Kako smo se zabavili na prvom Journal Man partyju?

Kako smo se zabavili na prvom
Journal Man partyju?

Portal Journal.hr pokrenut je 2015., prije nešto malo više od četiri godine, kao platforma namijenjena širokoj publici različitih uzrasta koja je među rubrikama i temama mogla pronaći ponešto za sebe. No, kako to obično biva, većinu publike činile su žene koje su koncept prihvatile od samog početka, postale i ostale vjerne čitateljice. Malo po malo, počeli smo primjećivati sve veću zainteresiranost muškaraca za teme koje smo pokrivali te smo shvatili kako je definitivno došlo i njihovo vrijeme – da ih upoznamo s najnovijim modnim, beauty i lifestyle trendovima. I tako se rodila rubrika Journal Man, specijalizirano mjesto gdje svaki muškarac može pronaći teme za sebe, od intervjua preko savjeta po pitannju mode, ljepote, fitnessa, prehrane ili najnovijih vijesti iz svijeta tehnologije.

Prvi Journal Man party

Povodom toga, sinoć je održan svečani event i party u sklopu kojeg je rubrika Journal Man i predstavljena, a na listi uzvanika bili su renomirani muškarci hrvatske društvene scene. Kao mjesto radnje odabran je centar Zagreba i profinjena atmosfera omiljenog zagrebačkog restorana Apetit City u Masarykovoj 18. U suradnji s agencijom Alert nastala je još jedna priča čijim dijelom su svi htjeli biti – za ugođaj je bio zaslužan Iris MBM Vrtni Centar čije su crne kale, visoke floralne instalacije i svijeće naglasile eleganciju večeri.

Uzvanici su imali priliku i isprobati neke specijalne delicije s posebno krojenog menija samo za tu večer. Chef Christian Cabalier zaista je oduševio pripremljenim delicijama između kojih se ističu beef tartar praline, carpaccio od hobotnice, pečena francuska guščja jetra s pireom od celera, rižoto s bijelim šparogama i bijeli teleći bolognese, azijski Black Angus s azijskim povrćem, ravioli sa svježim sirom i mini topfenknödel s raguom od jagode i rabarbare kao desert. Osim ovih prefinih zalogaja, gosti su mogli probati i brafne, kreaciju zagrebačkog Bagel & Lobster Barra koja spaja krafnu i bagel.

Gost iznenađenja: Gibonni

Atmosferu je dodatno začinio gost iznenađenja – Gibonni, koji je pred okupljenima sa svojim bendom izveo najpoznatije hitove i oduševio publiku.

Barmeni su miksali specijalne koktele s profinjenim aromama Chivasa Extra neat u koktelima Extra Red sa sokom od brusnice i limetom te Extra Man sa Schweppes tonikom i sodom, sokom od limete i ananasa. Za klasičare su u ponudi bila Kutjevo vina, točnije de Gotho graševina, de Gotho pinot crni i Vrhunska graševina.

Gosti su žeđ mogli utažiti i samim Schweppes tonikom, pićem koje je oduvijek simbol stila i originalnosti, inteligentan, elegantan, duhovit, lagano ironičan, ali uvijek pozitivan te vrlo iskusan – baš kao i osobe koje uživaju u njemu.

Svoje su mjesto zauzeli i Römerquelle voda, Juicy sok od brusnice i Freixenet Brut Nature Vintage Reserva pjenušac koji su osigurala Vivat fina vina i koji se savršeno slagao s posluženim delicijama.

