Matcha kao lifestyle: Zagrepčanka Rahela stoji iza brenda koji nas je osvojio na prvu
Matcha kao lifestyle: Zagrepčanka Rahela stoji iza brenda koji nas je osvojio na prvu

Matcha kao lifestyle: Zagrepčanka Rahela stoji iza brenda koji nas je osvojio na prvu

Nekim danima smo u jurnjavi, umorni, čeka nas brdo obveza i tada je teško uzeti par trenutaka za sebe. Također, nekada pojedemo fast-food i bingeamo Netflix… I to je sasvim u redu – nismo savršeni. Ali onda vratimo fokus na vlastitu dobrobit, dobro se naspavamo, fizički smo aktivni, jedemo kvalitetno i priuštimo si nekoliko zen trenutaka. To je realnost.

Svog najvjernijeg pratitelja, kojim postiže balans između modernog i on-the-go te povratka sebi i svom unutarnjem miru, Zagrepčanka Rahela Vrebčević pronašla je u matchi – čistom zelenom čaju, samljevenom u prah. Prije nekoliko godina potpuno se zaljubila u osjećaj koji joj daje te sve dobrobiti koje ima i to je jednostavno postao njen svakodnevni ritual. A i posao. Naime, Rahela je odnedavno vlasnica brenda SAMO Matcha koji promovira autentičnost i ravnotežu između užurbane svakodnevice i ritualnih trenutaka mira. 

SAMO Matcha
SAMO Matcha

Matcha kao lifestyle

Poslovna ideja sazrijevala je oko dvije godine. Nakon što je doživjela velike promjene u privatnom i poslovnom životu, prolazila je kroz teži period i provodila puno vremena radeći na sebi. Uz mnoge druge stvari poput treninga, joge, čitanja, psihoterapije i druženja s prijateljima, matcha je bila neizostavni dio njene svakodnevice i počela se sve bolje osjećati.

Što sam više istraživala, shvatila sam da kod nas ljudi nisu baš upoznati s matchom i da je teško pronaći visokokvalitetan, organski proizvod. I tada, jednog toplog popodneva u rujnu 2021., dobila sam inspiraciju za matcha priču koju sam realizirala prije nekoliko mjeseci, rekla nam je Rahela. 

SAMO Matcha
SAMO Matcha

Dobrobiti su brojne

Matcha pozitivno djeluje na tijelo i um. Sadrži aminokiselinu L-theanine koja tijelu daje energiju uz sporije i duže otpuštanje, te daje osjećaj smirenosti i koncentracije. Stimulira alfa moždane valove koji potiču kreativnije razmišljanje i drugačiji pristup rješavanju problema.

S obzirom na to da je puna antioksidansa, matcha ima još niz prednosti kao što su jačanje imuniteta, poticanje probave, detoks organizma, protuupalno djelovanje za čistu i mladenačku kožu i dr.

SAMO Matcha nova je generacija organske matche, a to je i glavni headline Rahelina brenda.

SAMO Matcha
SAMO Matcha

Autentičnost kao vodilja

Nova generacija implicira svježinu, progresivnost i mladenački duh. Osobno, iako sam prešla 30-u, osjećam se zaista mlado i zaigrano, i volim tu stranu sebe, ne shvaćam se previše ozbiljno, a opet imam vrijedna životna iskustva i snažan osjećaj odgovornosti. Mislim da nikad ne bismo trebali izgubiti dijete u sebi. Svojim brendom i filozofijom obraćam se mlađim generacijama, millennialsima i generaciji Z, takozvanoj TikTok generaciji. Upravo oni kreiraju novo tržište i trendove, i izrazito im je bitno autentično se povezati s brendovima i proizvodima, kaže Rahela.

Kako tvrdi, prošla su vremena suhoparnih reklama koje nagovaraju kupca na neki proizvod, a čak je i influencer marketing doživio svojevrsno zasićenje jer je vrlo prozirno kada netko preporučuje proizvod koji zapravo ne koristi sam. Autentičnost, povezivanje s licem iza brenda i zezancija na društvenim mrežama ono su s čime se mladi danas povezuju. I to je upravo ono što SAMO Matcha njeguje.

SAMO Matcha

Za mene je matcha zapravo osjećaj koji mi daje i približavanje ciljevima kojima težim. Osim zdravstvenih prednosti koje ima, osjećaj energije, fokusa i smirenosti ono su što me gura i tjera stalnom napretku. Ovdje prvenstveno mislim na osobnoj razini. Dakle, kakva želim biti prema sebi i drugima, a ne koje materijalne vrijednosti želim ostvariti.

Različite vrste matche

SAMO Matcha dolazi iz Japana, s polja na kojima se uzgaja najkvalitetniji zeleni čaj. Na web shopu se trenutno mogu pronaći tri organske matche koje se razlikuju po tome kada su ubrani listovi zelenoj čaja. Organska premium Uji ceremonijalna matcha za ljubitelje čistog čaja ubrana je u rano proljeće, ima najjaču zelenu boju i najsnažniji umami okus. Organska Otsuka ceremonijalna matcha ubrana je proljeće, ima više orašasti okus, te je također jarke zelene boje. Idealna je za latte varijantu, ili također čisti boost energije. Organska kulinarska matcha za slastice i razne matcha recepte nešto je starija, odnosno ubrana u ljetnim mjesecima, te je blažeg okusa i boje. Osim matcha praha, u ponudi su i nezaobilazna bambus četkica za pripremu matche, te jako fora to-go čaša za užurbane matcha trenutke.

SAMO Matcha

Kako se matcha priprema?

Matcha se tradicionalno pije kao čisti čaj, ali može se kombinirati s biljnim mlijekom za topli ili hladni latte. Za početnika nije potrebno puno, osim želje probati i mrvicu strpljenja savladati ritual pripreme. Jednom kad se savlada, to je čas posla, matcha je gotova u minuti. Što se tiče dodataka za pripremu, preporučuje se metlica od bambusa za savršeno kremastu i pjenastu matchu baš svakog puta.

Priprema je jednostavna:

  • Kroz malo sito prosijati otprilike 1-2 grama (1 čajnu žličicu) matche u zdjelicu, da bi se izbjeglo stvaranje grudica.
  • Preliti s otprilike 70 ml tople vode (80°C). Voda ne smije biti kipuća (ovo je izrazito bitno za zeleni čaj jer se kipućom vodom spale glavni nutrijenti i izvuče se gorčina iz matche).
  • S bambusovom metlicom promućkati matchu zig-zag pokretima, dok se na površini ne stvori fina pjenica.
SAMO Matcha
SAMO Matcha
SAMO Matcha

SAMO Matcha se razlikuje od ostalih na tržištu jer nudi mogućnost mjesečne pretplate na matcha narudžbe, ali nudi i dodatne sadržaje koji će se stvarati u sklopu cijele priče uključujući suradnje s drugim domaćim brendovima te SAMO Matcha podcast! Više o tome uskoro, najavljuje Rahela.

Proizvodi se trenutno mogu pronaći na službenom webshopu, na bazzar.hr i na Wolt aplikaciji za Zagreb. Uskoro će se moći probati na odabranim specialty coffee mjestima i pop-up eventima, a brend možete zapratiti na Instagramu i TikToku.

Učitati još
Zatvori