Jared Leto pokreće vlastiti wellness brend i izbacuje liniju skincare proizvoda
Jared Leto pokreće vlastiti wellness brend i izbacuje liniju skincare proizvoda

Jared Leto pokreće vlastiti wellness brend i
izbacuje liniju skincare proizvoda

Moru poznatih i slavnih koji se okušavaju u beauty industriji sada se pridružio i pjevač benda 30 Seconds to Mars – Jared Leto. Ovaj osebujan muškarac, koji je, podsjećamo, propustio da je svijet pogodila pandemija jer je meditirao u pustinji, sada pokreće vlastiti wellness brend. Prvi proizvodi koje će lansirat će, naravno, biti skincare koji je trenutno ultra popularan. Brendu je nadjenuo ime ‘Twentynine Palms’, a suosnivač je Jonathan Keren.

Jared Leto skincare linija sastojat će se od 12 proizvoda za lice i tijelo. Među njima je cleanser za 39 dolara, hidratantna krema za 87 dolara, hidratantni serum za 69 dolara, maska od gline za 95 dolara, gelovi za pranje ruku i tijela po 47 dolara te šampon i regenerator po 54 dolara.

Jared Leto skincare i wellness brand

Također, u ponudi će biti limitirani šalovi koje krase dijela švicarskog umjetnika Douglasa Mandryja. Jared Leto skincare linija bit će dostupna preko web stranice brenda te u Dover Street Market trgovinama u New Yorku, Los Angelesu, Londonu i Parizu. Twentynine Palms ne bi trebao biti samo beauty brend. Uskoro bi se trebao proširiti i na druga područja poput parfema i dodataka za dom. Također, moguće je još kolaboracija s raznim dizajnerima.

Podsjećamo, u posljednje vrijeme wellness brendovi su sve popularniji. Sve je krenulo s Goopom Gwyneth Paltrow, zatim je Kourtney Kardashian osnovala Poosh, a nedavno i Kate Moss svoj Cosmoss. I dok su Goop i Poosh već debelo razvijeni brendovi, Cosmoss je također krenuo sa skincare proizvodima i tek trebamo vidjeti kako će se razvijati.

 

U dominantno ženskom svijetu, treba vidjeti kako će se snaći Jared Leto, najpoznatija Guccijeva muška muza. Ostaje nam vidjeti kako će ovaj poslovni pothvat razvijati jedan od najkontroverznijih likova Hollywooda. Inače, u skincare svijet nedavno su se uključili i Brad Pitt, Idris Elba te Pharell Williams. Sudeći po interesu za njihove brendove, kao po činjenici da su i Goop i Poosh našli svoju publiku, nekako vjerujemo da će i Leto naći svoju. Inače, lansiranje brenda planirano je za 24. listopad.

FOTO: Profimedia

Učitati još
Zatvori