Ako postoji jedan modni potez koji garantira wow efekt – to su cipele. A kada iza njih stoji Amina Muaddi potpis, onda pričamo o pravom statement komadu. Nova kampanja brenda Amina Muaddi donosi upravo to – profinjenu estetiku, signature siluete i trendi faktor. Osnivačica i kreativna direktorica brenda već je godinama sinonim za kulerstvo, a njen brend je samo ekstenzija njenog stila. Cipele su vrlo brze postale omiljeni model brojnih celebritija, pa ih tako nose Rihanna, Bella Hadid, Kim Kardashian i brojne druge žene. Nova kampanja za jesen/zimu tako donosi novu sileutu već prepoznatljivh modela poput Elodie, Anok Mule, Alexa…
Široka kvadratna potpetica je postala signature detalj brenda
Brend je lansiran 2018. godine i doslovno je eksplodirao. U središtu svega nalazi se prepoznatljiva potpetica u obliku piramide – dovoljno stabilna da u njoj izdržite cijelu noć, ali i dovoljno upečatljiva da postane modni statement sama po sebi. Ono što izdvaja Aminu od drugih dizajnera jest njezin jedinstveni spoj luksuza i zabave. Kristali, jarke boje, metalik sjaj i savršeni dizajn stvaraju komade koji su istovremeno sofisticirani i razigrani. Naravno, za Fall/Winter kampanju je boje prigušila, tako da nas očekuje tamna paleta s naglaskom na crnu, ali uz modele koji su istovremeno trendi i bezvremenski.
Nova kampanja vizualno je spektakularna i savršeno prikazuje ono po čemu je brend poznat – luksuz, snagu i senzualnost. U fokusu su visoke potpetice i siluete koje kombiniraju večernji glamur s urbanim chicom. To su cipele koje jednako dobro izgledaju uz traperice i bijelu košulju kao i uz svečanu haljinu. Osim neutralnih tonova, nova kampanja nudi i leopard uzorak na prepoznatljivom Alexa i Anok Sling modelu.
Sve cipele su izrađene u Italiji, a cijena varira od 500 do 900 eura, ovisno o modelu. Više informacija možete pronaći na službenim stranicama brenda.
Foto: Amina Muaddi, Instagram
