U novoj kampanji pod nazivom Clichés francuskoga brenda Jacquemus, kreativni direktor i osnivač Simon Jacquemus ponovno spaja modu i svakodnevni život. Kampanja na jednostavan i duhovit način pokazuje zašto je Simon Porte Jacquemus jedan od najzanimljivijih dizajnera današnjice. I zašto od njega možemo naučiti i par stvari o marketingu, a ne samo o odjeći. Umjesto da bježi od klišeja, Jacquemus ih je prigrlio i pretvorio u inspiraciju. I dobio plus jer se može šaliti na svoj račun, što u modi rijetko viđamo. Video za kampanju potpisuje slovenski snimatelj Jan Vrhovnik, a ovo mu nije prva suradnja s brendom.
Minimal i clean, ali s velikom dozom šarma i humora
Jacquemusove kampanje, pa nekada čak i samo oobične objave na društvenim mrežama, nas jednostavno osvoje. Osmišljene su da budu duhovite, a s nekima se čak možete i poistovjetiti. U ovoj najnovijoj, Jacquemus se šali na račun samog sebe i modnih klišeja koje je kroz godine i sam stvorio. Simon Jacquemus još jednom pokazuje da zna kako spojiti modu, emociju i svakodnevicu. Clichés je kampanja koja nas podsjeća da klišeji nisu nužno dosadni – oni su dio naše rutine, dio onoga što volimo i prepoznajemo.
Brend je za sada objavio samo video u kojem se izmijenjuju modeli i natpisi klišeja s kojime kuća susretala tijekom godina. Neki od klišeja su da u njihove torbice ništa ne stane, da se cijela vizija brenda vrti oko ljetovanja u Francuskoj, da žena koja kupuje njihovu odjeću nosi samo štikle… Ako ćemo biti potpuno iskreni, odjeća je pala u drugi plan. No, dio kolekcije je već online na službenim stranicama kuće.
U vremenu kada svi lansiraju kampanje u koje je uključena hiper produkcija, ova dokazuje da su najjednostavnije ideje najbolje. Clichés je upravo to – oda jednostavnosti, vedrini i još jedna u nizu kampanja koja nas je podsjetila zašto volimo ovaj brend.
Foto: Instagram (@jacquemus), Jacquemus