Nova kolekcija C&A fokusira se na bezvremensku i pristupačnu odjeću
Nova kolekcija C&A fokusira se na bezvremensku i pristupačnu odjeću

Nova kolekcija C&A fokusira se na
bezvremensku i pristupačnu odjeću

Nova kolekcija slijedi novi smjer brenda u ponudi kvalitetne, pristupačne odjeće za svakodnevnu rutinu. Dizajneri u C&A razvili su kolekciju temeljenu na tri makrotrenda: Priroda, Osnaživanje i Univerzalno iscjeljenje koji naglašavaju trajnu predanost vrijednostima branda kao što su održivost i inkluzivnost. Rezultat spomenutog je “Love the future again” kolekcija temeljena na prirodnim tkaninama i bojama.

Krojevi i materijali koji će pristajati svima

S ciljem udobnog odijevanja i postizanja osjećaja samopouzdanja, pamuk i lan su glavne tkanine koje se koriste u kombinaciji s drugim strukturiranijim tkaninama poput kepera za odijela i balonere. Prevladavaju ultramirne nijanse bijele, pješčane i krem boje, dok se u pojedinim odjevnim komadima pojavljuju jarko ljubičasta, crvena i fuksija. Drapiranje i skupljanje detalja temeljni su dio završetka ove kolekcije.

Voluminozni rukavi i izrezi tu su da izraze osobnost i slobodu. Klasičniji odjevni komadi ili nabori prisutni su kroz cijelu kolekciju, primjerice u struku kako bi naglasili ženstvenu siluetu ili na hlačama kako bi unijeli veću udobnost.

Cijela je kolekcija napravljena da bude izdržljiva i bezvremena, primjer predstavlja baloner bez rukava ili trodijelno odijelo čistih linija i dobre izrade kako bi postalo bitan komad sezone. Također, dodaci su dizajnirani tako da se lako mogu zamijeniti s ostalim odjevnim predmetima koje već imamo u ormaru i pristaju u svaki aspekt života moderne žene, bilo da putuje na posao ili se sastaje s prijateljima.

C&A je brend s tradicijom

S više od 1.300 trgovina u 17 europskih zemalja i više od 25.000 djelatnika, C&A je jedan od vodećih modnih trgovaca u Europi. Svaki dan C&A dočekuje milijune posjetitelja u svojim trgovinama u Europi i svojoj online trgovini. C&A nudi kvalitetnu i dugotrajnu modu po pristupačnim cijenama za sve. Za daljnje informacije posjetite web stranicu.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori