Journal.hr
Marc Jacobs

Marc Jacobs

Marc Jacobs i LVMH: Nakon skoro 30 godina partnerstva, izgleda da će grupacija prodati brend

Prošlog tjedna smo imali priliku svjedočiti prodaji Keringove beauty linije, a sada se u fokusu nalazi LVMH. Jedna od najvećih grupacija koja posluje širom modnog, beauty i lifestyle tržišta pokrenula je pitanje o prodaji dva značajna brenda – Marc Jacobs i Fenty Beauty. Od srpnja konstantno slušamo i čitamo o mogućoj prodaji Marc Jacobs brenda. Marc Jacobs je brend koji već gotovo trideset godina posluje u sklopu LVMH grupacije. Brend je postao dio grupacije kada je američki dizajner Marc Jacobs imenovan kreativnim direktorom francuske modne kuće Louis Vuitton (1997.). Činjenica je da prihod u Marc Jacobsu nije najsjajniji. Ali ni odluka o prodaji brenda nas nimalo ne čudi – nedavno su prodali brendove kao što su Off-White i Palm Angels. Štiti li ekonomska kriza samo one najsnažnije, otkrivamo u nastavku.

Marc Jacobs
Marc Jacobs

Marc Jacobs & LVMH: Modni prekid koji boli

Marc Jacobs je jedan od najutjecajnijih dizajnera današnjice. No, ono što je ovaj modni prekid učinilo još bolnijim je činjenica da veza između grupacije i brenda traje skoro trideset godina. Pored samih aktera koji se nalaze u igri ove prodaje, ne možemo izostaviti ni diskusije o budućnosti brenda. Kampanje brenda su postale predvidive, kao i kolekcije. Čini se da već neko vrijeme nismo dobili novi it komad za kojim je javnost poludjela, iako je The 72 Spring Sneaker model tenisica bio na tom putu. Ipak, već se priča o korporacijama koje bi možda kupile brend, pa čak i o mogućoj cijeni. Neki od njih su Authentic Brands, WHP Global i Bluestar Alliance, a cijena, prema nagađanjima, bi mogla iznositi i do milijardu dolara.

Ono što je također otvorila brojna pitanja je sama uloga Marca Jacobsa nakon prodaje istoimenog brenda. Hoće li se povući i time otvoriti mjesto za novog kreativnog direktora, kao što je napravila Donatella Versace?

Foto: Profimedia

*Tekst je preuzet s Journal.rs