Šarmantan nakit popularnog brenda idealan je za ljetne dane i večeri
Šarmantan nakit popularnog brenda idealan je za ljetne dane i večeri

Šarmantan nakit popularnog brenda idealan
je za ljetne dane i večeri

Nakit je najljepši modni dodatak koji možemo imati na sebi. On ima posebnu dozu estetike, veže nas za određene ljude i uspomene i budi nam dozu sentimentalnosti. Riječ je o modnom detalju koji čini razliku i modne kombinacije posebnijima. Osobito bismo istaknuli Lykke nakit iza kojeg stoje Darija i Krešimir Petrić, par koji je stvorio nakit s pričom.

Lykke u prijevodu znači sreća, što je lajtmotiv cijele kolekcije. Biti sretan i autentičan u svojim modnim odabirima. Na ovaj korak su se odlučili zbog ljubavi prema nakitu i velikoj strasti koju dijele za ovaj posao. U nastavku saznajte sve o najnovijoj ljetnoj kampanji ovog prekrasnog nakita.

  • Za početak nam recite kako biste opisali ovogodišnju Lykke ljetnu kampanju? Kakav je Lykke nakit ovoga ljeta? Što ga karakterizira, gdje nas odvodi i kome je namijenjen?

Ovogodišnja Lykke ljetna kampanja namijenjena je urbanoj ženi koja vjeruje da je snove moguće ostvariti, koja voli modu i koja se izražava na Lykke način – zračeći srećom, spontanošću i pozitivnom energijom.. Kao i svaku Lykke kolekciju, tako i ovu prvenstveno karakterizira nosivost i mogućnost personalizacije na više načina, od odabira boje pozlate, do vrste lančića, privjeska i gravure.

  • Kampanju ste snimali u Portugalu, definitivno jednom od najšarmantnijih europskih gradova, kako on odgovara brendu Lykke?

Ovo je bila prva Lykke kampanja koju smo snimali izvan granica Lijepe naše, zato nam je bilo izuzetno važno da zemlja u kojem snimamo odražava vrijednosti brenda. Portugal je bio savršen odabir, konkretnije Lisabon – živopisni grad s dušom, baš kao što je i naš nakit. Naime, Lisabon na zanimljiv način spaja prošlost i sadašnjost vrlo različitih kultura, kao što i Lykke nakit spaja tradiciju i vrlo moderan dizajn.

  • Kako ste došli na ideju snimanja upravo u Lisabonu?

Na ideju sam došla kroz razgovor sa svojom prijateljicom, vlasnicom predivnog brenda Jou Jou Botanicals. Volim se družiti s kreativcima s kojima dijelim entuzijazam oko stvaranja kreativnih priča te je upravo tako jedna naša neobavezna kava urodila ovom fenomenalnom idejom.

  • Lykke je pravi primjer brenda koji je iz Hrvatske otvorio vrata cijelom svijetu, koja je vaša formula uspjeha?

Prije više od 3 godine kada smo suprug Krešimir i ja pokrenuli cijelu priču s Lykke nakitom, željeli smo zajedno stvarati nešto što ćemo ostaviti u nasljeđe svojoj djeci. Rekla bih da smo od starta sanjali velike snove i upravo tako smo se i ponašali. Našem malom brendu pridavali smo pažnju kao da je veliki svjetski brend. Svakom novom kolekcijom pomicali smo vlastite granice u kreativnom stvaranju, što su naši kupci u Hrvatskoj i izvan nje prepoznali, te je tako naša priča iz godine u godinu rasla.

 

  • Brend karakterizira snažna emocija. Uvijek priča priču, potiče nas na dublje razmišljanje o nama samima, ali i o važnosti nakita kojeg nosimo. Je li to karakteristika i vas koja stojite iza brenda?

Upravo tako, po prirodi sam vrlo analitična i još kao vrlo mlada tražila sam uvijek u svemu dublji smisao, to je zasigurno razlog zbog kojeg sam u vrlo ranoj dobi počela čitati knjige na temu života, traganja za srećom i višim smislom. Lykke je upravo odraz toga, svaki naš medaljon ima svoju priču, ima neku višu svrhu i kroz njega su prožete naše najčišće emocije. Mi smo zaista željeli da to bude nakit koji se nosi i osjeća, i mislim da smo u tome uspjeli.

  • Kako ste došli na ideju Lykke medaljona i zašto su po vama osvojili srca žena diljem svijeta?

Ideja za Lykke se razvila 2018.g tj. godinu dana prije osnutka brenda kroz jedan projekt baziran na aromaterapiji i holističkom pristupu.  Otkrili smo svijet eteričnih ulja i posvetili se istraživanju osjetila mirisa, što nas je naposljetku dovelo do spoznaje o mirisnom nakitu. Vrlo je zanimljiva činjenica da su se mirisni privjesci nosili čak prije nekoliko stoljeća te ih možete ih vidjeti na portretima dama iz 16.st., no osim ukrasa, koristili su se i u svrhu higijene, a u njih su se stavljale mirisne trave, začini i sl.

Mislim da se razlog zašto su mirisni medaljoni u tako kratkom roku osvojili srca mnogih žena krije u tome što Lykke medaljon pruža jednu novu dimenziju u nošenju nakita. Osim same kvalitete izrade, to je nakit koji pomoću mirisa budi sva vaša osjetila, a personalizirana posveta koja ga krasi nosi značajnu emocionalnu vrijednost.

  • Jako njegujete tradiciju, ali ona je savršeno ukomponirana u moderne postulate. Rezultat je nakit koji ima emociju. Koliko je teško postići tako nešto u poslovnom svijetu?

Jako držimo do tradicije koja je utkana u svaki segment našeg života. Jedan od razloga zašto je upravo cijela Lykke ponuda bazirana na medaljonima jest jer vjerujemo da je to komad nakita koji se prenosi iz generacije u generaciju. U kreaciji motiva željeli smo jedan tradicionalan medaljon, koji se obično nasljeđuje od majke ili bake, napraviti poželjnijim i mlađim generacijama koje prate domaće i svjetske trendove. Sa svakom novom kolekcijom susrećemo se s novim izazovima i to je ono što čini samu čar stvaranja ovakvog nakita.

  • Koji su vaši planovi za dalje? Ne sumnjamo da imate mnogo ideja koje samo čekaju da budu realizirane?

Iako je Lykke u zadnje 3 godine putovao na skoro sve kontinente, ozbiljniji izlazak na strano tržište zahtijeva od nas mnogo detaljniju pripremu, tako da smo od nedavno krenuli s tehničkom i operativnom pripremom plasmana našeg nakita u inozemstvo. Osim toga, u planu nam je i otvaranje poslovnice u Splitu i Rijeci tako da smo već neko vrijeme u potrazi za poslovnim prostorima.

  • I za kraj opišite nam ženu/žene koje nose Lykke nakit?

Ne postoji samo jedan tip žene koja nosi Lykke nakit. Baš poput raznolikih motiva medaljona, tako ih nose žene svih dobnih skupina i vrlo različitih stilova. Ono što bih istaknula je da Lykke žena vjeruje u sreću, ali ono najvažnije, vjeruje u sebe! Ona se ne uklapa u stereotipe i okvire, već  je svjesna da posjeduje unutarnju moć da bude tko god ona poželi.

Učitati još
Zatvori