stiže li u Europu?

McDonald’s napada Starbucks: Upravo su otvorili vlastiti kafić – Stiže li u Europu?

McDonald’s, zasigurno najpoznatiji lanac restorana brze prehrane na svijetu, odlučio se na širenje svog poslovanja. Ovih dana otvorena je prva poslovnica CosMc’s, novi koncept malog formata koji se temelji na pićima. Ukratko, McDonald’s napada Starbucks.

Svojom ponudom žele targetirati mlađu, pretežito Gen Z populaciju. Ipak, njegovo ime poznatije će biti Generaciji Y, odnosno onima koji su odrastali u osamdesetima, budući da je riječ o imenu maskote simpatičnog izvanzemaljca koja je korištena u tom razdoblju.

Cosmcs

Prva lokacija CosMc-a otvorena je u gradiću Bolingbrooku u saveznoj državi Illinois. Koncept narudžbe jednak je onom u McDonald’su, a naglasak je slavljen na Drive Thru iskustvo i beskontaktno naručivanje.

Prema najavi, jelovnik je temeljen na istraživanju pića, s odvažnim i neočekivanim kombinacijama okusa. Donosi niz specijalnih limunada i čajeva, miješanih napitaka i hladne kave. Skraćeni meni s hranom uključivat će McDonald’sove glavne namirnice poput McFlurry sladoleda i McMuffin sendviča s jajima, kao i hash brown zalogaje, kolačiće, nove sendviče, krafne i perece.

Cosmac

Vijest o novom McDonald’s nije izazvala pretjerano oduševljenje na društvenim mrežama, a iznenadila je i financijske stručnjake. Izrazili su zbunjenost potezom da se prehrambeni div odlučio na novu aktivanciju, a ne na širenje postojećeg asortimana.

Hoće li CosMc’s osvanuti u Europi? Naredno širenje planirano je isključivo na američkom tržištu te bi do kraja iduće godine trebalo biti otvoreno devet novih poslovnica. Naime, na europskom tržištu itekako je popularan koncept McCafea, koji nije zaživio u SAD-u. Ostaje vidjeti hoće li ista sudbina dočekati CosMc’s.

Foto: Pexels, Profimedia

Učitati još
Zatvori