Split na Žnjanu dobiva novi dizajnerski hotel – pogledajte kako će izgledati
Split na Žnjanu dobiva novi dizajnerski hotel – pogledajte kako će izgledati

Split na Žnjanu dobiva novi dizajnerski hotel – pogledajte kako će izgledati

Nova turistička investicija u Splitu dobila nove partnere. MPPD-u koji je u Hrvatsku doveo poznati globalni brend ACCOR, pridružili se investitori iz Praga i Calgaryja

Nakon najave izgradnje hotela na splitskom Žnjanu koji će poslovati pod poznatim brendom Mövenpick globalne grupacije Accor, ovaj veliki turistički projekt ima nove snažne investitore. Tvrtki MPPD na projektu pridružile su se nove investicijske grupe iz Calgaryja i Praga pa je početak gradnje najiščekivanije turističke investicije u Dalmaciji najavljen za jesen ove godine.

Najavljene i još neke turističke investicije

Novi partneri najavljuju još turističkih investicija u Hrvatskoj i regiji, a tome u prilog ide i njihovo višegodišnje iskustvo na sličnim projektima. Tvrtka MPPD široj je javnosti postala poznata nakon što je Accor dovela u Hrvatsku, upravlja imovinom hotela Mövenpick Zagreb, a u glavnom će gradu u siječnju 2024. otvoriti i prvi hotel Pullman, još jedan brend iz Accorovog portfelja.

Grupa iz Calgaryja sa 75 godina iskustva na tržištu nekretnina u projekte u Kanadi i Americi ulaže više od dvije milijarde kanadskih dolara, a poznata je po izgradnji boutique hotela Mercer u Canmoreu u Alberti u Kanadi. Damir Špoljarič s praškom adresom  i hrvatskim korijenima već je 17 godina vlasnik tvrtke za podatkovne centre, razvijao je brojne rezidencijalne projekte u srednjoj Europi i privatni je investitor u brojnim tehnološkim kompanijama.   

Hotel na najpoznatijoj splitskoj lokaciji

U Hrvatskoj kao atraktivnoj turističkoj zemlji i Splitu kao iznimno traženoj destinaciji prepoznali smo ogroman potencijal. Osim toga splitska plaža Žnjan jedno je od najljepših mjesta i zaslužuje hotel visoke kategorije u kojem će se gostima ponuditi vrhunski doživljaj Dalmacije, kaže Špoljarič.

Novi hotel Mövenpick Split imat će 156 izvrsnih i udobnih soba s pogledom na more, dva restorana i spa centar te inovativan radni prostor i objekt za održavanje konferencija.

Hotel će imati i 110 podzemnih i nadzemnih parkirališnih mjesta uz velik broj postaja za punjenje električnih vozila. Najsjajniji biseri hotela Mövenpick Split bit će jedinstveni restoran na krovulounge prostor i terasa s infinity bazenom. Kao prvi takav prostor u Splitu i Dalmaciji, taj će kompleks nesumnjivo postati omiljeno mjesto za goste koji žele uživati u najukusnijoj mediteranskoj hrani u opuštenoj atmosferi uz vrhunski dizajn. Radi se o istinski svestranoj destinaciji dostupnoj u svakom trenutku koja će oduševiti ne samo goste hotela, već i domaće goste i turiste koji dođu u Split.

Izuzetno smo sretni što možemo predstaviti još jedan hotel na jednoj od najprestižnijih lokacija u Dalmaciji i na taj način osnažiti svoj portfelj u segmentu sadržaja za slobodno vrijeme u regiji. Mövenpick nastavlja bilježiti snažan rast u cijeloj istočnoj Europi zahvaljujući kontinuiranom širenju svoje ponude odmarališta i vrhunskih sadržaja za slobodno vrijeme. Jedinstvena priča i veličanstven dizajn kompleksa Mövenpick Split pozivat će goste na opuštanje i uživanje na savršenoj mediteranskoj lokaciji. Accor hoteli poznati su po vrhunskom iskustvu odmora i osobnom pristupu svakom gostu te se veselimo gostima 2023. – istaknuo je Dilek Sezer, direktor razvoja grupacije Accor za jugoistočnu Europu.

