Razgovarali smo s Lydiom Sarfati, osnivačicom brenda Repêchage koji nam stiže u Hrvatsku

Veseli nas vidjeti sve veći broj profesionalnih beauty brendova koji prepoznaju potencijal u našem tržištu, jer je to izuzetna prilika da se upoznamo s njihovom kozmetikom i visoko učinkovitim formulama te iz prve ruke otkrijemo zašto oko njih u svijetu vlada toliki hype. Najnovije lansiranje na domaćem tržištu je ono brenda Repêchage, čiji proizvodi uživaju povjerenje najvećih zvijezda u Hollywoodu i u svijetu modi. Brend Repêchage osnovala je Lydia Sarfati, svjetski poznata kozmetičarka iza koje je više od 40 godina iskustva rada u kozmetičkoj industriji. Lydia je kreatorica omiljenog tretmana Four Layer Facial i autorica je knjige Success at Your Fingertips: How to Succeed in the Skin Care Business, a povodom lansiranja brenda u Hrvatskoj, ona 21. listopada stiže i u Zagreb. S njome smo popričali o brendu i zašto su njegovi proizvodi osvojili svjetske face.

Lansirali ste brend Repêchage 1980. Ako se vratite baš u tu godinu, kako je beauty industrija tog doba zapravo izgledala? Što joj je nedostajalo? Što su kozmetičari možda pogrešno radili na svojim klijentima?

1977. godine, kada sam otvorila svoj prvi spa na Manhattanu, uglednici, zvijezde i modeli često su znali navraćati. Svi bi se oni žalili da na svojim putovanjima nikako ne mogu naći dobrog kozmetičara. Štoviše, kada bi se vratili s puta, izgledali bi još gore nego kada su otišli. Često sam slušala rečenicu ‘Kada bismo te bar mogli povesti sa sobom Lydia’, i upravo to me inspiriralo da za njih kreiram savršeni tretman, onaj koji će im omogućiti vrhunske rezultate neovisno o tome tko ga izvodi.

@repechage

Ta ideja, u kombinaciji s potražnjom na tržištu, inspirirala me da razvijem prvi Repêchage proizvod: the Repêchage® Four-Layer Facial®. Bio je to prvi tretman za lice u kutiji, s pojedinačnim dozama njege koja osigurava konzistentne i savršene rezultate baš svaki put. Ovaj tretman sastojao se od četiri sloja kako bi koži pružio dubinsko čišćenje, hidrataciju, regeneraciju i lifting, a bio je baziran na najučinkovitijem sastojku za njegu kože – morskoj travi. I danas Repêchage® Four-Layer Facial® možete zatražiti u preko 45 zemalja i uživati u njegovim izvrsnim rezultatima.  

Na koje ste svoje pionirske proizvode ili usluge iz prošlosti danas najponosniji?

1980., uzdrmala sam industriju gore spomenutim tretmanom lica na bazi morske trave, a 2008. upoznala sam svoju publiku sa Facial bar konceptom, kojim smo klasične i često dugotrajne tretmane ponudili i u njihovoj express varijanti. Ti tretmani odmah pružaju rezultate, njegu i hidrataciju, a omogućuju i dubinsko čišćenje pora, lifting, učvršćivanje kože i ujednačavanje tena, i sve to u 30 minuta ili manje.

Sada smo predstavili i koncept Glow and Go, a on uključuje 4 različite vrste masaže lica u kombinaciji sa sheet maskom na bazi morske trave, za posvjetljivanje i ujednačavanje tena, umirivanje kože, hidrataciju i reduciranje znakova starenja; također u manje od 30 minuta.

@repechage

Kada kažemo da Repêchage proizvodi doista djeluju, što to točno znači?

Svi proizvodi podvrgnuti su rigoroznom testiranju sigurnosti, kvalitete, ali i učinkovitosti. Budući da sami proizvodimo svoj filtrat morske trave, možemo osigurati najviše standarde kvalitete i djelotvornosti u svojim proizvodima. Koristimo samo najkvalitetnije sastojke, i to na razinama na kojima oni doista utječu na bolji izgled kože. Provode se i ugledne kliničke studije, koje su, primjerice, u listopadu 2017. godine došle do saznanja kako Repêchage® the Vita Cura® Gold B3 Serum Complex umanjuje dojam bora za 58%, a pora za 41%.

