Krema koja je postigla kultni status dobila je novu, još bolju formulu

Krema koja je postigla kultni status dobila
je novu, još bolju formulu

Rijetkost je da brend za njegu kože napravi promjene u svojim kultnim proizvodima. Osim vrlo suptilnih promjena u pakiranju, većina proizvoda za njegu kože koji postignu kultni status, poput La Mer Crème de la Mer, Losiona P50 iz Biologique Recherchea ili Biodermine micelarne vode s ružičastim poklopcem, rijetko će mijenjati pobjedničku formulu. No, Augustinus Bader nikada nije bio poput drugih brendova za njegu kože.

Ovaj luksuzni brend poznat je po pažljivo konstruiranim, laboratorijski razvijenim formulama i među svoje poklonike ubraja uistinu velik broj skincare entuzijasta i slavnih osoba. Znate da je proizvod vrijedan svake lipe kad Victoria Beckham kontaktira brend kako bi joj pomogao kreirati i njezine prve proizvode za njegu kože.

Neki proizvodi, poput The Cream Augustinusa Badera, uistinu su zaslužili nositi etiketu kultnog proizvoda. Usprkos tome što nije imao niti jedan tradicionalni resurs koji jedan beauty brend čini uspješnim preko noći – poput plaćenih celebrity glasnogovornika, oglašavanja u vrijednosti od milijun dolara ili privlačne millennial ružičaste ambalaže – Augustinus Bader postao je hit usmenom predajom.

The Rich Cream Upgrade s još boljom formulom od originala

Sada, brend ponovno privlači pozornost, ali ne na novi proizvod, već na svoju kultnu formulu koja je sad još bolja. Prvi put lansirana u 2018. godini, Augustinus Bader The Cream je dobila brojne followere zahvaljujući svojoj zaštitnoj, hranjivoj formuli. No, sad je kreirana nova hidratantna krema, The Rich Cream Upgrade. Ona se nadovezuje na klinički testiranu formulu originala i dokazano smanjuje znakove starenja, uključujući pojavu finih linija, bora i hiperpigmentacije.

Osim promicanja elastičnosti i jačanja zaštitne barijere kože, nova The Rich Cream Upgrade pokazala je 92%-tno poboljšanje čvrstoće kože, kao i 145%-tno poboljšanje razine hidratacije kože među 30 sudionika ispitivanja u razdoblju od mjesec dana. Sve to zahvaljujući svojoj naprednoj i pametnoj formuli koja prodire u dublje slojeve kože i kreira besprijekorni ten. Unaprijeđena formulacija sada je i veganska. Uz to, brend je dodao još hidratantnih sastojaka za dublju hidrataciju, poput hijaluronske kiseline i hidroliziranih proteina riže. Osim TFC8 kompleksa s potpisom brenda, The Rich Cream Upgrade još uvijek uključuje hranjivo ulje noćurka, skvalan i vitamin E.

The Rich Cream Upgrade kremu moći ćete nabaviti u Zagrebu u The Lab Store čim stigne u Hrvatsku. No, trenutno vam je dostupna online.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori