Hrvatski brend koji spaja društvenu odgovornost i njegu kože slavi 5 godina postojanja
Hrvatski brend koji spaja društvenu odgovornost i njegu kože slavi 5 godina postojanja

Hrvatski brend koji spaja društvenu odgovornost i njegu kože slavi 5 godina postojanja

Pet godina oblikovanja diskursa i promicanja zdrave kože u svim njenim stanjima — hrvatski skincare brend kojemu je integritet i u imenu, Skintegra, slavi pola desetljeća postojanja.

Prošlost i budućnost Skintegre mogu se sažeti u mijenjanju perspektive na mikrorazini, ticalo se to problematične kože ili društva u cijelosti. Taj podvig poslužio je kao inspiracija jubilarnoj petoj rođendanskoj kampanji, “Budi HUMAN365”. U prijevodu, poruka kampanje poziva ljude da budu ljudi 365 dana u godini, ili točnije, humani.

Skintegra
Skintegra

Skintegrin put ušao je u šestu godinu postojanja!

Individualni pristup i najproblematičnijoj koži, kroz savjetovanje koje su uveli prvi u Hrvatskoj, empatija i edukacija suština su Skintegrinog poslovanja. U inboxu ih dočeka preko 200 lica i poruka tjedno, svi sastavljeni oko iste želje — da im koža ponovno bude zdrava.

Zavoljeti svoju kožu nije laka misija, a prvi korak je prihvatiti njeno trenutno stanje. Put do cilja uz Skintegru definiran je jasnim očekivanjima bez praznih obećanja. Sve je počelo s osnivačicom Jelenom Skendžić Ratkajec i njenim transparentnim pristupom vlastitoj koži, usprkos kultu kože bez vidljivih pora, nesavršenosti i bora, koji je jednako prisutan kao i prije 50 godina. “Htjela sam promijeniti nepoštenu, zavaravajuću i jednodimenzionalnu reprezentaciju “savršene” kože”, prisjeća se Jelena, “no, nisam više mogla biti pasivni promatrač koji samo piše o tretmanima koji ne funkcioniraju, pa sam odlučila stvoriti brend o kakvom sam sanjala.”

 

Skintegra

Poklon zahvalnosti za vjerne kupce brenda

Jelena razumije da ogromno povjerenje koje joj korisnici ukazuju povlači za sobom i odgovornost.
Zato je danas Skintegra platforma koja, osim svakodnevne edukacije, promiče transparentnost i prije svega, empatiju. “Ponosna sam što naši kupci prepoznaju empatiju kao jednu od temeljnih vrijednosti naše kompanije, što se s njome poistovjećuju te što ju i sami prakticiraju”, podijelila je Jelena, “zajedno promičemo progresivne vrijednosti i stavove te mijenjamo krajobraz jedne dosad inertne i rigidne industrije.”

Kao zahvalu zajednici koja slavi humanost i misiju Skintegre kroz svoju neminovnu podršku, Skintegra daruje pet dana popusta od 20% na cijeli asortiman, za svaku godinu postojanja i promicanja društvene odgovornosti. Skintegra svaki dan posluje slaveći humanost u svim njenim oblicima. Od onih najmanjih, poput savjesne kupnje cruelty-free proizvoda, do svjesnog odabira da svaki dan ljudima oko sebe ukažemo dozu humanosti.

Foto: PR, Petra Miksik

Učitati još
Zatvori