Kako je Journal muškarac kroz godine napredovao ne bi li sve obavljao više, bolje i brže, tako su se i njegove potrebe mijenjale pa je u stalnoj potrazi kako učiniti svoj život boljim. Zato je 21. stoljeće idealno za sve moderne muškarce u potrazi za boljim alternativama kojima današnji razvoj tehnologije i napredak u znanosti daje pristup boljim zamjenama pa čak i za loše navike. Primjerice, promjene u duhanskoj industriji, koja je godinama u potrazi za manje štetnim proizvodima u odnosu na nastavak pušenja cigareta su dovele do razvoja IQOS-a, inovativnog proizvoda koji grije, a ne izgara duhan. IQOS je stigao iz laboratorija najveće svjetske duhanske kompanije Philip Morris Internationala i rezultat je dugogodišnjih ulaganja u znanost i tehnologiju kojim je ova kompanija još jedan korak blize svojoj viziji – budućnosti bez duhanskog dima. Upravo na Journal Man eventu se mogao kupiti i novi IQOS Multi, proizvod koji  svojom funkcionalnošću savršeno nadopunjuje već postojeće IQOS uređaje jer omogućuje 10 uzastopnih korištenja između kojih se ne treba puniti uređaj. Time se korisnicima omogućuje nesmetano ispijanje kave ili čaše najdražeg vina.

Okupljeni su mogli razgledati i kolekciju satova TUDOR, zastupnika Mamić 1970 među kojima su bili i kultni modeli kao što su Black Bay, Pelagos i Clair de Rose. TUDOR je švicarski brend koji nudi automatik satove sa sofisticiranim stilom, dokazanom pouzdanosti i jedinstvenom vrijednosti za novac. Korijeni Tudora datiraju iz 1926. godine, kada je „The Tudor” brand prvi put registriran u ime osnivača Rolexa, Hansa Wilsdorfa. Kroz svoju povijest, satovi TUDOR bili su izbor najhrabrijih avanturista, kao i iskusnih profesionalaca. Ne čudi stoga da je David Beckham, jedan od najcjenjenijih i najuspješnijih nogometaša u povijesti, ali i globalna ikona stila izabran za ambasadora satova Tudor i kampanje #BornToDare.

Mirisnu kulisu partyju podario je Giorgio Armani Code Absolu miris, najnovija kreacija kuće čije je zaštitno lice Ryan Reynolds. Glumac utjelovljuje suvremenu senzualnost Armani Code muškarca, zrači karizmom, vjeran je sebi, krasi ga urođeni smisao za stil i posjeduje baš pravu dozu ironije – jedan od najprodavanijih muških mirisa u svijetu uz Absolu izdanje je dobio pojačanje. Novi senzualan miris, toplih baznih tonova tonka zrna, naglašen je zavodljivim notama ruma i vanilije.

Iza glavne pozornice, na velikom video zidu, posjetitelji su mogli pogledati video s novim Porsche Macanom i posebnom prodajnom akcijom uz atraktivnu mjesečnu leasing ratu. Igrajući se s “macho” imenom modela, Porsche Centar Zagreb pokrenuo je potragu za najvećim macanom ili macom večeri. Uz dvosmislene poruke za fotografiranje, gosti su se dobro zabavili, a netko od njih osvojit će i vikend s novim Macanom. Objavu pobjednika možete vidjeti na Facebook stranici Porsche Centra Zagreb.

HP je u svom kutku predstavio gostima HP Sprocket Plus Photo Printer, džepni mini pisač veličine smartphonea, a na licu mjesta im je ponudio printanje upravo uslikanih fotografija mobitelom tako da su mogli dobiti fotku kao suvenir za pamćenje.

Veliko hvala svim sponzorima i suradnicima koji su omogućili realizaciju Journal Man partyja: ChivasVinarija KutjevoMamić 1970., L’Oreal Luxe Hrvatska, Schweppes, HP HrvatskaIris MBM Vrtni CentarRömerquelle voda, Juicy, Porsche Centar Zagreb, Freixenet – Vivat fina vina.

Također, veliko hvala svima koji su sudjelovali u Journal.hr goody boxu: L’Oreal Luxe Hrvatska, Lelo Hex, Schweppes, Kandit, Saponia, Poliklinika Poliderma.

Zahvaljujemo i agenciji Alert na organizaciji još jednog u nizu Journal.hr partyja.

Tko je od poznatih posjetio party pogledajte na linku.

Kako je izgledao goody box pogledajte na linku.

Kako je izgledao menu restorana Apetit City pripremljen posebno za ovu priliku pogledajte na linku.

Foto: Ino Zeljak, Sanja Jagatić, Marija Laća

Učitati još
Zatvori