Beyoncé najavila lansiranje novog brenda, a nije riječ o makeup proizvodima
Beyoncé najavila lansiranje novog brenda, a nije riječ o makeup proizvodima

Beyoncé najavila lansiranje novog brenda, a
nije riječ o makeup proizvodima

Nakon brojnih pjevačica koje su odlučile uploviti u beauty vode i na tom polju osnovati specijalizirane brendove od kojih su zasigurno najpopularniji oni iza kojih stoje Selena Gomez i Ariana Grande, još jedna velika glazbena zvijezda odlučila je učiniti nešto slično. Nakon parfema koji je nedavno najavila, Beyoncé će ovog mjeseca lansirati brend za njegu kose pod nazivom CÉCRED.

Hair is sacred

Beyoncé je CÉCRED najavila tako što je na Instagramu podijelila kratak video koji prikazuje različite muškarce i žene u procesu pranja kose, te češljanja i stiliziranja. Između ostalog, u njemu se pojavljuje i majka popularne pjevačice, a nostalgičan video prikazuje je unutar frizerskog salona Tina koji je otvorila osamdesetih godina dvadesetog stoljeća u Houstonu.

Popularna pjevačica je i sama tijekom dugogodišnje karijere u više navrata mijenjala boju i dužinu kose. Ona je vremenom postala njen zaštitni znak iza kojeg stoji tim stručnjaka. Stoga nije nimalo iznenađujuće što se odlučila na ovaj korak, a naznake da će osnovati vlastiti brend postojale su još od prošle godine.

Haircare by @beyonce

Iako i dalje nije poznato koji proizvodi će se naći unutar kolekcije, ona će biti dostupna već od 20. veljače. Pored toga, još uvijek se ne zna hoće li će brend biti dostupan samo online, ili će se proizvodi moći pronaći i u pojedinim trgovinama. Stoga nam preostaje da se još malo strpimo dok ne saznamo što nam je to Queen B ovog puta pripremila.

A do tada, svi zainteresirani da prvi saznaju najnovije informacije o ovom brendu mogu ostaviti svoju mail adresu na stranici CECRED.COM. A ako to učinite, postat ćete dio zajednice koja će dobivati novosti na dnevnom nivou.

*Tekst je preuzet sa Journal.rs.

Foto: Instagram @beyonce

Učitati još
Zatvori