Journal.hr
Utopia Beauty_Sora

Bilo mu je dosta marketinških podvala pa je pokrenuo web shop samo s kozmetikom koja dokazano djeluje

Svi smo svjedoci da je skincare tržište tijekom i nakon pandemije eksplodiralo. Sve je krenulo jer su ljudi naprosto bili kod kuće i počeli su više vremena posvećivati zdravlju svoje kože. Više nije bilo dovoljno umiti se i nanijeti neku nasumično odabranu kremu. To je, pak, otvorilo cijeli spektar mogućnosti za oglašavanje. Bio je to raj za marketingaše i još uvijek je. Gotovo svakog dana imamo vijest o nekoj novoj i čudesnoj kremi ili serumu, sve djeluje bolje od onog prije i pomalo nam je već puna kapa takvih tvrdnji. Tako se osjećao i Trey Augliano, 19-godišnji student koji je odlučio nešto promijeniti i pokrenuti Utopia Beauty. U pitanju je web shop koji u asortimanu nudi isključivo proizvode za koje je znanstveno dokazano da djeluju. 

Augliano je i sam imao akne pa mu skincare proizvodi nisu strani. Pritom, studira marketing i poduzetništvo i polako, ali sigurno bio je sve frustriraniji jer su svi tvrdili nemoguće za mnoge proizvode, a njemu i dalje ništa nije pomagalo. Shvatio je da su u sličnoj situaciji i mnogi njegovi vršnjaci. Tu se rodila ideja za Utopia Beauty.

Kako proizvod uopće može postati dio Utopia Beauty asortimana?

“Stvorili smo Utopia Beauty jer smo već bili umorni od preskupih skincare proizvoda, praznih tvrdnji i lansiranja koja su bila potaknuta hypeom na društvenim mrežama. Zaslužujete bolje, zato smo stvorili prvi web shop koji drži samo proizvode koji dokazano djeluju. Svaki brend na našoj stranici mora proći Utopia Beauty Protocol™ koji se sastoji od tri koraka. Nema plaćenog plasiranja, nema pseudoznanosti. Samo rezultati”, stoji na njihovoj stranici.

A što su zapravo ta tri koraka?

Prvi je znanstvena podloga, odnosno, djelovanje svakog proizvoda mora biti dokazano studijama, kliničkim ispitivanjima ili mora biti dokazana efikasnost aktivnih sastojaka.

Drugi su inovativne formule, točnije, prioritet su im proizvodi koji koriste biotehnologiju, napredne sustave “dostave” aktivnica kod primjene kao i sastojke s jakim djelovanjem.

Treći korak je transparentnost. Bitno je da proizvodi nemaju skrivenih aditiva, da oko njih nema nekih neodređenih marketinških tvrdnji ili trikova.

Zahtijevao je bolje

“Osnovao sam Utopia Beauty nakon godina frustracije zbog stanja beauty industrije. Stalno sam se osjećao kao da mi brendovi lažu. Viralni pojmovi bili su posvuda, ali kada sad bolje istražio, etikete nisu puno značile. Popisi sastojaka su bili nepotpuni, znanost je bila labava, a marketing oko toga svega činio se više manipulativan nego osnažujuć.

Zato sam osnovao Utopia Beauty, mjesto koje je meni nedostajalo, a uvijek sam ga priželjkivao. Stranica na kojoj se poštuju visoki standardi za svaki proizvod. Utopia Beauty je za sve one koji očekuju više i koji žele proizvode koji se temelje na istini, a ne na trendovima”, rekao je Trey Augliano i upravo taj citat stoji na njegovoj stranici kao postulat kojeg se drže.

Koji brendovi se ističu?

Zasad je na Utopia Beauty stranici dostupno 17 brendova i kraj svakog stoji koliko točno proizvoda nude. Cijene su raznolike, od 15-ak dolara za umivalicu, sve dok preko 250 dolara za ovlaživač.

Među najprodavanijima je umivalica od brenda Geologie za kožu sklonu aknama, zatim serum za jačanje kožne barijere brenda Acaderma, kao i serum za rast trepavica brenda Lashfood. Ništa od proizvoda u ponudi ne cilja samo na estetiku, svi su tu jer dokazano dubinski djeluju i daju rezultate.

Kod svakog proizvoda možete provjeriti koji znanstveni dokazi stoje iza njega, kakvo istraživanje je provedeno i kakvi su rezultati bili. Nažalost, Utopia Beauty još ne dostavlja u Hrvatsku, odnosno, ne dostavljaju van EU. Ali možemo se nadati da uskoro hoće.

Foto: Instagram (@shoputopiabeauty)