BIPA predstavila širok izbor vlastitih marki za svakodnevne potrebe
BIPA predstavila širok izbor vlastitih marki za svakodnevne potrebe

BIPA predstavila širok izbor vlastitih
marki za svakodnevne potrebe

Predstavljanje asortimana BIPA vlastitih marki održano je jučer, na prvi dan proljeća, u Cogito Uraniji uz prisustvo brojnih medija, influencera i poslovnih partnera koji su imali priliku iz prve ruke isprobati neke proizvode i uživati u odličnoj atmosferi ovog proljetnog bruncha. Austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska, dio njemačke grupe REWE, predstavio je ukupno 14 brendova s više od 900 proizvoda za ljepotu, njegu i kućanstvo koji su ekskluzivno dostupni na policama BIPA poslovnica, s ciljem da kupcima omogući provjerene i kvalitetne proizvode po povoljnijim cijenama koji zadovoljavaju široke svakodnevne potrebe, od dekorativne kozmetike i proizvoda za njegu lica i tijela, pa sve do proizvoda za domaćinstvo, bebe i kućne ljubimce.

BIPA Hrvatska_02

“Uvođenje BIPA vlastitih marki u svoj asortiman odgovor je na sve veće potrebe tržišta za proizvodima koji će omogućiti odličnu kvalitetu, ali istovremeno i uštedu. U
BIPI se trudimo u svakom trenutku biti u koraku s potrebama naših kupaca, stoga pozorno osluškujemo njihove želje i trendove na tržištu da bi im omogućili proizvode koji pružaju odličan omjer cijene i kvalitete, baš kao što su naši proizvodi BIPA marke.” – istaknula je u svom pozdravnom govoru Tina Jurjević, izvršna direktorica BIPE
Hrvatska.

Mojzeš, Pichler, Jurjević, Pršić Babić

14 brendova s 900 proizvoda

Brendovi koji su jučer predstavljeni, a bit će ekskluzivno dostupni u BIPA poslovnicama su Look by BIPA, Babywell, BI Care, BI Good, ZooRoyal, te BI Comfort,
Clever, BI Home, BI Kids, BI Life, BI Styled, Billa Bio, Today i Vivess. „Svi proizvodi nastali su u suradnji sa stručnjacima kako bi kupcima omogućili proizvode koji odgovaraju njihovim željama, potrebama i budžetu. Kreirani su prema najvećim standardima, učinkovitim formulama i praktičnim pakiranjima, posebice proizvodi za djecu koji su prošli temeljita dermatološka ispitivanja. Cilj nam je u idućih nekoliko godina značajno povećati udio proizvoda u naš asortiman i kontinuirano ga prilagođavati potrebama tržišta.” – dodao je Arthur Pichler, operativni direktor BIPE Hrvatska koji je zaslužan za dolazak privatnih marki na hrvatsko tržište.

PICHLER, JURJEVIĆ, MOJZEŠ

 

“Kao što i sama glavna poruka kampanje Okruži se onima na koje možeš računati govori, želja nam je našim kupcima olakšati svakodnevnu rutinu. Kroz simpatičan prikaz jednog svakodnevnog dana u obitelji htjeli smo približiti naš glavni cilj, a to je da pratimo i slušamo potrebe naših kupaca kako bi u svakom trenutku mogli pronaći sve što im je potrebno u BIPI.” – dodala je u svom govoru Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPE Hrvatska. Od ožujka kupci mogu pronaći na policama BIPE preko 900 proizvoda BIPA marke, namijenjenih za sve uzraste i potrebe.

Edina Pršić Babić
Ivana Pirizović
Veronika Rosandić
Lucija Lugomer
Lidija Šeatović
Slađana Ostić
Ivan Milić

Foto: Zvonimir Ferina

Učitati još
Zatvori