Što se nalazi u kupaonicama influencerica?

Što se nalazi u kupaonicama influencerica?

Budući da su na samom izvoru svih modnih i beauty novosti, Instagram profili utjecajnih žena koje danas smatramo pod pojmom digitalnih influencerica redovito vrve uzbudljivim proizvodima. Mnogi od njih poslani su od samih brendova koji na ovaj način dobivaju odličnu reklamu, no nerijetko se dogodi i da ove Instagram zvijezde na svom profilu objavljuju stvari koje su same kupile, isprobale, doista ih koriste i nastavit će ih kupovati. Zavirili smo u njihove kupaonice i pronašli 7 beauty brendova koji se ponavljaju kao svojevrsni obrazac. Trenutno su vrlo popularni među Instagram generacijom, no iza fotogeničnih i vizualno vrlo atraktivnih pakiranja, nalaze se i vrlo kvalitetni proizvodi koji su već odavno osvojili cijelu beauty zajednicu. Tko su ovi hit brendovi oko kojih se stvorio veliki hype, saznajte u nastavku.

Tatcha

A post shared by TATCHA Beauty (@tatcha) on

Iako svi bruje o korejskoj rutini njege kože, ispod radara je ostala činjenica i da Japan ima svoje beauty čudotvorce. Svjetski predstavnik među japanskim kozmetičkim brendovima je beauty brend Tatcha, a jedna od najpopularnijih adresa na kojoj se prodaje je Sephora. Tatcha proizvodi za njegu kože inspirirani su drevnim beauty ritualima japanskih gejša, kojima su one postizale glatki, meki i besprijekoran, takozvani porculanski ten. Tatcha se na zapadnom tržištu probila s The Water Cream, koja je postala najprodavanija hidratantna krema za lice u Sephori. Ova krema koži pruža nutrijentima bogatu hidrataciju i anti-age učinak japanske superhrane, dok istovremeno pročišćava i rafinira teksturu kože moćnim japanskim biljnim sastojcima.

Sunday Riley

Sunday Riley nije samo osnivačica ovog brenda, već i žena iza svih njegovih formula. Svaki proizvod reflektira njeno uvjerenje: da bi se rezultati računali, oni moraju biti vidljivi i brzi. Bilo da koristite ulje za lice ovog brenda ili čistač, Sunday Riley proizvodi dizajnirani su na način da vidljivo poboljšavaju kvalitetu kože, te u obzir uzimaju znakove starenja, suhoću kože, pretjerano lučenje sebuma, akne, dehidraciju, vidljive pore i pigmentacijske mrlje. Luna Sleeping Night Oil i U.F.O. Ultra Clarifying Oil, dva su heroja brenda.

Drunk Elephant

Iako na prvu neobično, ime ovog brenda inspirirano je mitom da slonovi postaju opijeni kada jedu plodove marule. Osnivačica brenda Tiffany Masterson upravo je prirodne sastojke poput marule koristila u stvaranju jednostavne linije za njegu kože, čiji sastojci nisu samo čisti i oslobođeni aditiva, već i vrlo moćni. Prirodu je udružila s kliničkom efektivnošću, a zvijezda proizvoda je upravo Virgin Marula Oil – djevičansko ulje marule, koje ima niz prednosti, a samo jedna od njih je da u trenutku razbuđuje ten i čini ga svijetlijim i blistavijim. Virgin Marula Luxury Facial Oil bestseller je brenda, baš kao i T.L.C. Sukari Babyfacial AHA/BHA tretman.

Glossier

A post shared by Glossier (@glossier) on

Već neko vrijeme ‘nezadovoljni’ smo činjenicom da brend Glossier ne dostavlja u Hrvatsku i zapravo je njegov doseg općenito vrlo limitiran; na Ameriku i po novom Veliku Britaniju. Dok čekamo da nam Glossier napokon postane bliži, vrijedi istaknuti kako je riječ o beauty brendu broj 1 među millenialsima trenutno, kojeg je svojedobno pokrenula mlada i vrlo sposobna poslovna žena Emily Weiss. Glossier ne samo da ima atraktivne proizvode s kojima biste se odmah pohvalili na Instagramu, već i proizvode koji nisu tako tipični i nećete ih vidjeti kod svakog drugog brenda. Pomno kurirana selekcija Glossier asortimana govori u prilog modernoj ženi koja zna što želi za sebe, a pritom želi provjereno, kvalitetno i efektivno. Priča iza Glossiera je da je svaki proizvod prije puštanja u prodaju prethodno isproban i odobren od strane beauty urednica.

Herbivore Botanicals

A post shared by Nikki Cruz (@nikki.cruz) on

Jedan od brendova s podjednako cool predznakom kao i Glossier, danas je Herbivore Botanicals. Iza brenda, koji je isprva počeo kao shop na Etsyju, izgrađena je vrlo solidna i zaokružena priča, a sve je počelo sa sapunima za lice, koji su se na Etsyju odlično prodavali. Vrlo brzo za proizvode brenda zainteresirali su se i Urban Outfitters, Anthropologie i Sephora, pa je Herbivore uz sapune počeo podrazumijevati i nešto mnogo više. U središtu svakog proizvoda nalaze se najprirodniji sastojci, a kada ih ponestane, određenih proizvoda jednostavno nema u prodaji. Velika inspiracija za vlasnike brenda je havajski otok Kauai, s kojeg dolaze njihovi glavni sastojci: kokos, hibiskus, jasmin, orhideja, ananas i raznorazna biljna ulja. Lapis Facial Oil, Moon Fruit Superfruit Night Treatment i Coco Rose Body Polish, neki su od najprodavanijih proizvoda brenda Herbivore.

Mario Badescu

Jednom kada uđete u svijet Mario Badescu kozmetike, otkrit ćete višestruko nagrađivane proizvode koji nude ciljana rješenja za određene probleme kože, kao i personaliziranu njegu koja je jednostavna, nježna i djelotvorna. Ovi proizvodi na glasu su kao velika pomoć u borbi s aknama, a podrazumijevaju napredne formule sa sastojcima najviše kvalitete, specijalno dizajnirane za različita stanja kože. Enzyme Cleansing Gel, Drying Lotion koji preko noći eliminira prištiće Facial Spray vodice za lice koje bude uspavani ten bez sjaja, neki su od proizvoda za kojima influencerice i beauty blogerice najčešće posežu.

PIXI BEAUTY

A post shared by Marlen ?? (@alelife27) on

Još jedan vrlo hvaljeni brend za njegu kože lica je Pixi Beauty, iza kojeg stoji Petra Strand, žena koja ima više od 20 godina iskustva kao make up artistica. Petra se svih tih godina paralelno bavila i razvojem kozmetičkih proizvoda, da bi prije 10 godina pokrenula vlastitu liniju i otvorila Pixi dućan u londonskom Sohu. Strastvena oko proizvoda za njegu, ali i četverostruka mama, Petra je poželjela kreirati njegu koja će svim ženama dati svjež i naspavan izgled, čak i kada nisu uspjele uhvatiti dovoljno sati sna. Poanta Pixi proizvoda, koji su također puni biljnih i potentnih sastojaka, je djelovati multifunkcionalno – popraviti nedostatke, probuditi mladenački sjaj na svakom licu i prilagoditi se ženama u pokretu kojima je vrijeme uistinu luksuz.

 

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori