Jeste li čuli za uređaj koji može prepoznati vaše raspoloženje?
Jeste li čuli za uređaj koji može prepoznati vaše raspoloženje?

Jeste li čuli za uređaj koji može
prepoznati vaše raspoloženje?

Stara izreka kaže da grom nikada ne udara dva puta u isto mjesto. Srećom, to se ne može primijeniti na canneske lavove jer su se Bruketa&Žinić&Grey i Go2Digital ponovno našli u tom biranom društvu zahvaljujući projektu Brigometar koji su kreirali u suradnji s Croatia osiguranjem.

Brigometar – oglas koji čita ljude

Na najprestižnijem svjetskom festivalu oglašavanja prije točno godinu dana osvojili su brončanog lava za kreativnu uporabu podatkovne tehnologije u kampanji Dogvertising, a ove godine opet su ušli u finale najznačajnije nagrade s kampanjom Brigometaru kategoriji kreativna uporaba podataka (Creative data). Performance Marketing World uvrstio je Brigometar u top 5 projekata prijavljenih na natjecanje Cannes Lions, a europsko udruženje za digitalni marketing (IAB Europe) proglasilo ga je najboljim digitalnim vanjskim oglasom u Europi.

“Nekad su ljudi čitali oglase, a danas i oglasi čitaju ljude”, izjavila je Marija Jakeljić, direktorica marketinga Croatia osiguranja. “Brigometar dokazuje da hrvatska oglasna industrija posjeduje znanje, kreativnost i tehnologiju koja u nekim segmentima prestiže i najrazvijenija europska tržišta”, rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

“Ulazak u finale potvrda je naše pozicije lidera u vanjskom oglašavanju u Hrvatskoj i u Europi. Jedini smo hrvatski medij koji je osvojio Cannes, a u finalu smo bili dodatno još dva puta, što nam govori da idemo u dobrom smjeru. Naš rad, naša inovativnost i tehnologija, prepoznata je od strane struke i to nam puno znači”, izjavili su iz Go2Digitala.

Brigometar koristi umjetnu inteligenciju

Brigometar je interaktivni vanjski oglas koji mjeri zabrinutost prolaznika koristeći umjetnu inteligenciju. Digitalni CityLight uređaji postavljeni su u tri najveća grada u Hrvatskoj s ciljem osvještavanja važnosti brige za mentalno zdravlje. Ispitanici s najvišom očitanom razinom zabrinutosti upućeni su na besplatan preventivni zdravstveni pregled u Croatia poliklinici u Zagrebu.

Osim nezabrinutih lavova, razloga za brigu nema ni vodeća outdoor kompanija u Hrvatskoj i regiji. Naime, u prvoj polovici 2022. godine povećali su doseg mreže na 1,7 milijuna ljudi dnevno i ojačali svoju poziciju postavljanjem LED reklamnih površina na sedam novih lokacija u Zagrebu, Splitu, Dubrovniku, Varaždinu i Zaprešiću. U najavi su i još tri nova digitalna tornja na atraktivnim lokacijama u Zagrebu – Vukovarska, Prečko i Zagrebačka Avenija, kao i prvi digitalni toranj na ulazu/izlazu u Veliku Goricu.

Inovativnim digitalnim rješenjima Go2Digital je zauvijek promijenio hrvatski krajolik vanjskog oglašavanja zahvaljujući svojim postulatima. Od oglasne površine do publike i dosega. Od papira do digitalnog. Od statičkog do dinamičkog. Od neaktivnog do aktivnog. Od fotografije do interaktivnog iskustva. Od bezdimenzionalnog do zaslona s 3D iluzijom. I tako je od samih početaka do danas – Go2Digital postao i ostao najbolja hrvatska tvrtka za digitalno vanjsko oglašavanje.

Učitati još
Zatvori