Kojih se navika loših za vašu kožu najbolje riješiti u 2019.?

Nova godina simbol je novih početaka i razdoblje u kojem nastojimo postići još bolju verziju sebe. Ambicija za promjenama najjača je upravo u siječnju, pa ako ste i vi odlučili napraviti zaokret u životu, donosimo kojih se sve odluka koje su loše za vašu kožu najbolje riješiti u 2019, i to bez previše muke. Uz malo discipline, neće biti nerealno pridržavati ih se cijele godine, a ne samo u siječnju!

Pripazite na unos šećera i alkohola

Teško odoljevate slatkom i volite popiti koju čašu vina više? Upravo se ovdje možda kriju razlozi lošeg tena. Svaki puta kada vam na licu izbije ‘ratno stanje’, zavirite u svoj tanjur i razmislite što ste sve konzumirali u posljednjih nekoliko dana. Pokušajte eliminirati namirnice koje ste uveli na svoj jelovnik, a nakon kojih vam je potencijalno koža buknula i upalila se.

 

Ako redovito dobivate prištiće, napravite dvije prilagodbe; smanjite unos šećera i limitirajte količinu vina/alkohola, koji se naposljetku ionako pretvara u šećer u našoj krvi. Namirnice visokog glikemijskog indeksa općenito imaju tendenciju stvaranja upalnih procesa u koži, ubrzo vidljivih i na njenoj površini.

Ne pretjerujte s čišćenjem lica

Očistiti kožu lica ujutro nakon buđenja i navečer prije spavanja od izuzetne je važnosti, kako bi koža bila lijepa i zdrava, ali i propisno nahranjena u noćnim satima. No, ni s čišćenjem kože ne treba pretjerivati i biti opsesivan, kako ne biste otišli u drugu krajnost. Pretjerano pilingiranje i ispiranje lica može kompromitirati funkciju barijere kože i lišiti ju prirodne vlage, pa iako će vam lice naoko biti glatko i meko, istovremeno će biti u neravnoteži. Pokušajte izbjegavati učestalo korištenje jakih čistača sa sulfatima, koji, ako se koriste svakodnevno, liše kožu njenih prirodnih ulja. Umjesto toga, birajte nježna mlijeka za čišćenje, ulja, balzame i micelarnu vodu – proizvode koji nisu agresivni prema koži.

Oprezno s pilingom

Pilinzi su odlična stvar za skidanje mrtvih stanica s kože, ostataka make upa i nečistoća, a efekt koji daju neposredno nakon korištenja i više je no laskav. Koža je odmah glađa i svijetlija, no nemojte se zaigrati. Piling koristite nježno, umasiravajte ga u kožu laganim kružnim pokretima i ograničite njegovo korištenje, na jednom tjedno, pogotovo ako imate osjetljivu kožu. Alternativa pilingu koja se može nešto češće koristiti su čistači sa glikolnom i/ili salicilnom kiselinom koji pomažu koži riješiti se nagomilanih mrtvih stanica.

Ne zaboravite na (samo)pregled

Osim na kožu lica, pripazite i na kožu tijela. Redovito prakticirajte samopregledavanje, kako biste uvijek bili u toku s eventualnim promjenama koje se događaju na vašem tijelu. To je pogotovo bitno ako u obitelji imate nekog tko je bolovao od melanoma. Svaku promjenu otiđite provjeriti dermatologu; vrlo vjerojatno je benigna, a vi ćete mirno spavati.

Čuvajte se sunca

Posljednjih godina sve intenzivnije pričamo o važnosti zaštite kože od sunca i štetnih UV zraka, a sada je to doista bitnije no ikad, kako bismo izbjegli neugodne posljedice sunčanja bez zaštite, kao što su uranjeno starenje kože, pigmentacijske mrlje, pa čak i rak.

To ne znači da biste trebali pod svaku cijenu izbjegavati sunce, već biti pametni i staviti naglasak na zaštitu; koristiti proizvode koji imaju barem SPF 30 (i više) i redovito ih nanositi kroz dan nakon što im popusti učinak.

Njega prije spavanja

Već smo spomenuli čišćenje kože kao korak u beauty rutini koji ne smijete preskočiti prije spavanja. A zašto? Make up i nakupljene nečistoće koje ostaju na licu preko noći recept su za katastrofu; začepljene pore, prištiće, akne, iritacije i upale. Neka vam ne bude teško posvetiti svom licu barem pet minuta prije odlaska u krevet. Maramice za čišćenje neće vam biti dovoljne, no ako ih već koristite, kombinirajte ih s još jednim čistačem koji će se pobrinuti da vam je lica doista čisto. Zatim odmah nastavite s njegom i nanošenje hidratantnih preparata čiji će potencijal koža iskoristiti dok vi spavate.

 

Foto: Instagram

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori