KLISAB predstavlja jesensku kolekciju “Nikada nećemo imati Pariz” na drugoj samostalnoj reviji
KLISAB predstavlja jesensku kolekciju “Nikada nećemo imati Pariz” na drugoj samostalnoj reviji

KLISAB predstavlja jesensku kolekciju “Nikada nećemo imati Pariz” na drugoj samostalnoj reviji

KLISAB, nezaobilazni domaći prêt-àporter brandnovu sezonu otvara s drugom samostalnom revijom. U četvrtak 28. rujna predstavit će sedmu jesensku kolekciju. S njezinim naslovom “Nikada nećemo imati Pariz” dizajneri naznačuju ironičan odnos prema sentimentalnosti, kiču i klišejima koje su uzeli i izrazili kroz nove modele.

klisab

Neočekivani elementi u novoj kolekciji

Iskorak je to u estetskoj paradigmi brenda, za KLISAB inače prepoznatljivog minimalizma i semantičke otvorenosti. U ovoj kolekciji dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić prisvojili su ne samo teatralan stav, već i za KLISAB neočekivane elemente poput perlica, volana ili čipke. Upustili su se u njihovo istraživanje, da bi od estetike suprotne vlastitom rukopisu kreirali odjeću kakvu sve šira KLISAB publika prepoznaje i voli. Novost u kolekciji je i nakit dizajniran u suradnji s brandom Mammii.

klisab
klisab

Eklektični vizuali

Novu reviju najavljuju vizualima koji interpretiraju tematsku okosnicu i eklektičnost nove kolekcije. Snimljeni su u suradnji s partnerom projekta, automobilskim brandom Lexus. Glavnina nove KLISAB kolekcije izrađena je od materijala iz fundusa brenda. Tu težnju za minimiziranjem otpada u vlastitoj produkciji prepoznao je i podržava Lexus, predvodnik elektrifikacije tržišta luksuznih vozila. Njegova misija je spajanje izvrsnosti upravljačkih performansi i ekološke osviještenosti. Lexus NX, vidljiv na novim vizualima, dizajneri su oslikali motivom lokota kakve zaljubljeni zaključavaju na mostovima diljem svijeta, i uveli ga tako u preokupaciju sezone. Uz odgovornost prema okolišu, atraktivan dizajn usmjeren na užitak korištenja, izvrsnost ručne izrade ili iznimna korisnička služba još su neke od vrijednosti koje dijele brendovi KLISAB i Lexus. Lexus se može pohvaliti i osvajanjem titule Premium SUV-a srednje veličine za Auto Express New Car Awards drugu godinu u nizu.

klisab
klisab

Projekt nove KLISAB revije podržat će Samsung, Lexus, Keune Haircosmetics, Beefeater Gin i Estée Lauder.

Produkcija vizuala rad je Nikole Bebana, fotografije potpisuje Aleksandar Selak, a grafičko oblikovanje Hana Matić. Stilist kose je Ante Pažanin koristeći Keune Haircosmetics, MUA je rad Sonje Kvesić za Estée Lauder, model Luna Valas i asistentica produkcije je Petra Prša.

Foto: Aleksandar Selak

Učitati još
Zatvori