Veliki povratak: Kako su Moncler zimske jakne još jednom postale ‘it’ komad
Veliki povratak: Kako su Moncler zimske jakne još jednom postale ‘it’ komad

Veliki povratak: Kako su Moncler zimske jakne još jednom postale ‘it’ komad

Ako netko drži prijestolje u izradi prošivenih puffer jakni, to je zasigurno Moncler. Svima već poznati modni label lansiran je 1952. u talijanskom selu podno Alpi, što njihov manifest istog trena opravdava. Osnovan od strane Renea Ramillona, Moncler je svjetski poznati brend koji je naglasak stavio na izradu zimskih prošivenih jakni od perja. Strukturalne debele zimske jakne u posljednjih nekoliko godina zasjedaju na tron najpopularnijih, ne samo kad je riječ o après ski momentima, a predvodnik trenda s velikim kul faktorom svakako je Moncler. Popularnost ovog brenda (zasad van Hrvatske) je neopisiva, ali nije uvijek bilo tako. U nastavku pročitajte zanimljivu priču koja prati talijanski brend.

Kako je sve krenulo?

Davne 1952. Moncler se specijalizirao u izradi kvalitetnih quilted jakni od perja za zimske sportove i aktivnosti. No, planovi nisu tekli po planu za Renea. Skijanje još tada nije steklo toliku popularnost u svijetu, pa su prvotno prodavali svoje dizajne radnicima na planini pokraj Grenoblea u Francuskoj. No s vremenom, stvari su išle u dobrom smjeru za brend. A već u 1968. Moncler je postao službeni sponzor francuskog nacionalnog tima na zimskim olimpijskim igrama i svoje ime proširio po cijelome svijetu. Iconic Moncler logo također je nastao povodom olimpijskih igara, a krasi ga pijetao te 3 simbolične boje francuske zastave – crvena, bijela i plava.

Iako smo već spomenuli da je brend dominirao u proizvodnji zimske sportske opreme s naglaskom na kvalitetu, Moncler se već u 1980. krenuo postavljati kao luksuzan modni brend s naprednim modnim kampanjama, suradnjama s velikim brendovima te predstavljanjem kultnog najlona u svojem dizajnu.

Modernizacija brenda

2003. je bila velika prekretnica za Moncler brend. Nakon što je talijanski milijarder Remo Ruffini stupio na poziciju CEO-a, brend je započeo svoju modernizaciju i transformaciju u luksuzan modni brend. Postigli su to kroz niz suradnji s svima poznatim potpisom brendova Balenciaga, Emilio Pucci, Thom Brown i Off White te izradom luksuznih komada. Već u 2006. su lansirali svoju prvu haute couture kolekciju u suradnji s Alessandrom Facchinettijem, bivšom kreativnom direktoricom Guccija. A godinu nakon, čuvenu couture kolekciju dizajnirao je vješti dizajner Giambattista Valli.

Moncler postao hit u Japanu

Veliki breakthrough za brend i njihovu popularnost dogodio se u 2005. kada je poznati azijski glumac Takuya Kimura nosio Moncler jaknu u reklami. Japan je poludio za kultnim modelom kojeg krasi sofisticirani dizajn i savršena silueta. Tada je populariziran stil kombiniranja Moncler jakne s poslovnim odijelima.

Kultna Moncler jakna

Kada pričamo o Moncler brendu, prvo nam na pamet padnu svjetlucave quilted jakne koje nosi mlada i urbana ekipa. Tako se sa mondenih skijaških staza brend spustio na ulice. Iako su kultnejakne popularne među mladom populacijom repera, umjetnika i hypebeast fanova, njihovo naslijeđe se ne zadržava samo na tome.

Kultna jakna napravljena je od precizno odabranog kvalitetnog perja kako bi pružila neusporedivu toplinu, a ostala lagana i prozračna. Osim toga jaknu krasi savršena silueta i sofisticiran dizajn koji je teško duplicirati. Svaki model napravljen je ručno od strane obrazovanih obrtnika, a kvalitetno perje se mjeri u gramima kako bi silueta i izgled jakne bio savršen i proporcionalan. Uz to svjetlucavi najlon krasi it modele kako bi pružio luksuz i otmjenost.

Moncler i konkurencija

Ako istražujete brend, naletjet ćete na česta pitanja poput Je li Moncler jakna vrijedna cijene? S obzirom na Moncler cijene koje sežu od 750 eura do 7700 eura za jaknu, mnogi modni fanovi skeptično gledaju na popularni brend te ga uspoređuju s glavnim kompetitorom Canada Gooseom. Odgovor je jednostavan. Canada Goose izrađuje zimsku opremu visoke kvalitete s vodootpornim svojstvima te se fokusiraju na performance opremu, dok Moncler drži naglasak na modernom izgledu, inovativnom dizajnu i luksuznom feelu kako bi se postavili u high fashion industriji. Tako da je važnije pitanje s kojom svrhom i za kakvu potrebu trebate jaknu?

Moncler danas

U 2023. Moncler se drži na vodećoj poziciji u modnoj industriji. Nasuprot ostalim brendovima koji se opredjeljuju u proizvodnji klasičnih dizajnerskih komada, oni su i dalje proizvođači zimske opreme sa streetstyle estetikom. Autentičnim dizajnom, kreativnim kampanjama i modernim vizijama promiču granice mode i unose novosti u modni svijet.

Sami istražite i pogledajte maštovite editorijale na njihovom Instagramu.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori