Kako se vratiti u normalu nakon blagdanske ludnice

Kako se vratiti u normalu nakon
blagdanske ludnice

Kako se 2021. godina bliži kraju, naše su se misli već počele okretati prema 2022. i svim stvarima koje bismo željeli učiniti, promijeniti i postići u godini koja dolazi. Ne, ove godine mantru: “Nova godina, nova ja!”, možemo zamijeniti s mentalitetom: “Nova godina, nove zdrave navike i sretnija ja”. Jer na kraju dana, i na kraju svake godine, želimo imati osjećaj da činimo ono što je najbolje za nas i našu dobrobit, kao i za sve one oko nas.

Stoga smo ususret novoj godini kreirali popis zdravih navika i malih promjena koje možemo primijeniti u narednoj godini. Često, kada je riječ o odlukama, ljudi govore o postavljanju odrješitih ciljeva, ali 2022. godina može biti ona u kojoj ćemo biti malo ljubazniji prema sebi. Što znači da ne trebamo odrediti i krenuti u akciju sa svim odlukama odjednom. Također, ciljevi koje si postavimo ne moraju biti dugoročni. Neke ćemo postići u kratkom roku, ali cilj je provesti 2022. godinu otkrivajući što nas čini energičnijima, optimističnijima i živahnijima. U nastavku donosimo neke wellness ciljeve za 2022. godinu u kojima možete pronaći inspiraciju za kreiranje vlastitih.

Meditacija je oblik pronalaženja unutarnjeg mira

Meditacija je često jedna od onih stvari za koje znamo da bismo trebali činiti, ali onda nikada ne odvojimo vrijeme u danu za to – ali stvarno bismo trebali. Meditacija pomaže smanjiti stres, poboljšava fokus i regulira naše raspoloženje. Dakle, 2022. godinu možete posvetiti pronalaženju unutarnjeg mira kroz meditaciju, no krenite s baby steps. Često je dovoljna samo jedna minuta meditacije, kasnije možete ciljati na dvije pa tri.

Biljke u domu donose umirujući učinak

Biljke ne samo da poboljšavaju kvalitetu zraka u prostoriji, već dokazano imaju i umirujući učinak. I nema ništa slično osjećaju postignuća održavanja biljke na životu, zar ne? Nije cilj pretvoriti vlastiti prostor u svojevrsnu egzotičnu džunglu, ali postati zeleniji može biti jedna od važnijih novogodišnjih odluka.

Clean skincare proizvodi

Kad se radi o našim skincare proizvodima, često nam je primarna briga što će naša beauty rutina učiniti za našu kožu. No, pritom ne razmišljamo o njezinom utjecaju na svijet. Clean skincare ne označava samo prirodne sastojke, već i činjenicu da se proizvodi proizvode i pakiraju na održiv način. Čak i uključivanje jednog clean kozmetičkog proizvoda u svoju rutinu pomoći će vam da napravite razliku.

Dnevne afirmacije odličan su način motivacije

Afirmacije su pozitivne izjave kojima se možete motivirati, prevladati negativne misli i usredotočiti se na ono što stvarno želite. Ideja je da se ponavljanjem svakog dana pojačava poruka sve dok u nju stvarno ne počnete vjerovati. Mnogi ih izgovaraju ujutro dok se gledaju u ogledalo. Male dnevne afirmacije su te koje će vas motivirati svaki dan.

Dnevna aktivnost iznimno je važna za mentalno zdravlje

Dnevna aktivnost dobra je za vaše mentalno i fizičko zdravlje. Međutim važno je zapamtiti da biti aktivan ne znači provesti dva sata u teretani i oznojiti se na HIIT treningu. Izađite iz autobusa barem jednu stanicu prije odredišta, koristite stepenice umjesto dizala, prošećite do dućana, plešite po svojoj spavaćoj sobi – pronađite svoju vrstu dnevne aktivnosti u kojoj ćete uživati!

Male promjene u ishrani donose velike rezultate

Svi znamo da bismo trebali težiti zdravoj prehrani, koja je bogata voćem i povrćem. No, možete početi i s malim promjenama. Pronađite načine na koje možete dodati više povrća i voća u svoje obroke. Također, isprobajte nove vrste povrća u svakom obroku kako biste postigli što veću raznolikost. S druge strane, voće može poslužiti kao odličan i zdravi snack – samo nemojte pretjerivati jer i ono sadrži šećere.

Voda je jedan od najvažnijih sastavnica svakog dana

Od povećanja razine energije i metabolizma do hidratacije kože i potpomaganja probave, preporučeni dnevni unos vode ima toliko prednosti. Započnite dan toplom vodom s limunom, uvijek držite vrč vode na stolu i nosite bocu vode za višekratnu upotrebu u torbi posvuda sa sobom. Ove male navike postat će dio vaše dnevne rutine, a istovremeno će pomoći vašem organizmu.

Foto: Instagram, Pexels, Unsplash

Preporuka

Zatvori