Modni svijet obožava neočekivane spojeve, ali ovaj nas je stvarno iznenadio. Maison Christian Louboutin imenovao je Jadena Smitha svojim prvim muškim kreativnim direktorom. Ovime započinje novo poglavlje u razvoju muške linije brenda poznatog po kultnim crvenim potplatima i bezvremenskoj estetici. Jaden, sin Willa Smitha i Jade Pinkett Smith, prvo je zakoračio u glumački svijet, ali nedugo nakon je bilo jasno da mu leži i modni. I eto, s 27 godina je postao kreativni direktor ove prestižne kuće.
The devil works hard, but nepotism works harder
Jaden će morati isporučiti četiri kolekcije godišnje – od muških cipela, kožnih dodataka pa sve do detalja koji čine cjelokupnu lifestyle priču kuće. No, njegov zadatak neće stati na dizajnu proizvoda: Bit će zadužen i za kreiranje vizualnog brenda kroz kampanje i editorijale. Ukratko, sve što je jednom kreativnom direktoru u opisu posla. Ne preispitujemo njegovo znanje, profesionalnost i talent, ali pitanje se postavlja samo od sebe – je li ovo još jedna nepo baby agenda?
Ako ćemo suditi prema njihovoj povijesti, nepotizam tu i nije igrao veliku ulogu. Priča između Christiana Louboutina i Jadena Smitha započela je davne 2019. u Parizu, gdje su se prvi put upoznali i otkrili koliko ih povezuje slična vizija i međusobno poštovanje. Louboutin je bio fasciniran Jadenovom kreativnom hrabrošću, sviješću o svijetu i željom za stvaranjem održivije budućnosti. Njihov dijalog prerastao je u zajedničko umjetničko putovanje koje se danas pretače u ovu veliku suradnju. Kad sam upoznao Jadena, odmah sam osjetio da se savršeno uklapa u Maison. Njegova radoznalost, multidimenzionalan svijet i stilska sloboda inspirativni su. Vjerujem da će upravo on našu mušku kolekciju odvesti u uzbudljivom smjeru, izjavio je Christian Louboutin.
S druge strane, Jaden ulogu vidi kao prirodni nastavak svoje modne priče: Spajanje moje vizije s Christianovom dolazi spontano jer svijet vidimo na sličan način. Ovo za mene nije samo titula, već kreativni dom. Prostor u kojem mogu istraživati, učiti i stvarati.
Prva kolekcija će biti prikazana u siječnju
Jaden je lice koje privlači pažnju, osoba koja je redovno prisutna u prvim redovima revija i netko tko se voli igrati s modom. No, biti modna ikona i biti na čelu luksuznog brenda nisu isto. Pozicija kreativnog direktora Louboutina zahtijeva duboko razumijevanje zanata, tradicije i tržišta luksuza. To je mjesto na kojem se odluke ne donose samo zbog estetike ili kul faktora, nego zbog očuvanja DNK brenda, vizualnog identiteta i globalnog biznisa koji vrijedi milijarde.
S druge strane, sumnjamo da bi Louboutin postavio Jadena na poziciju jer ima slavne roditelje. Kuća se vjerojatno želi okrenuti mlađoj publici, a Jaden Smith je odličan mamac za to. Jedva čekamo vidjeti kako će se ovo razviti. Podsjetimo, Louboutin je mušku liniju lansirao prije više od 15 godina, a danas ona čini čak 24% poslovanja brenda. Direktor Alexis Mourot ističe kako je pravi trenutak za ovakvo jačanje kreativnog tima jer upravo Jaden utjelovljuje vrijednosti i DNK kuće.
Foto: Launchmetrics, Louboutin