Answear danas lansira novu komunikacijsku platformu i kampanju popraćenu sloganom Odjeni život dragocjenim stvarima. Ovim naglašavaju vrijednost važnih trenutaka u životu. No, kada govorimo o tome što je vrijedno, ne mislimo samo na uspomene, iskustva ili snove. Tu je i poseban osjećaj koji doživljavamo noseći odjeću koju volimo.
Moda je oblik vanjskog manifesta koji odražava naše stavove, humor i samopouzdanje ili nedostatak istog, kaže Marta Sawicka, direktorica image marketinga u Answearu. Ona čini to što jesmo ili kako se predstavljamo. To radimo noseći jaknu, majicu, haljinu, tenisice ili naušnice. Te stvari tada dobivaju novo, još vrjednije značenje. Jer ono što nam je važno nisu cipele, već činjenica da smo u njima trčali maraton ili plava haljina koju ste nosili uz najljepši zalazak sunca u Barceloni, kaže Sawicka i dodaje da novi pristup u komunikaciji brenda označava njihovo repozicioniranje prema premium brendu.
Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove. To omogućuje stvaranje nove, zajedničke priče koja gradi trajni odnos između brenda i potrošača. Kvalitetna i izražajna moda u Answear stilu savršeno je odražena u radu redateljice i fotografkinje Stelle Consonni, poznate po radu za Gucci, Burberry i Vogue. Fotografije su snimljene u proljeće, u slikovitom Lisabonu. Lice kampanje je Fatima Brunengo, brazilska glumica i model.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Kampanja Odjeni život dragocjenim stvarima predstavljena je na svih 12 tržišta na kojima Answear posluje (osim Hrvatske, uključuju Mađarsku, Ukrajinu, Češku Republiku, Slovačku, Italiju, Poljsku, Sloveniju, Bugarsku, Rumunjsku, Grčku i Cipar).
Strategiju i koncept kampanje pripremila je agencija Saatchi & Saatchi Poljska, za zakup medija je zadužena medijska kuća Starcom. Video spotovi su djelo produkcijske kuće Papaya Films Lisboa, dok je postprodukciju odradio Platige Image, uz podršku studija Soundly
Foto: PR