Janko Popović Volarić u kampanji Superseniori

Janko Popović Volarić u
kampanji Superseniori

Superseniori 1

Janko Popović Volarić je gospodin Vrijeme

Poznatoga hrvatskoga glumca Janka Popovića Volarića od danas imamo priliku gledati u dosad najneobičnijoj ulozi. Kao gospodin Vrijeme, on omogućava svemu da ostari: staru odjeću pretvara u vintage, stare automobile u oldtimere, a prosječno vino u vrhunsko. Njegov omiljeni proizvod su seniori, no za njihov razvoj potrebna mu je pomoć.

Priča o gospodinu Vremenu dio je kampanje „Punjač za seniore“, kojoj je cilj prikupiti sredstva za podizanje kvalitete života starijih osoba i njihovo uključivanje u život zajednice. Kampanju provodi Zaklada Zajednički put u partnerstvu sa Zakladom Slagalica iz Osijeka, a sudjelovati mogu svi građani, doniranjem putem platforme www.doniraj.org i to do 25. listopada 2017. Prikupljenim sredstvima podržat će se projekti udruga na području Grada Zagreba, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske županije koji će biti odabrani putem posebnog javnog natječaja. Cilj je osigurati kontinuiranu podršku postojećim projektima te poduprijeti razvoj novih projekata koji podižu kvalitetu života starijih osoba.

Superseniori 2

Superseniori

Kampanja je dio cjelovitoga programa SUPERSENIORI koji Zaklada Zajednički put i Zaklada Slagalica provode drugu godinu zaredom. SUPERSENIORI su inovativni model podrške udrugama koje svojim aktivnostima pridonose smanjenju socijalne isključenosti starijih osoba. U prvoj godini provedbe programa podržano je osam projekata na području tri županije. U projektnim aktivnostima sudjelovale su ukupno 603 starije osobe i 56 volontera, a ukupan iznos financijske podrške dodijeljene udrugama je 189.000,00 kn.

U sklopu kampanje organizatori planiraju i nekoliko zanimljivih događanja; prvo će se održati već ove nedjelje, 1. listopada, na Sajmu antikviteta na Britanskom trgu. Na štandu SUPERSENIORA posjetitelji će imati priliku saznati sve što ih zanima o programu SUPERSENIORI, moći će donirati u Punjač, ali i upoznati junake iz videospotova. Možda će vam upravo gospodin Vrijeme darovati jedan od svojih antikviteta na kojima je radio godinama…

Superseniori 4

Iz zaklada poručuju kako je ostvarivanje ciljeva SUPERSENIORA moguće jedino putem zajedničke suradnje javnih institucija, organizacija civilnoga društva i građana – pojedinaca. Stoga pozivaju sve koji su u mogućnosti da se uključe. Kreativni koncept kampanje „Punjač za seniore“ potpisuje marketinška agencija Utorak, a podržavaju je i medijska agencija McCann Universal, produkcijska kuća Centralna jedinica te agencija za odnose s javnošću PR365 studio.

Pogledajte spot s Jankom Popovićem Volarićem u ulozi gospodina Vremena, a sve dodatne informacije o kampanji, popratnim događanjima te programu SUPERSENIORI pročitajte na superseniori.hr.

Superseniori 3

Superseniori 5

Foto: Promo

Učitati još
Zatvori