Uniqlo, japanski modni gigant, koji se ozbiljno etablirao na svjetskoj sceni, poznat je i po suradnjama s kultnim imenima pop kulture. Trenutno pripremaju lansiranje nove capsule kolekcije koja će zasigurno privući pažnju fanova u cijelom svijetu. Ovoga puta udružili su snage s platformom Pop Mart, a glavni lik kolekcije bit će, pogađate, Labubu. Zvijezda serije The Monsters koju potpisuje umjetnik Kasing Lung je globalni fenomen koji trese cijeli svijet posljednjih nekoliko mjeseci, stoga je bilo pitanje vremena kad će se početi dogoditi i ovakve capsule kolekcije. Kolekcija nosi naziv We Are The Monsters, a u prodaju bi trebala stići kroz kolovoz 2025..
Da ponovimo, tko je Labubu?
Ako do sada niste čuli za Labubu, velika je vjerojatnost da niste uronili u svijet blind box figura koje su posljednjih mjeseci posebice zaludile TikTok, kolekcionare i mlade trendsetere. Labubu je malen lik iz serije The Monsters koji dolazi iz mašte belgijsko-kineskog umjetnika Kasing Lunga. Iako naizgled dječji lik, polako je izrastao u pravi fenomen unutar pop i streetwear scene.
Uniqlo x Labubu (Pop Mart) kolekcija majica
Uniqlo x Labubu (Pop Mart) kolekcija će uključivati prepoznatljive Uniqlo T‑shirt modele i half‑zip sweatshirt pulovere. Najavljuju se modeli u neutralnim i pastelno-roza tonovima, s dominantnim ilustracijama Labubua i njegovih “čudovišnih” prijatelja. Posebno upečatljive su majice s logotipom The Monsterland i natpisima poput We Are The Monsters, što cijelom vizualnom dojmu daje punk-urbani moment.
Uz standardnu crnu, bijelu i sivu, kolekcija će sadržavati i rozu i ljubičastu. Time je Uniqlo jasno ciljao na sve rodne izraze i šaroliku publiku koja Labubu već obožava, od klinaca do dizajnera i kolekcionara.
Kolekcija bi trebala biti lansirana u kolovozu
Prema dostupnim informacijama, kolekcija će najprije biti lansirana u Japanu i Aziji sredinom kolovoza. Vrlo brzo nakon toga stiže i na europsko tržište putem službenih Uniqlo webshopova. Dobra vijest? Na popisu zemalja nalazi se i Hrvatska. Nažalost, nije još poznato hoće li kolekcija definitivno biti dostupna za narudžbu i za naše tržište.
S obzirom na očekivanu potražnju, kolekcija bi mogla nestati s virtualnih polica vrlo brzo. Slično se dogodilo s nekim prijašnjim Uniqlo UT suradnjama – prisjetimo se samo onih s brendom KAWS, Marimekkom ili Warholovom ostavštinom.
Pratite službenu Uniqlo stranicu za više informacija.
Foto: Uniqlo