Kim Kardashian kao Elizabeth Taylor? Njezin novi angažman izazvao niz kritika

Kim Kardashian kao Elizabeth Taylor? Njezin
novi angažman izazvao niz kritika

Posljednjih tjedana šuška se kako će Kim Kardashian producirati dokumentarni serijal o slavnoj glumici Elizabeth Taylor. Ova vijest naišla je na negodovanje dijela javnosti koja smatra kako će njezin angažman skloniti pažnju s glavne zvijezde ove priče. Odabir medijske ličnosti s kontroverznim javnim imidžom kao voditeljice projekta o cijenjenoj glumici ostavio je mnoge u nedoumici o smjeru i integritetu dokumentarca.

Ipak, njezino sudjelovanje u ovom projektu ipak ima određenu osobnu notu. Naime, upravo je Kim Kardashian bila posljednja koja je intervjuirala Elizabeth Taylor prije nego što je preminula, a intervju se odigrao u svibnju 2011. godine. Radni naslov dokumentarca glasi Elizabeth Taylor: Rebel Superstar, a trodijelni serijal nastoji zaviriti iza kulisa njezine velike glumačke karijere.

Elizabeth Taylor: Rebel Superstar

Što nam donosi dokumentarni serijal?

Elizabeth Taylor je bez pardona bila dosljedna sebi, bila je borac. Ona je dokaz da se možete nastaviti razvijati, mijenjati i imati različita poglavlja u svom životu – i utrla je put svima nama koji smo došli nakon nje s tim nacrtom, objasnila je Kim Kardashian svoj angažman u ovom projektu.

Dokumentarni serijal Elizabeth Taylor: Rebel Superstar gledatelje će povesti na transformativno putovanje od dječje zvijezde do najplaćenije glumice na svijetu. Ujedno, dobit će uvid u dosad nedostupne audio vrpce, intervjue i neviđene TV snimke. Također, bit će prikazan i način na koji je Elizabeth redefinirala odnos između filmskih zvijezda i njihove publike, kao i kako je uspjela modificirati samu prirodu slave.

Elizabeth Taylor: Rebel Superstar

Ispovijesti bliskih suradnika

Intervjui u dokumentarcu će uključivati razgovore s glumicom i dugogodišnjom prijateljicom Elizabeth Taylor, Joan Collins, kao i glazbenicom Carole Bayer Sager. Također, u serijalu će govoriti i dr. Anthony Fauci koji je bio uz Elizabeth u trenucima kada se borila s opakom bolešću. Kari Lia i Hamish Fergusson bit će izvršni producenti koji će raditi rame uz rame s Kim Kardashian.

Produkcija serijala Elizabeth Taylor: Rebel Superstar trenutno je u pripremi, a bit će premijerno prikazan na BBC-u.