Journal Man: Službeno je – Adam Driver je zaštitno lice najnovijeg Burberry mirisa

Journal Man: Službeno je – Adam Driver je zaštitno lice najnovijeg Burberry mirisa

Adam Driver je u posljednje vrijeme jedna od najpopularnijih osoba u Hollywoodu. Odmah nakon snimanja biografskog filma House of Gucci u režiji Ridleyja Scotta, te glavne uloge u The Last Duel, 37-godišnji američki glumac trenutno promovira nedavno objavljenu Annette u Cannesu – mračnu glazbenu dramu Leosa Caraxa. Kao da sve to nije bilo dovoljno, glumac je upravo u svoj životopis dodao još jedan posao kao zaštitno lice najnovijeg Burberry mirisa. Miris, nazvan Hero, stigao je u prodaju u kolovozu, a prvi je kojeg je kreirao Riccard Tisci za ovaj kultni britanski brend. Opojna je mješavina pjenušavog bergamota, crnog papra i tri vrste cedrovine, iz Virginije te planina Atlas i Himalaja.

Burberry Hero, baš kao i Adam Driver, inkapsulira modernu muškost

Otkako se pridružio Burberryju 2018. godine, nakon 12-godišnje karijere u Givenchyju, Tisci je ostavio svoj trag na 165 godina starom brendu. U svoje je kampanje uključio niz mladih talenata kojima se sada pridružuje i Driver, uključujući FKA Twigs, Kendall Jenner i Marcusa Rashforda. Driver je vrlo sretan što radi s Burberryjem na ovoj kampanji i s Riccardom Tiscijem na predstavljanju njegovog prvog mirisa za brend. Stvaranje mirisa je tako osoban i intiman proces, a Tisci je htio da Burberry Hero inkapsulira modernu muškost.

Za Drivera Tisci tvrdi da ima nevjerojatnu dubinu u artikuliranju onoga što muškost danas znači – snaga koja može biti suptilna te emocije koje osnažuju. Osnivač brenda, Thomas Burberry, bio je čovjek koji je također slavio tu ravnotežu, koristeći moćnog, ali romantičnog konja kao kultni amblem svoje marke, nadahnjujući mnoge trendove koji žive i danas.

Burberry Hero možete nabaviti ovdje.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori