Ove godine su u samom vrhu: Kako je Miu Miu uspješno zavladao modnim svijetom?
Ove godine su u samom vrhu: Kako je Miu Miu uspješno zavladao modnim svijetom?

Ove godine su u samom vrhu: Kako je Miu Miu
uspješno zavladao modnim svijetom?

Iako uvijek negdje pri vrhu, dvije godine za redom Miu Miu se našao na vodećoj poziciji najpopularnijih modnih brendova današnjice. Istovremeno, njihovi proizvodi konstantno su zauzimali ljestvice najtraženijih stavljajući svilene balerinke na prvo mjesto u 2022., te klasičnu pletenu vestu na drugo mjesto ove godine. Prema istraživanjima, popularnost im je prošle godine porasla za 50%, a prodaja za 42% te su pomogli Prada grupaciji doseći prihod od 1 milijarde.

Otkud toliki hype za brendom? Kako je Miu Miu uspio izaći iz sjene starije sestre (Prade) i postati najpoznatiji i najpoželjniji brend današnjice? Saznajte u nastavku.

Miu Miu je sestrinska firma Prade

Miu Miu brend dio je Prada grupacije. Osnovala ga je iskusna dizajnerica Miuccia Prada, koja je istovremeno dizajnerica za svima poznatu Pradu, te ga lansirala 1993. u Milanu. Naziv je dobio po samom nadimku iconic dizajnerice Miuccie.

Dok je Prada pratila minimalizam te stvarala klasične odjevne komade za odrasle profinjene žene, fokus Miu Miu bio je na ready to wear komadima namijenjenim mladim ljubiteljima modnih struja. Miuccia je objasnila kako je proces dizajniranja kompletno drugačiji. Kod Miu Miu koristi kreativnost i maštovitost te stvara moderne i inovativne komade koji će biti trendi dok kod Prade stvara bezvremenske komade koji će zauvijek biti in.

Miu Miu estetika stavlja brend na vrh liste

Kombinacija razigranosti, ženstvenosti i inovativnog dizajna stavila je Miu Miu na vrh liste modnih brendova. Svojim iconic komadima poput svilenih balerinki, mikro suknji i stylish torbica uspjeli su dignuti prodaju za 42% prošle godine.

Mladenačko-buntovni stil te otkačeni dizajn krasi klasične komade te im dodaje originalnu notu. Fokus brenda je na mladenačkoj energiji i slobodi vlastitog izričaja čime brend promiče maštovite i ekscentrične stilove kod klijenta.

Vole se igrati s neobičnim siluetama, kombinacijama uzoraka, a vješti su i u izradi modnih dodataka poput naočala, torbica, čarapa i ostalih ukrasa.

Osim toga, Miu Miu je uvijek jedan korak ispred ostalih brendova. Njihova interpretacija trendova savršeno je povezana s estetikom brenda, gdje se na svakom njihovom komadu može prepoznati sami brend. Uz to, brzim i originalnim pristupom trendu, omogućili su ostati relevantni i željeni među mladima. A čini se da su s Gen-Z zaista rezonirali na dubljoj razini, više nego s drugim generacijama do sada.

Začetnici su velikih trendova

Rast popularnosti Y2K trenda također je pomogao rastu popularnosti i relevantnosti Miu Miu brenda. U duhu nostalgije, lansirali su low waisted hlače, raznolike balerinke, micro suknje te štucne. Njihova vizija mode sasvim je drugačija od ostalih modnih kuća. Oni promiču edgy i seksepilan pristup dok dizajniraju kompletno nosive komade.

Često su i sami začetnici velikih trendova poput librarian girl estetike i nošenja raskošnih mikro hlačica u javnosti. Čemu je eksplozivni rast mreže TikTok također kumovao. A nakon što su prvi za sezonu lansirali biker čizme, duplići ovog hita popunili su high street izloge. Svakodnevno promiču granice i eksperimentiraju s različitim kombinacijama stila. Nije ni čudo da svaka high street trgovina i high end brend dobiva inspiraciju baš od Miu Miu.

Suradnje sa slavnim zvijezdama

Miu Miu zna kako privući mladu publiku i postaviti ekskluzivan imidž, a to je pomoću mladih, privlačnih i utjecajnih slavnih ličnosti. Na prvoj reviji brenda tijekom New York tjedna mode, modna ikona Kate Moss zablistala je na pisti i ponijela titulu zvijezde Miu Miu revije. Osim Kate, poznata glumica Drew Barrymore također je bila lice prve Miu Miu kampanje davne 1995.  Nakon tih iconic trenutaka, Miu Miu su svi znali kao ekskluzivan brend rezerviran za mlade modne ikone.

Osim Kate i Drew, pregršt slavnih lica stoji iza brenda te sudjeluje u njihovim uspješnim kampanjama.

Ako moramo izdvojiti all-time Miu Miu girl, titulu zasigurno osvaja prelijepa Ella Fanning. Pridružila se brendu u 2014. i otad nosi i promovira brend neprestano.

Osim slavnih ličnosti, brend vješto surađuje i s brendovima kao što su New Balance, Levi’s i Church’s, istovremeno održavajući prepoznatljivu estetiku i pomičući granice mode.

Relatable marketinški pristup

Brend savršeno korelira svoju filozofiju s mladim kupcima. Njihova internetska prisutnost čini ih relatable brendom koji svi želimo nositi. A kako to postižu?

Relatable pristup dokazao se jako uspješnim u zadnjih par godina. Sve je krenulo od mladih i otvorenih influencera koji su dijelili svoje nesavršene živote s pratiteljima i tako stvorili relatable sadržaj. A sada i sami brendovi uzimaju relatable pristup. Za svoje kampanje, Miu Miu uzima niz relatable i stylish slavnih ličnosti poput Emme Chamberlain, Amalie Grey, Sydney Sweeney i Mije Goth.

Osim toga, svaka kampanja istovremeno je originalna i chic. Način na koji Miu Miu predstavlja svoje komade te ih stilizira na supermodelima također utječe na njihovu popularnost. Miu Miu se voli igrati novim načinom stiliziranja gdje slojevito kombiniraju svoje decentne i poluprozirne komade.

Zašto volimo Miu Miu?

Miu Miu stil i odjevni komadi savršeno se poklapaju s trenutno popularnom estetikom na internetu, isključivo Tik Toku. Osim toga, pametnim i originalnim marketinškim pristupom osvajaju mladu publiku diljem svijeta. Sami dizajn Miu Miu komada promiče granice i pravila mode te se originalni i inovativni dizajni kopiraju i repliciraju svakodnevno. Dok promiču novi stil, viziju i estetiku, Miu Miu će zadržati vodeću poziciju na modnom tržištu.

Foto: Miu Miu, Instagram (@miumiu)

Učitati još
Zatvori