Kraj jedne ere: Netflix je službeno uveo oglase
Kraj jedne ere: Netflix je službeno uveo oglase

Kraj jedne ere: Netflix je
službeno uveo oglase

Početkom studenog Netflix je službeno počeo s planom uvrštavanja oglasa u sklopu svog sadržaja. Dobra je vijest kako ova odluka trenutno nije na snazi u Hrvatskoj te kako se u suštini provodi u eksperimentalnom obliku.

Lansiran je paket Basic with Ads u sklopu kojeg će se prikazivati videozapisi od 15 i 30 sekundi prije te tijekom programa, s ograničenjem od četiri do pet oglasa po satu. Prednost ovog paketa je njegova niža cijena u odnosnu na ostale iz Netflixove ponude. U narednih mjesec dana paket će biti dostupan u 12 zemalja diljem svijeta, a startao je u SAD-u, Kanadi i Meksiku.

Poslovni eksperimenti

Ova promjena u načelu neće donijeti izmjenu dosadašnjim korisnicima koji nemaju u planu promjenu paketa. Ona je svojevrsni eksperiment, a njegovi rezultati bi mogli imati značajan utjecaj na to hoće li se u dogledno vrijeme oglasi pojavljivati u svim paketima i na svim razinama.

No, ovo nije jedina novost koja nam dolazi iz Netflixa. Prema nepotvrđenim najavama, popularni streaming servis mijenja svoju politiku dijeljenja lozinki te će početi korisnicima naplaćivati ​​dijeljenje računa. Ovim činom žele suzbiti ili barem “legalizirati” dijeljenje lozinki izvan kućanstva. Pretplatnici će morati unijeti lokaciju svog doma, a za sve račune izvan njega će morati dodatno platiti.

Suzbijanje širenja lozinki

Do sada su dostupne sljedeće informacije: Pretplatnici na osnovni paket (Basic) moći će nadoplatiti samo za još jedno dodatno kućanstvo. Oni koji se odluče na srednji (Standard) plan imat će mogućnost uključiti do dva dodatna doma, a pretplatnici najviše razine (Premium) do tri dodatna kućanstva. Cijena dodatne pretplate za svako kućanstvo iznosit će 2,99 američkih dolara na mjesec.

Ovaj sustav naplate do sada je testiran u zemljama Južne Amerike, a ostaje vidjeti hoće li početkom 2023. godine zaživjeti i u ostatku svijeta.

Učitati još
Zatvori