s. Oliver je predstavio odličnu novu kolekciju jakni i kaputa

s. Oliver je predstavio odličnu novu
kolekciju jakni i kaputa

s. Oliver predstavio je novu kolekciju jakni i kaputa za jesen/zimu 2021., priredivši brojnim uzvanicima, svojim ambasadorima i predstavnicima medija nezaboravno iskustvo privatnog treninga golfa na Riverside golf terenu u Zagrebu. Novu kolekciju jakni među prvima su odjenuli s. Oliver prijatelji brenda: Anita Dujić, Nika Turković, Ana Bacinger, Iris Cekuš, Tina Walme, Pedro Soltz i Marko Petrić. Uživajući u novom iskustvu, na prekrasnim zelenim obroncima gosti su isprobali novu kolekciju jakni i kaputa koje karakterizira razigranost boja, materijala i krojeva.

Ana Bacinger
Nika Turković
Marko Petrić
Pedro Soltz

Raznovrsne proporcije i inovativni materijali zaštitni su znak kolekcije, predstavljene u sklopu kampanje  “Casual Thoughts“, koja se sastoji od slim fit kaputa, casual hoodia, oversized kaputa, puffer jakni, teddy kaputa te ekološkog krzna. U s. Oliveru prije svega se vodi briga o planeti, ljudima i budućnosti. Za ovu kolekciju korišteni su ekološki prihvatljivi materijali poput eko kože naziva “friendly leather“, s naglaskom na recikliranje. Tako su sve puffer jakne dio “WE CARE“ programa, izrađene od recikliranog poliestera. Reciklirani poliester koristi postojeća vlakna i daje im novi život i upotrebu.

Iris Cekuš i Pedro Soltz
Marko Petrić i Valentina Walme

Katja Jakno Puh, voditeljica marketinga za s. Oliver na području Hrvatske i Slovenije ističe, “Za naše poduzeće i s.Oliver brend pandemija je bila veliki izazov, ali nismo klonuli duhom ni izgubili hrabrost. Pokrenuli smo brojne projekte i nismo zatvorili niti jedan dućan. U travnju ove godine napravili smo rebranding brenda s.Oliver. Naš novi slogan je “Fashion for Life”. Moda ne definira način života našeg kupca, već suprotno, život definira modu.  Moda nas prati na svakom koraku i sigurna sam, da imate nekoliko uspomena, koja su povezana s vašom omiljenom haljinom, omiljenim trapericama ili kaputom. Ta činjenica je bila osnova za našu novu marketinšku kampanju, koju smo nazvali Casual Thoughts – Jednostavne misli. U kampanji je fokus na svakodnevnom razmišljanju o omiljenoj odjeći.“

Katja Janko Puh, Ida Lovrin i Polona Korošec
Ana Bacinger
Anita Dujić
Iris Cekuš
Pedro Soltz
Valentina Walme

Foto: PR

Učitati još
Zatvori