Hit skincare trend ‘cleanical’ obećava još ljepšu, zdraviju i sjajniju kožu

Hit skincare trend ‘cleanical’ obećava još ljepšu, zdraviju i sjajniju kožu

U posljednje su vrijeme clean skincare proizvodi morali proći kroz brojne promjene. Već znamo da takvi proizvodi ne sadrže potencijalno otrovne kemikalije u svojoj formuli, no važno je znati i to da oni nisu isto što i prirodni proizvodi za njegu kože. Mnogi beauty i wellness gurui, poput Rosie Huntington-Whiteley i Hailey Bieber, otvoreno ističu svoju sklonost “čistim” proizvodima, a k tome i kozmetički brendovi neprestano povećavaju svoju ponudu ove vrste održivih i green formula. No, počinjemo preispitivati svoj odnos s kemikalijama koje možda nisu onoliko štetne kao što mislimo. Naime, beauty industrija, kao i mnoge beauty entuzijastice, se pitaju je li pametno preskočiti konzervanse i germicide u svijetu u kojem vlada pandemija? Tako je nastao ‘cleanical’ skincare trend.

‘Cleanical’ proizvodi još su sigurniji i održiviji

Boemska i nesputana vibra koja je dosad pratila clean beauty pokret polako se mijenja. Pojmovi poput “prirodni”, “organski”, “čisti” i “netoksični” nemaju zakonsku definiciju ili propise koji jamče kvalitetu i sigurnost. Stoga, ako nanosite takve proizvode na lice, važno je provjeravati formulu kao i kod svakog drugog proizvoda. No, u posljednje vrijeme se fokus stavlja na clean formule koje su podržane kliničkim ispitivanjima. Ta istraživanja dokazuju njihovu učinkovitost, a kad se s njima iskombiniraju clean formule, tada pričamo o novom hit skincare trendu poznatom kao ‘cleanical’. Radi se o sigurnim proizvodima koji provjereno donose rezultate.

‘Cleanical’ je kombinacija “čiste” i klinički ispitane formule koja sadrži prirodne sastojke. Ovaj trend se paralelno usredotočuje na “čistoću” formule i na laboratorijski kreiranu tehnologiju za poboljšanje performansi te sintetičke čuvare koji čuvaju proizvode od onečišćenja. To se postiže rekreiranjem prirodnih sastojaka u laboratorijskom okruženju. Ti laboratorijski izbrušeni sastojci zamagljuju tradicionalni okvir koji je dosad činio clean beauty proizvode.

Najpopularniji ‘cleanical’ brendovi

Biossance, Bio-Effect, Codex, OSKIA, REN i One Ocean Beauty samo su neki od brendova koji prednjače ovim trendom. Oni spajaju prirodne sastojke s najmodernijom tehnologijom kako bi došli do odgovora za višestruke probleme kože. Kombinacijom “čistih” sastojaka i laboratorijskih uvjeta postupak je kontroliraniji jer različiti čimbenici poput uvjeta uzgoja i kvalitete postaju manje nestabilni i ujednačeniji. Uz to, ovaj način uzgoja je i održiviji jer nema berbe ili vađenja sastojaka iz prirode. Uz stroge standarde koji potvrđuju njihovu učinkovitost, proizvodi su sigurniji, moćniji i učinkovitiji. To je ono što nam je u krajnosti i potrebno ako želimo biti maksimalno obzirni prema vlastitoj koži.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori