U restoranu Noel održana degustacija artizanske vode

U restoranu Noel održana
degustacija artizanske vode

noel-voda-3

Jeste li ikada razmišljali kakvog je okusa i mirisa voda? Jeste li ikada razmišljali kako voda može utjecati na okus vina i hrane? Odgovore kako voda utječe na vino u zagrebačkom restoranu Noel pokušao je dati sommelier za vodu Arnau Marco na prezentaciji španjolskog brenda premium vode Artesian Water 22 iz Torrecilla en Cameros, poznate vinske regije Rioje.

Na dubini od 550 m, arteški izvor izvire iz planine Peñaseto gdje je tijekom cijele godine temperatura vode oko 22 ºC. Kako bi osigurali čistoću vode, proizvođač je zakonski zaštitio izvor od bilo kakvih ljudskih ili industrijskih aktivnosti. Upravo takvo postupanje daje vodi predivnu strukturu i balans. Zadnja istraživanja pokazuju da konzumacija premium vode raste oko 10% čime trend predvodi Amerika kao centralna točka potražnje za zdravijim i alternativnijim načinom života. Premium vode od standardnih razlikuju se po čistoći, mineralnosti, preciznoj kalibraciji razine pH i nadasve prezentaciji, marketingu i brendiranju.

noel-voda-1

Španjolska tvrtka Vantguard, koja proizvodi Gin Mare i tonik 1724, brendirala je Artesian Water prvenstveno kao vodu koja prati vina, što se vidi i na dizajnu boca.

Prošli tjedan, prema izboru Noelova sommeliera Ivana Juga, uz mirnu i gaziranu artešku vodu na različitim temperaturama, kušala se Kabolinu svježa Malvaziju 2016., Roxanich Milva Chardonnay 2010, Billecart Salmon Brut, Pascal Jolivet Pinot Noir, Rizman mali plavac Primus iz 2012. i na kraju Graham’s Port 2004.

Tijekom prezentacije sommelier Arnau Marco naglasio je da vrhunska voda nikad ne smije ispirati okuse iz usta niti prekidati kontinuitet okusa vina i hrane. Smije tek nastavljati i naglašavati kiseline i svježinu, balansirati tanine iz vina ili resetirati vaša osjetila. Iako već dugi niz godina proučava vodu, Arnau je naglasio da upravo brend 22 smatra idealnom pratnjom vinu.

noel-voda-2

Foto: Damir Fabijanić

Učitati još
Zatvori