Još jedna haljina koju je Meghan Markle rasprodala u trenu

The Markle Effect sada je već uzeo ozbiljan zamah. Otkad su zaruke između Meghan Markle i princa Harryja objavljene, doslovno sve što novopečena Vojvotkinja od Sussexa dotakne, pretvara se u suho zlato. Prevedeno u modni jezik, svaki njen outfit u kojem zakorači u javnost rasproda se u sekundi. I ne samo outfit već i proizvodi zaslužni za prirodni beauty look koji njeguje, pogotovo ako se radi o široj javnosti pristupačnijim brendovima.

Club Monaco haljina koju su poželjeli svi

Učinila je to opet ovog vikenda, odjenuvši haljinu brenda Club Monaco, člana Ralph Lauren obitelji, koji se po svojem cjenovnom rangu još uvijek može klasificirati kao high street. Haljinu, koja izgleda kao dvodijelni set lepršave bluze i plisirane haljine, odabrala je za vjenčanje prinčevog prijatelja i istovremeno svoj rođendan. Casual kombinaciju, koliko jedna kraljevska kombinacija uopće može biti casual, stegnula je dodatno u struku remeno i uparila sa šeširom Philipa Treacyja i Aquazurra crnim slingback salonkama.

Model Shoannah je iz online trgovine brenda doslovno nestao u trenu, Club Monaco je toliko bio zatrpan upitima da ju je zasad u potpunosti povukao sa stranice.

Foto: Guliver Image/Splash News, Club Monaco

0