![Modni brend KLISAB predstavio divnu kampanju za proljetnu kolekciju](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2021/03/KLISAB-cover.jpg)
![KLISAB Proljeće 2021.](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2021/03/KLISAB-Proljeće-2021.-3-1080x724.jpg)
KLISAB, nagrađivani domaći brend nove generacije, predstavlja kampanju za kolekciju Proljeće 21. Snimljeni u Dvoru Veliki Tabor, vizuali predstavljaju proljetnu kolekciju koja je u cijelosti sada dostupna i na novoj virtualnoj platformi brenda www.klisab.com. Lookovi su upotpunjeni prepoznatljivim dodatcima, KLISAB torbama i naočalama iz kolekcije koju je brend realizirao u suradnji s optikom Ghetaldus.
![KLISAB Proljeće 2021.](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2021/03/KLISAB-Proljeće-2021.-6.jpg)
KLISAB kolekcija Proljeće 21 izraz je vremena u kojem je nastala. U dijalogu s njim, Kliškinić i Šabarić su kroz jezik mode prigrlili i postavili red u metežu koji nas okružuje, primivši ga kao suradnika radije nego kao prepreku. Jednostavnom promjenom perspektive, nešto što je posmatrano za nedostatak ovdje je zanimljivost i kvaliteta. Gužvanje materijala haljine više nije nužnost nego, sada uzeto kao ishodište dizajna, postaje karakteristika koja haljini daje dinamične modulacije oblika kroz nošenje. Takvo propitivanje za brend prepoznatljive urednosti vidljivo je u kolekciji i drugdje – rubovi su ostavljani neobrađenima, gužvanja istaknuta prošivima, tie dye i patchwork oblikovanje materijala još više je eklektično, motiv visećih konaca razvijen je do uzorka. Sve ovo, kao i fotografije kampanje Brune Kazinoti, ostavlja dojam slobode.
![KLISAB Proljeće 2021.](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2021/03/KLISAB-Proljeće-2021.-4.jpg)
Takvom intuitivnom promjenom pozicije KLISAB osvaja novi prostor u kojem je za njih karakteristična ideja lijepog ostala prepoznatljiva, ali dobila novi, propulzivni, drskiji izraz. Za tu je ideju znakovito i da je čitava kolekcija izrađena od materijala iz fundusa brenda, svi korišteni i u ranijim kolekcijama. Sada su materijali tretirani na drugačiji i afirmativan način koji njihove nesavršenosti prihvaća i slavi, radije nego da ih kompenzira.
![KLISAB Proljeće 2021.](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2021/03/KLISAB-Proljeće-2021.-2.jpg)
Autorski tim kampanje čine Nikola Beban (producent), Bruna Kazinoti (fotografkinja), Ante Pažanin za Alfaparf Milano (stilist kose), Saša Joković za Estée Lauder (MUA), Ana Nikačević (stilistica), Hana Matić i Bruna Trze (asistentice produkcije), Marko Tolić (MUA asistent) i modeli Klara B., Anja B. i Lea H. iz agencije N Model Management.
![KLISAB Proljeće 2021.](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2021/03/KLISAB-Proljeće-2021.-10.jpg)
![KLISAB Proljeće 2021.](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2021/03/KLISAB-Proljeće-2021.-7.jpg)
![KLISAB Proljeće 2021.](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2021/03/KLISAB-Proljeće-2021.-5.jpg)
![KLISAB Proljeće 2021.](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2021/03/KLISAB-Proljeće-2021.-8-1080x724.jpg)
![KLISAB Proljeće 2021.](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2021/03/KLISAB-Proljeće-2021.-9.jpg)
![KLISAB Proljeće 2021.](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2021/03/KLISAB-Proljeće-2021.-11-1080x726.jpg)
![KLISAB Proljeće 2021.](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2021/03/KLISAB-Proljeće-2021.-1.jpg)
Foto: Bruna Kazinoti