Journal.hr
Lunilou nova kolekcija

Nogometaši na tropskom odmoru: Stigao je drugi dio Lunilou kolekcije u suradnji s Mateom i Joškom

Znamo. I vi ste dobili taj mail prije dva tjedna – retro kampanja, dresovi na zidu, FIFA 2002 i flipsevi na tepihu iz djetinjstva. I vama je bilo toplo oko srca. I nama.

Ali sada, Lunilou ide korak dalje. Ili bolje rečeno – korak sporije. Ovaj novi drop nije za one koji trče za trendovima. Ovo je za one koji vole sjediti u hladu, cijediti limun za limunadu i shvatiti da kratka košulja + kratke hlače + prijatelj = maksimalna životna uživancija.

Kampanja s Mateom Kovačićem i Joškom Gvardiolom ovog puta vodi nas na neimenovanu terasu iz snova (nije ni važno gdje je, jer važnije je kako je). Pogledi u daljinu, lagani povjetarac, puno naranči i ništa žurbe. Ovdje se ne nosi trend. Ovdje se nosi mir.

Najteže mi je bilo ne odrezati prst dok sam glumio da znam rezati limun za potrebe snimanja,” otkriva Mateo (napomena: limun je preživio).

Ja sam samo htio nositi kratke hlače i ležati. Mislim da sam isporučio,” dodaje Joško, očito rođen za ljetne editorijale.

Što se zapravo nosi?

Lagane oversized košulje u pastelnim bojama, kratke hlače u boji vanilije, ručnici s prugama, najudobnije kupaće i mood “naš godišnji, naše boje, naš tempo”. Naravno, sve izrađeno od prirodnih materijala, ali to već znate – Lunilou i održivost idu skupa kao Joško i obrana.

Kreativno vodstvo, vizualna priča i cijeli ovaj “dašak zraka” potpisuje Izabel Kovačić, koja se ponovno poigrala atmosferom bez da išta izgubi na smislu.

U svijetu u kojem svi viču “brže, više, jače”, Lunilou šapće: sporije, mekše, opuštenije.

Kolekcija je dostupna na www.lunilou.com. I da – ručnici iz kampanje su stvarni. I da – i vi ih možete imati.

 

Foto: Franjo Matković

Foto assistants: Vilim Tavčar, Igor Dugandžić

Creative director: Izabel Kovačić

Design team: Natalie Jurjević, Antea Zimaj

Kosa: Teuta salon, Teuta Mesaroš

Modeli: Joško Gvardiol i Mateo Kovačić