Dizajn svjetskog ranga

Projekt za novi hotel Mövenpick Split izradio je domaći nagrađivani arhitekt Alan Pleština iz studija Pulsar Arhitektura u suradnji s Accorovim timom za dizajn i tehničke usluge. Pleština je autor nekih od najuspješnijih projekata realiziranih u Hrvatskoj, uključujući projekte za kompleks trgovačkog centra Arena i sportske dvorane Arena Zagreb, koji su osvojili međunarodne nagrade za dizajn. Hotel je moderan, ali istovremeno odiše luksuzom i pristupačnošću te predstavlja savršen dizajn inspiriran živahnim prostorom splitskog Pazara.

Kad je riječ o dizajnu krova, Mövenpick Split udružio je snage s međunarodno poznatom i nagrađivanom dizajnericom interijera Kristinom Zanić iz Dubaija, koja je stekla iskustvo u kreiranju prostora u vodećim turističkim destinacijama diljem svijeta. Kristina i tim kreirali su cjelodnevno iskustvo s naglaskom na dizajn, u okviru kojega će hotel moći ponuditi najbolje od zdrave mediteranske kuhinje. Bogate boje s obale i nadahnuće koje se crpi iz poznatog dalmatinskog zalaska sunca glavne su karakteristike restorana i bara koji je jedinstven u regiji. Nema sumnje da će to postati „IT” mjesto u Splitu u godinama koje su pred nama.

Mövenpick stvara nove trendove

Lokacija hotela na samoj obali s plažom te spektakularnim pogledom na more i okolne otoke bila je polazište za koncept i inspiraciju. Oblik je inspiriran lokalnim planinama i bojama, a svaka soba ima zadivljujući pogled na more. Hotel se izdiže prema moru predstavljajući suvremenu interpretaciju zrcalnog odraza mora i panoramskog pogleda na jedrilice. Ovo područje poznato je po jedrenju, a jedna od najpoznatijih regata je Mrduja u kojoj stotine jedrilica plove područjem oko Splita. Stoga je naša ideja za naziv hotela Mövenpick Regata Split.

Rooftop će pružiti jedinstven doživljaj zalaska sunca s pogledom na more uz bar, gurmanske doživljaje i infinity bazen. Organizacija i dizajn interijera prati Mövenpick standarde, kombinira lokalnu tradiciju i suvremene interpretacije. Nudi prostrane sobe i apartmane, wellness, spa, teretane, restorane i barove, kao i ugodno inspirativno okruženje za MICE, ističu iz arhitektonskog studija Pulsar Arhitektura.

Male geste čine veliku razliku

Društvo Mövenpick osnovano je 1973. u Švicarskoj te upravlja rastućim portfeljem s više od 90 hotela u 25 zemalja. Društvo Mövenpick Hotels & Resorts poznato je diljem svijeta po stvaranju trajnih uspomena jer uobičajene stvari radi na neuobičajen način. Hoteli s pet zvjezdica smješteni su u gradskim središtima i vrhunskim odmaralištima i svojim gostima pružaju vrhunsko iskustvo opuštanja.

Društvo Mövenpick zna da male geste čine veliku razliku. Bilo da se radi o uživanju u čokoladi svakog popodneva, prilagođenoj tehnologiji spavanja koja osigurava odmor tijekom noći ili posebno osmišljenim zabavnim i zdravim jelovnicima za djecu, Mövenpick stvara prijateljsko i ugodno okruženje. Brand je također poznat po svojoj predanosti zaštiti okoliša i predlaganju rješenja koja promiču ekologiju. Međunarodni certifikacijski sustav Green Globe prepoznao je Mövenpick kao globalnog lidera u održivosti ugostiteljstva.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori