Prirodni lijekovi protiv
glavobolje

Samo oni koji pate od učestalih glavobolja znaju koliko su lijekova i tretmana isprobali kako bi ih se riješili. Lijekovi za bolove odavno su prestale djelovati, a vi se svejedno svim snagama odupirete da ne strpate punu šaku tableta u usta. Glavobolje vas sprječavaju u poslu, slobodnom vremenu i druženju s obitelji i prijateljima, a olakšanja nigdje na vidiku. Možda vam neki od sljedećih prijedloga pomogne u rješavanju ovog problema.

001

Provjerite jeste li intolerantni na neku hranu. Glavobolje i migrene mogu se javiti kao posljedica intolerancije na namirnice i sastojke kao što su citrusi, gluten, rafinirani šećer, alkohol ili čokolada. Kemikalije, umjetne boje i aditivi također mogu uzrokovati glavobolje, pa je najsigurnije da pripazite da je vaša prehrana raznolika i bogata svježim i cjelovitim namirnicama.

01

Još jedan uzrok glavobolja i migrena može biti nedostatak magnezija. Zaslužan je za mnoge funkcije u tijelu, a njegov nedostatak vrlo je česta pojava koja nije lako uočljiva. Prehrana niske nutritivne vrijednosti, previše kave, gaziranih napitaka i alkohola, kao i stres i neke kronične bolesti, mogu poremetiti razinu magnezija u tijelu, što može rezultirati glavoboljom. Unosite više hrane bogate magnezijem kao što su špinat i blitva, riba, orašasti plodovi i sjemenke, mahunarke, nemasni jogurt i banane.

03

Nedostatak vode još je jedan od mogućih uzroka glavobolje. Mozak je organ koji zahtjeva puno vode, a njezin nedostatak produžuje glavobolju, ponekad i za nekoliko dana. Kada vas zaboli glava, popijte dvije do tri čaše vode, što može umanjiti bol, a kako biste spriječili ponovno pojavljivanje, pobrinite se da unosite dovoljno tekućine tijekom dana. Kada pijete više kave, sokova ili alkohola, pijte i više vode kako bi vaše tijelo ostalo hidratizirano. Držite čašu vode na vidljivom mjestu kako biste se podsjetili da je morate piti dovoljno.

02

Jedan od uzroka također može biti nedostatak kretanja i pogrešno držanje i sjedenje. Ako puno vremena provodite sjedeći za računalom, trudite se držati uspravno – neka vam koljena budu ispod nivoa kukova, a glava neka bude poravnata sa zdjelicom. Pazite da se ne pogrbite nad računalom ili volanom dok vozite. Ako ste navikli torbu nositi na jednom ramenu, povremeno ju prebacite na drugo i smanjite teret, a najbolje bi bilo da nabavite ruksak kako biste si maksimalno olakšali. Trenutno je ponuda široka pa ćete s lakoćom naći jedan za sebe. Odvojite malo vremena za vježbanje kako biste opustili i rastegnuli mišiće. Za takve stvari idealna je yoga. Za početak krenite na tečaj, a kada naučite osnove, možete ju raditi i kod kuće ujutro prije posla.

Foto: Wildfox, Shutterstock

Preporuka

Zatvori