Navedite nam neke bestsellere svog brenda…

U maloprodaji, u top pet ulaze ovi proizvodi:

C-Serum® Seaweed Filtrate Face Serum
Hydro-Complex® PFS Moisturizing Cream For Dry Skin
Hydra Medic® Face Wash For Oily Problem Skin
Honey and Almond Scrub
Rapidex® Marine Exfoliator With Phyto-Marine Actives

A što se tiče profesionalnih tretmana i proizvoda, to su:

Four-Layer Facial®

Seaweed Treatment Mask for All Skin Types
Honey and Almond Scrub
Eye Rescue Pads with Seaweed and Natural Tea Extracts
Vita Cura® 5 Phase Firming Facial Hydra Medic® Face Wash For Oily Problem Skin

@repechage

Koja su to točno čudotvorna svojstva morske trave?

Morska trava je najkompletnija i najprirodnija komponenta za zdravlje, ljepotu i wellness. U njoj su koncentrirani vitamini, minerali, elementi u tragovima, makro elementi, fitohormoni i aminokiseline.

Naš filtrat morske trave je jedinstven jer smo razvili vlastitu metodu njegove obrade. Većina proizvođača morske trave obrađuje je na način da je suše u peći, no ta metoda liši morsku travu nekih dragocjenih sastojaka koji su osjetljivi na vrućinu, poput vitamina. Jednom kada ju prikupimo na održiv način, trava se pakira i šalje u proizvodni pogon, gdje će iz nje jednom ekskluzivnom metodom biti izvučena unutarstanična tekućina, a morska trava će istovremeno zadržati sve svoje benefite.

Repêchage je brend koji je star skoro 40 godina, što znači da ste posvjedočili većini promjena u beauty industriji, a za neke od njih zaslužni ste i vi. Otkrijte nam, kako to da je pristup njezi kože danas toliko drugačiji u odnosu na nekoć i što detektirate kao najveće probleme koji nas danas muče na koži, pogotovo s obzirom na klimatske promjene u našem okolišu?

Prije 40 godina, anti-age kreme bile su fokusirane na hidrataciju. Mi u brendu smo od početaka tražili način kako da proizvodi za njegu kože evoluiraju i kako da njihovim korištenjem jačamo prirodnu barijeru kože koja joj pomaže zadržati vlagu, dok se istovremeno bavimo vidljivim znakovima starenja, finim linijama, borama i hiperpigmentacijom. Klimatske promjene nesumnjivo ostavljaju veliki trag na našoj koži, pa su danas pojmovi poput imunostarenja i kože s kompromitiranom barijernom funkcijom postali ‘in’. Ono što je činjenica jest to da su ta stanja kože, ti pojmovi, oduvijek bili baza Repêchage njege kože i još od 80-ih naši proizvodi usmjereni su upravo na njegu kože koja je izložena štetnim vanjskim faktorima iz okoliša, ali i agresivnim tretmanima.

@repechage

Kada pogledate u prošlost, nema sumnje da ste dali ogroman doprinos beauty industriji kakvom ju znamo danas i također postavili neke standarde kojih se i drugi danas nastoje pridržavati. Imate li još uvijek volju, želju i motivaciju mijenjati stvari, uvoditi inovacije?

30 godina nakon što smo pionirski prepoznali ulogu morske trave u njezi kože, uspjeli smo postići da je ona na samom tronu najvažnijih sastojaka za njegu kože u 21. stoljeću. Zahvaljujući tehnologiji koju koristimo, dobili smo morsku travu koja je najpotentnija i najbogatija komponenta beauty proizvoda.

Svih ovih godina također sam bila strastvena oko toga da se razina edukacije u estetskim krugovima podigne što više, kako u SAD-u, tako i u svijetu. Ove sam godine dobila priznanje u obliku Médaille du Mérite Award, nagrade udruženja CIDESCO, koju sam primila jer je prepoznat moj trud oko uvođenja vrhunskih standarda u SAD. Zajedno s ovim udruženjem, nastojat ću polje estetike i ljepote u budućnosti dovesti na još višu profesionalnu razinu.

Foto: PR

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori