![Ljepota na bazi prirodnih sastojaka: Ovaj make-up njeguje kožu](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/04/dm-beauty-break-2.jpg)
![Ljepota na bazi prirodnih sastojaka: Ovaj make-up njeguje kožu](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/04/dm-beauty-break.jpg)
Posljednjih nekoliko godina svjedočimo sve većoj popularnosti prirodnih sastojaka u kozmetičkoj industriji. Štoviše, više u pitanju nije samo skincare na prirodnoj bazi već i make-up! Naravno, ne pričamo o DIY balzamima za usne u boji, već o kozmetici inspiriranoj skincareom koja – između ostaloga – na bazi prirodnih sastojaka njeguje kožu. Prirodni sastojci su tako postali ključni element u formulaciji kozmetičkih proizvoda, od pudera do ruževa za usne, te sve više osvajaju tržište.
![dm](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/04/dm-3-768x1152.jpg)
Prirodno ili ipak “kemija”?
Ako mislite da je nešto na prirodnoj bazi sasvim prirodno, morat ćemo vas razočarati. Ono čega treba biti svjestan jest da svi prirodni sastojci ulaze u kozmetiku u nekoj svojoj kemijskoj izvedenici, umjesto kao organski proizvod. Ovo je u stvari pozitivna stvar jer tako možemo dobiti sve benefite pojedinog prirodnog sastojka i istovremeno biti lišeni moguće iritacije. Vrijedi zapamtiti kako “kemikalije” imaju loš imidž, no u smislu kozmetike – uistinu nisu nužno loše.
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/04/dm-1-768x512.jpg)
No vratimo se na bitno
Kako je započeo ovaj trend? Sve veća osviještenost potrošača o sastojcima koji se nalaze u kozmetičkim proizvodima potaknula je potražnju za prirodnim alternativama. Potrošači su postali sve svjesniji štetnih kemikalija i sintetičkih aditiva koji se mogu nalaziti u konvencionalnim kozmetičkim proizvodima te traže proizvode koji su sigurniji i nježniji prema koži.
Prirodni sastojci predstavljaju biljne ekstrakte, ulja, voskove, minerale i druge tvari koje se dobivaju iz prirodnih izvora. Ovi sastojci često imaju blagotvorne učinke na kožu, poput hidratacije, smirivanja upala, poboljšanja teksture kože i njene elastičnosti, što pridonosi generalnom zdravlju kože.
Razvoj tehnologije i istraživanja omogućio je kozmetičkim tvrtkama da formuliraju visokokvalitetne proizvode koristeći isključivo prirodne sastojke, a da pritom ne žrtvuju učinkovitost proizvoda. To je posebice bitno kod make-upa čija primarna uloga nije njega, već dekorativa. Iako trend okretanja ka prirodnijim izborima traje već godinama, tek u posljednje dvije godine svjedočimo uistinu kvalitetnom make-upu vrhunskih performansi. Bez zadrške možemo reći kako danas imamo širok spektar prirodnih make-up proizvoda koji pružaju izvrsne rezultate bez puno truda kod aplikacije.
![dm beauty break_2_Unsplash](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/04/dm-beauty-break_2-768x1150.jpg)
Trendu se ne nazire kraj
Ovaj trend se stalno razvija i raste, potičući kozmetičku industriju na inovacije i prilagodbe. Potrošači sve više cijene transparentnost brendova, održivost, etičke prakse i odgovornost prema okolišu, što prisiljava proizvođače da se prilagode novim zahtjevima tržišta. Tako brendovi istražuju opcije korištenja organskih i certificiranih sastojaka, ulažu u reciklabilnu ambalažu, ne testiraju na životinjama i ne koriste životinjske sastojke. Izgleda da je isti trend poslužio i dm-u, koji je već tradicionalno održao beauty break i to inspiriran raskošnim teksturama i bojama neukroćene prirode.
Na dm beauty breaku po prvi su put uživali i kupci koji su doznali koje ih novosti očekuju u prodavaonicama dm-a i dm online shopu te koji će trendovi obilježiti proljetnu i ljetnu sezonu. Među njima se nalaze noviteti brenda Olival, Remington, Beauty of Joseon, Alverde i mnogi drugi. U nastavku možete naći i make-up na prirodnoj bazi koji će njegovati vašu kožu.
Pogodnosti u travnju
Najnovije make-up trendove uvijek možete pronaći i u dm katalogu prvog i šesnaestog u mjesecu, no jeste li znali da se u dm-u možete posavjetovati pri kupnji proizvoda? Ovaj mjesec uživajte u make-up novitetima koje će vam preporučiti dm-ove stručne prodavačice – a pritom i profitirajte. Naime, od 1. do 30. travnja kupnjom dva ili više proizvoda odabrane dekorativne kozmetike u prodavaonicama dm-a ili u dm online shopu, uz predočenje svoje dm active beauty kartice ostvarite 15x više bodova u svojoj ‘Moj dm’ aplikaciji. Istovremeno, za kupnju u prodavaonicama dm-a u vrijednosti iznad 25 € na dar dobivate praktičnu kozmetičku torbicu.
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/04/dm-beauty-break-768x512.jpg)
Foto: dm, Unsplash, Pexels, iStock