Journal.hr

John Malkovich u ulozi koju nismo očekivali – postao je lice nove JW Anderson kampanje

Kad se spoje John Malkovich i Jonathan Anderson, jasno je da rezultat neće biti “još jedna klasična modna kampanja”. Britanski dizajner koji stalno pomiče granice mode sada je odlučio svojevrsni hommage posvetiti glumačkom genijalcu, čiji je karizmatični lik postao glavni adut nove JW Anderson kampanje. Riječ je o kampanji za Loafer Bag, model koji je doslovno inspiriran mokasinama. Da, torba koja je zapravo reinterpretacija klasične cipele, a uz Malkovichevu pojavu dobiva potpuno novu, gotovo modnu dimenziju.

JW Anderson kampanja za Loafer bag

U tipičnom Andersonovom stilu, kampanja nije samo o torbi, već o priči, atmosferi i liku koji ju nosi. Loafer Bag izrađena je u Italiji od kombinacije glatke kože i brušene teleće kože, a svojim oblikom i detaljima podsjeća na sofisticiranost tradicionalnih muških cipela. Ipak, zahvaljujući pomaknutom, gotovo konceptualnom dizajnu, savršeno se uklapa u suvremenu estetiku brenda – onaj trenutak kad klasika i eksperiment žive u istom kadru.

John Malkovich u glavnoj ulozi

John Malkovich u kampanji izgleda točno onako kako ga zamišljamo – kao umjetnik koji ne pokušava biti moderan, već to jednostavno jest. Njegova energija u potpunosti odražava JW Andersonov duh: spoj elegancije, ironije i britanskog humora. Osim torbe, JW Anderson kampanja donosi i komade iz nove Resort Spring/Summer 2026 kolekcije – tanke pletene pulovere, japanski denim i Chelsea čizme ukrašene camouflage printom.

Iza kampanje stoji Jonathan Anderson

Iza kampanje stoji sam Jonathan Anderson, koji ju je i režirao. A za styling je zaslužan Benjamin Bruno, a za fotografije Heikki Kaski. I kao i uvijek kod Andersona – sve ima smisla, ali ne na očit način. John Malkovich je zaštitno lice, ali i simbol brenda koji zna da najbolje kampanje uvijek imaju priču.

Još jednom, JW Anderson dokazuje da moda može biti i duhovita i duboka, baš kao i njegov novi ambasador. Spoj glumačke karizme i britanske ekscentričnosti rezultirao je kampanjom koju će teško tko zaboraviti.

Foto: Instagram (@jw_anderson)